TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

:kram2 har virkelig ondt af jer, har i overvejet at putte hende før? (aner ikke om det hjælper, prøver bare at tænke "out of the box")

Det er så dejligt at du kommer med en masse muligheder - problemet er at hun vågner igen... jeg kan uden problemer putte hende kl 19.30 eller 20 - alt efter hvornår hun viser træthedstegn. Men så vågner hun op efter en time præcis - og er ked af det. Jeg har prøvet at rokke hende, men blir til sidst nødt til at tage hende op - og hun virker vågen og ikke klar til at sove. Så kan jeg putte hende igen efter en time - dog lidt sværere, for så er vi tæt på ulvetimen - som er kl. 22-24... og har jeg så endelig fået hende til at sove - så vågner hun igen efter en time... men her er vi så inde i ulvetimen og så er hun næsten utrøstelig... det er virkelig et underligt mønster - og opslidende. Jeg ved ikke om jeg gør noget forkert, eller om jeg bare har en datter, som kan lide at være vågen om aftenen og har svært ved at komme ordentlig ind i nattesøvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh er tudefærdig har lige fundet vores ene kat bag sofaen, helt slap og med snask ud af munden, tog ham op og han vil ellers aldrig bæres, han reagerede kun lige med et løftet øre, han var helt kold og han vaklede og kunne næsten ikke stå på benene :( øv øv øv - det var et tilfælde jeg fandt ham og jeg gokker mig selv i hovedet over at jeg ikke har opdaget det, da jeg tidligere i dag var ved at træde på ham da han lå med hovedet ud under sofaen. Manden er lige kørt på dyrehospitalet med ham. Øv - han var så skidt at jeg ærligt ikke tror vi får ham tilbage - stakkels lille kat! (ved godt det ikke er så baby smalltalk agtigt - men skulle lige ud med det).

Åh hvor forfærdeligt Maja... det må have været forfærdelig for at dig finde..... håber at din stakkels kat får det bedre... bearhug.gifbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng der er så god til den spæde start med grød. Han var helt sikkert klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til åbent hus ved SP. Marius vejer nu 7160 g og er 65 cm :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til åbent hus ved SP. Marius vejer nu 7160 g og er 65 cm :o

Det er efterhånden mosters store dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så dejligt at du kommer med en masse muligheder - problemet er at hun vågner igen... jeg kan uden problemer putte hende kl 19.30 eller 20 - alt efter hvornår hun viser træthedstegn. Men så vågner hun op efter en time præcis - og er ked af det. Jeg har prøvet at rokke hende, men blir til sidst nødt til at tage hende op - og hun virker vågen og ikke klar til at sove. Så kan jeg putte hende igen efter en time - dog lidt sværere, for så er vi tæt på ulvetimen - som er kl. 22-24... og har jeg så endelig fået hende til at sove - så vågner hun igen efter en time... men her er vi så inde i ulvetimen og så er hun næsten utrøstelig... det er virkelig et underligt mønster - og opslidende. Jeg ved ikke om jeg gør noget forkert, eller om jeg bare har en datter, som kan lide at være vågen om aftenen og har svært ved at komme ordentlig ind i nattesøvnen.

Har du prøvet at tage det i opløbet? Altså være inde ved hende inden hun vågner efter den time? Set kan være sutten bare skal gives, hun luge skal rokkes eller aes inden hun vågner helt op. Det havde vi et vuggestue barn hvor vi efter 45 min altid lige var ude og vugge barnevognen lidt selvom han sov for ellers vågnede han nemlig og var ikke til at putte igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver totalt ramt af den vildeste kærlighed til mit smukke barn.... Ganske, ganske få ord kan beskrive den følelse.... Men I kender den jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft et dejligt opstartsmøde hos dagplejen, er sikker på det bliver godt når Caroline starter om 1,5 måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tanker kører også her... Hvorfor er det ikke muligt?

Fordi jeg er arbejdsløs.. Og hvis jeg får et barn inden jeg komme rud og arbejde som lærer igen, ville jeg have været væk fra folkeskolen i 4 år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tage det i opløbet? Altså være inde ved hende inden hun vågner efter den time? Set kan være sutten bare skal gives, hun luge skal rokkes eller aes inden hun vågner helt op. Det havde vi et vuggestue barn hvor vi efter 45 min altid lige var ude og vugge barnevognen lidt selvom han sov for ellers vågnede han nemlig og var ikke til at putte igen.

Det kunne godt være at jeg skulle prøve det... altså at gå derind før hun vågner... balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt være at jeg skulle prøve det... altså at gå derind før hun vågner... balloons.gif

Det er i hvert fald et forsøg værd vil jeg mene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bliver PISSE frustreret.. Camille sidder ved sin far, og hun bliver utilfrds og ked af det. og det ENESTE han gør, er at sige "Er du utilfreds" mens han fortsætter med at spille på sin mobil!!! JEG KAN IKKE HAVE DET! og jeg ahr sagt den EN MILLION gange.... Bliver så VRED over at jeg en hel dag, gør alt hvad jeg kan, for at hun IKKE skal være ked, og sørge for at når hun er det, er det i så kort tid som muligt, hvilket altså indebærer at jeg nogen gange er ved at tisse i bukserne, nogen dage ikke får mad før kl 12 og jeg ved ikke hvad fordi jeg "hopper og danser" for min prinsesse.. Også skal hun græde - fordi han er midt i et spil på mobilen! ARG!

*lettelse at få det sagt*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bliver PISSE frustreret.. Camille sidder ved sin far, og hun bliver utilfrds og ked af det. og det ENESTE han gør, er at sige "Er du utilfreds" mens han fortsætter med at spille på sin mobil!!! JEG KAN IKKE HAVE DET! og jeg ahr sagt den EN MILLION gange.... Bliver så VRED over at jeg en hel dag, gør alt hvad jeg kan, for at hun IKKE skal være ked, og sørge for at når hun er det, er det i så kort tid som muligt, hvilket altså indebærer at jeg nogen gange er ved at tisse i bukserne, nogen dage ikke får mad før kl 12 og jeg ved ikke hvad fordi jeg "hopper og danser" for min prinsesse.. Også skal hun græde - fordi han er midt i et spil på mobilen! ARG!

*lettelse at få det sagt*

uh jeg ville også blive hidsig!!! Anders hopper og danser dog mere end mig, er lidt kært at det mindste *gnøf* starter en serie af fysisk udfoldelse fra Anders side - starter med at skifte stilling, så vug, så op og stå, så gå, så dans, så ned og sid, op og stå, dans, vug osv - så mange gange og så hurtigt efter hinanden at han stresser MIG :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH molo lagersalg på tirsdag.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH molo lagersalg på tirsdag.. :loveshower

HVOOOR?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg er arbejdsløs.. Og hvis jeg får et barn inden jeg komme rud og arbejde som lærer igen, ville jeg have været væk fra folkeskolen i 4 år...

Og 4 år er for lang tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bliver PISSE frustreret.. Camille sidder ved sin far, og hun bliver utilfrds og ked af det. og det ENESTE han gør, er at sige "Er du utilfreds" mens han fortsætter med at spille på sin mobil!!! JEG KAN IKKE HAVE DET! og jeg ahr sagt den EN MILLION gange.... Bliver så VRED over at jeg en hel dag, gør alt hvad jeg kan, for at hun IKKE skal være ked, og sørge for at når hun er det, er det i så kort tid som muligt, hvilket altså indebærer at jeg nogen gange er ved at tisse i bukserne, nogen dage ikke får mad før kl 12 og jeg ved ikke hvad fordi jeg "hopper og danser" for min prinsesse.. Også skal hun græde - fordi han er midt i et spil på mobilen! ARG!

*lettelse at få det sagt*

Du har lige skrevet alle mine tanker ned til punkt og prikke. Har været til behandling så lillemanden blev passet af svigerforældrene. Der ligger så en Tlf besked fra dem for over 30 min siden at jeg gerne må komme hjem for lillemanden er vildt ulykkelig :( Jeg drøner hjem og da jeg kommer ind af døren hos dem er der heldigvis stille så han må være faldet til ro. Min svigermor siger at ja han er stadig lidt utilfreds men at min mand sidder med ham. Da jeg så kommer ind i stuen ligger lillemanden på sofaen, min mand sidder ved siden af med sin mobil og laver eg eller andet mens han rasler med en legeting over lillemandens hovede. Ikke noget med at snakke med lillemanden eller gøre ham glad. Nøj hvor blev jeg pissed.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger goddag til "tante rød" efter 16 måneders pause - Du har IKKE været savnet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger goddag til "tante rød" efter 16 måneders pause - Du har IKKE været savnet <_<

Lige præcis det der savner man sgu ikk;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger goddag til "tante rød" efter 16 måneders pause - Du har IKKE været savnet <_<

Ih du er heldig - her var det "kun" 12 mdr pause <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er altså ramt af skiftet til vintertid! Hun er stangtræt kl.18, og i dag sov hun 18.10! ....men så står hun altså også bare tidligt op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih... Mie plejer at sove nu, men hver gang jeg ligger hende går der maks 15 min så er hun vågen, men med stoppet næse og hoste er det godt nok også svært at finde roen til at falde i den dybe søvn :( Vi skal ellers være oppe kl. 7 imorgen, frygter natten allerede... Må hellere gå i seng så snart hun sover <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih... Mie plejer at sove nu, men hver gang jeg ligger hende går der maks 15 min så er hun vågen, men med stoppet næse og hoste er det godt nok også svært at finde roen til at falde i den dybe søvn :( Vi skal ellers være oppe kl. 7 imorgen, frygter natten allerede... Må hellere gå i seng så snart hun sover <_<

Hvordan gik natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går og gør lidt klar til SaraSL, Tinakp og resten af mødregruppen kommer, til den hyggelige lyd af Sophie La Giraffe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sov fra 18.10-2.50, fik mad i 10 minutter og sov så til kl.4.45 hvor jeg vågner til lyden af massive prutter. Hun fik en ny ble og svøbte hende i 5 minutter og så sov hun igen til kl.7.10, hvor hun fik mad. Og så lå hun og pludrede til kl.7.55, hvor mor her blundede lidt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER