TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

bearhug.gifTil jer, jeg håber det bedste for katten.... det er så trist når kæledyr bliver syge... bearhug.gif

Tak

Vi har lige fået besked: det er nyrerne der har svigtet - han bliver stabiliseret nu med væske, antibiotika, varme m.m. og så bliver han overført til vores egen dyrlæge imorgen som så skal finde ud af om han kan reddes eller ej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har selv fået Marius til at sove :yay Så må vi se hvor længe det varer. Han er noget urolig...

Dejligt. Håber på en god nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia holder mig vågen med underlige lyde i søvne. Det er sikkert fordi hun er lidt snottet. Ihh det er ikke til at sove fra :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Vi har lige fået besked: det er nyrerne der har svigtet - han bliver stabiliseret nu med væske, antibiotika, varme m.m. og så bliver han overført til vores egen dyrlæge imorgen som så skal finde ud af om han kan reddes eller ej!

Sikke en omgang

Kram til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang

Kram til jer

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie sov 14-18 i går og igen ca 19.30 til nat - resultat: meget vågen, glad pludre baby kl 2.30 - gab - dårligt søvn-mønster lille ven.... hun ligger dog og halv sover nu, hun spiser stadig men tror hun falder i søvn her ved brystet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for, at jeg er gået fra "jeg ved ikke om vi skal have mere end et barn" til at tænke.. "Jeg tror da Camille ville have stor glæde af at få en lillebrøster om et lille års tid" og til faktisk at være ked af at det ikke er muligt??!!!!!!!!

De tanker kører også her... Hvorfor er det ikke muligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie sov 14-18 i går og igen ca 19.30 til nat - resultat: meget vågen, glad pludre baby kl 2.30 - gab - dårligt søvn-mønster lille ven.... hun ligger dog og halv sover nu, hun spiser stadig men tror hun falder i søvn her ved brystet :goodluck

:kram2 til dig. Sikken en dag :( Håber Mie er faldet i søvn så du kan få noget søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemanden har godt nok været træt efter babysvøm idag. Han faldt i søvn lige efter han havde fået tøj på så mor her kunne få sig et bad og skylde kloren af :) Han sov på vej hjem i bilen og vågnede kun lige omkring kl 19 til noget mad.

Manden tog ham indtil han kom i seng kl 00.30 så jeg kunne få lidt søvn. Han sagde at lillemanden godt nok havde været lidt urolig men at han var faldet i søvn så snart han var blevet rullet i "pølsen" ;)

Og så vågnede han først kl 04.30 til en tår mad og sover nu igen :glad Så jeg må hellere gøre det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRA!! :loveshower :loveshower :loveshower

Bortset fra 2 gange mad, har Charlie sovet fra kl 21.00 til.... Ja han sover endnu :loveshower

....... Men VILDT alligevel, at han skal have 400 ml mælk, og 235 ml vælling, for at holde sig mæt en nat :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRA!! :loveshower :loveshower :loveshower

Bortset fra 2 gange mad, har Charlie sovet fra kl 21.00 til.... Ja han sover endnu :loveshower

....... Men VILDT alligevel, at han skal have 400 ml mælk, og 235 ml vælling, for at holde sig mæt en nat :blink

Skøøønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til dig. Sikken en dag :( Håber Mie er faldet i søvn så du kan få noget søvn

Det gjorde hun :loveshower så var faktisk kun oppe i en lille time - og hun vågner først nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en nat. Marius vågnede kl. 01. Kl. 04 tog Jacob Marius med ind i lænestolen og de har sammen sovet der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølelse skulle forbydes ved lov til sådan nogle små poder. Mie kæmper en brav kamp for at trække vejret under amningen, kan ikke bare tage hende fra for at dryppe hendes næse jo - det var også derfor hun vågnede nu, kunne høre hende længe, hun lå og kæmpede en lille snot kamp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølelse skulle forbydes ved lov til sådan nogle små poder. Mie kæmper en brav kamp for at trække vejret under amningen, kan ikke bare tage hende fra for at dryppe hendes næse jo - det var også derfor hun vågnede nu, kunne høre hende længe, hun lå og kæmpede en lille snot kamp.

Jeg drypper mens jeg ammer. Synes det får den bedste virkning der.

Men ja, dumme snot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Silke Elia har tisset igennem - på 5 timer i nat! Det var helt vildt så tung den var og hun tissede endda igen da jeg tog bleen af (great!). Mon det hjælper at gå en str op i bleer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Silke Elia har tisset igennem - på 5 timer i nat! Det var helt vildt så tung den var og hun tissede endda igen da jeg tog bleen af (great!). Mon det hjælper at gå en str op i bleer?

Tror helt sikkert det vil hjælpe. Dagens bleer kan sagtens holde fra de går i seng om aftenen, til de stå op om morgenen.

Sophia er lige gået en str op. Men det var mest fordi hun mens hun har diarre altid laver når hun vågner om morgenen, men der kan bleen ikke suge diarreen, fordi den er fyldt med tis. Så selvom jeg skifter med det samme, når natdragt og body at blive sølet ind. Det har hjulpet at gå en str op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRA!! :loveshower :loveshower :loveshower

Bortset fra 2 gange mad, har Charlie sovet fra kl 21.00 til.... Ja han sover endnu :loveshower

....... Men VILDT alligevel, at han skal have 400 ml mælk, og 235 ml vælling, for at holde sig mæt en nat :blink

Får han vælling "allerede"? Forstå mig ret... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror helt sikkert det vil hjælpe. Dagens bleer kan sagtens holde fra de går i seng om aftenen, til de stå op om morgenen.

Sophia er lige gået en str op. Men det var mest fordi hun mens hun har diarre altid laver når hun vågner om morgenen, men der kan bleen ikke suge diarreen, fordi den er fyldt med tis. Så selvom jeg skifter med det samme, når natdragt og body at blive sølet ind. Det har hjulpet at gå en str op :)

Også min tanke. Synes bare de virker så store - men min lille pige bliver jo også større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, kommunen har da helt sikkert fucket op i det, hvis det er idag de udbetaler den der fandens kontanthjælp.... For jeg har da nada penge fået <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også min tanke. Synes bare de virker så store - men min lille pige bliver jo også større :)

Synes også de er store til Sophia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, kommunen har da helt sikkert fucket op i det, hvis det er idag de udbetaler den der fandens kontanthjælp.... For jeg har da nada penge fået <_<

Øv hvor irriterende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sundhedsplejersken har lige været, så status er 8 uger gammel:

58cm (+8cm siden fødsel)

5150 g (+1890 g siden fødsel)

:7himmel :kuller :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik SP på besøg i går...

Clara vejer 8,2 kg og er 68,5 cm lang:-) Hun er 4 måneder:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får han vælling "allerede"? Forstå mig ret... :)

Jeg forstår dig ret ;)

Ja, han startede på vælling for 2 dage siden, da jeg simpelthen ikke kan mætte ham med mælk til natten længere. Da han en aften spiste 3x200 ml over 3 timer, blev det for meget, og så ringede jeg til SP og fik grønt lys til vælling :)

SP har så været på besøg i dag, og nu skal han så have grød til aftensmad (langsom opstart selvfølgelig) og så vælling til nat.... Og så må vi håbe han kan blive mæt af det :)

Jeg havde meget gerne ventet med det hele til han var 6 måneder.... Men han er simpelthen for sulten.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER