Besvaret October 26, 2012 Mie sover ALTID med dynen helt op over næsen og gerne helt op over hovedet - hvorfor det er det der er bedst aner jeg ikke (eller måske jo: fordi hun bliver skærmet/det er mørkt)og i starten var jeg meget nervøs over det, men det er det eneste der virker, nogle gange hiver hun den endda selv op, tror det er tilfældigt, men hun ruller øjnene så snart dynen rører næsen. Anders mente jeg kunne slå hende ihjel ved det, så jeg bad ham putte hende - han har ikke sagt noget til det siden :rolleyes Jeg hiver den nogle gange ned, hvis hun virker varm, men ofte ligger hun med hovedet til den ene side når jeg kigger ned og så kan hun fint få luft og ilt og alt muligt!og dynen ligger ikke stramt henover hende! Jeg falder næsten også altid i søvn med dynen helt oppe til næsen :blush Ved ikke hvorfor? Tror måske jeg trækker vejret mere afslappende, så det virker beroligende - og så bliver næsen ikke kold :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Fy for føj, jeg har haft et klamt mareridt i nat :boo Drømte at jeg kunne høre Valdemar græde ude på badeværelset. Ved ikke hvad han lavede derude, men jeg havde en fornemmelse af at han havde slået hovedet på det hårde gulv. Da jeg gik derud for at trøste ham virkede lyset ikke og der var HELT mørkt, så jeg kunne ikke finde ham. Og pludselig var der bare TOTAL mørkt i hele lejligheden og jeg kunne hverken se eller mærke noget som helst, og han græd og græd og græd, men jeg kunne ikke finde ham og trøste ham :boo Føøøøøøøøj, var så urolig og bange, da jeg vågnede at Brian måtte holde stramt fat i mig, så jeg ikke vækkede Valdemar. :( Så det er bare en FRYD at høre og SE ham snakke med sine dyr på legetæppet lige nu :loveshower Jeg havde et lignende mareridt den anden dag - nogle i min familie havde taget Mie og gemt hende for jeg "skulle lære at slappe af uden hende" jeg ledte og ledte og ledte og hun græd men jeg kunne ikke finde ud af hvor lyden kom fra, og jeg græd og skældte ud og råbte "det er MIT barn" og til sidst slog jeg folk, rev og nev for at få dem til at fortælle hvor hun var - Puh ha rystede også da jeg vågnede og måtte lige røre ved hende i liften! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Til jer der giver vælling, ville det være bedst at give den ved sengetid kl 18.30-19.30 eller når han vågner mellem 23-01? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Mie sover ALTID med dynen helt op over næsen og gerne helt op over hovedet - hvorfor det er det der er bedst aner jeg ikke (eller måske jo: fordi hun bliver skærmet/det er mørkt)og i starten var jeg meget nervøs over det, men det er det eneste der virker, nogle gange hiver hun den endda selv op, tror det er tilfældigt, men hun ruller øjnene så snart dynen rører næsen. Anders mente jeg kunne slå hende ihjel ved det, så jeg bad ham putte hende - han har ikke sagt noget til det siden :rolleyes Jeg hiver den nogle gange ned, hvis hun virker varm, men ofte ligger hun med hovedet til den ene side når jeg kigger ned og så kan hun fint få luft og ilt og alt muligt!og dynen ligger ikke stramt henover hende! Det lyder godt :) Jeg tænker også at vi andre kan jo også godt trække vejret gennem en stofklud, og han ville da i hvert fald kunne skrige igennem den, hvis han syntes det blev ubehageligt. :) E møj træt - Mie tager nogle vilde skrigeture de her dage og jeg aner ikke hvad det er! Nogle gange virker hun sulten og når jeg ligger hende til SUGER hun så kraftigt som om hun ikke har fået noget i 11 timer - andre gange virker hun træt, men vil ikke overgive sig og nogle gange tror jeg hun har ondt - men det KAN jo også være tigerspringet der spøger endnu, men hun virker bare rigtig glad indimellem!!! Åh det lyder hårdt :kram Herhjemme er tigerspringene også lumske med smile-så-nu-troede-vi-lige-at-det-var-overstået-pauser <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 De der hormoner.. Hvornår forsvinder de venligst igen?? <_< Var ved at tude, fordi naboerne "blinkede med lyset" til husk lige tandbørsten - blev så rørt, og var ved at tude fordi jeg tænkte "Det skal vi engang med Camille" :rolleyes Og hvad sker der lige for, at jeg er blevet helt "årrrh.. For et år siden testede jeg positiv.. Det glæder jeg mig til at kunne igen".. ØH hvad blev der af den Gitte som "Ikke var sikker på hun skulle have mere end et barn"??! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Det er bare "mor"hormoner.. De forsvinder ikke.. He he.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Det er bare "mor"hormoner.. De forsvinder ikke.. He he.. Tis også, gider da ikke rende rundt og være ved at tude ALTID... Det er forfærdeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Årh .. Havde overvejet sådan en, det er bare SÅ sjældent jeg "kommer ud" og handle andre steder ind i netto eller kvickly.. Netto fordi det er tæt på, Kvickly fordi NAN ha er billigst, og om fredagen har de billig bland selv slik.. Hmm.. Det er jo fredag... :whistling :D Så kan man jo komme til det :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 :D Så kan man jo komme til det :whistling Behøver jeg sige vi var i kvickly ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Behøver jeg sige vi var i kvickly ;) SNYD! ;) Jeg ville have været nede efter snolder, er alene hjemme, så kunne godt have brugt noget slik - men nåede det ikke inden manden skulle ud af døren. Han mente ikke den bette gad spise hos ham (hun får jo flaske, hvis nogle skulle være i tvivl ;) ) <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 SNYD! ;) Jeg ville have været nede efter snolder, er alene hjemme, så kunne godt have brugt noget slik - men nåede det ikke inden manden skulle ud af døren. Han mente ikke den bette gad spise hos ham (hun får jo flaske, hvis nogle skulle være i tvivl ;) ) <_< Puha.. Faktisk er det sådan herhjemme, at hvis Camille er MEGET sulten, er det KUN Christian der kan få hende til at spise.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Åh hvor er det dejligt at se at Clara har fået appititten tilbage i dag... Håber at det fortsætter;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Åh hvor er det dejligt at se at Clara har fået appititten tilbage i dag... Håber at det fortsætter;-) Dejligt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Så er Gry blevet passet for første gang, og det er bare gået så godt, hun havde lige en lille krise omkring aftensmad tid, så mormor måtte opgive og lave mad, og bestille pizza. Heldigvis havde jeg taget et glas mad med, som hun heldigvis gerne ville have. Og pumpet 180 ml ud som hun næsten havde taget det hele af, men over lang tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Det lyder godt :) Jeg tænker også at vi andre kan jo også godt trække vejret gennem en stofklud, og han ville da i hvert fald kunne skrige igennem den, hvis han syntes det blev ubehageligt. :) Åh det lyder hårdt :kram Herhjemme er tigerspringene også lumske med smile-så-nu-troede-vi-lige-at-det-var-overstået-pauser <_< Ok rart at vide - for hun ER ikke sig selv endnu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Jeg skulle ud og hente dåbskjolen hos min mormor og hæve penge - da jeg kom hjem sad Anders med et tomt udtryk i ansigtet på gulvet ved siden af Mie der lå på legetæppet - da jeg kommer ind siger han "Jeg kan godt forstå du syntes det er HÅRDT nogle gange" :lol :larm :lolhit :rolleyes ha ha ha.... Jeg syntes nu han er god til at forstå mig, men som han selv sagde er det nok meget sundt lige at få et reality check engang imellem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Jeg skulle ud og hente dåbskjolen hos min mormor og hæve penge - da jeg kom hjem sad Anders med et tomt udtryk i ansigtet på gulvet ved siden af Mie der lå på legetæppet - da jeg kommer ind siger han "Jeg kan godt forstå du syntes det er HÅRDT nogle gange" :lol :larm :lolhit :rolleyes ha ha ha.... Jeg syntes nu han er god til at forstå mig, men som han selv sagde er det nok meget sundt lige at få et reality check engang imellem. Tror også det er rigtig sundt for dem at se det ikke altid er lutter lagkage at være på barsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 IKKE okay Camille! IKKE okay at gå i seng kl 1 og stå op kl 5.30!!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Hahaha Grysen er begyndt at vinke og siger noget der lyder som hej hej, det er bare så kært :wub :biglove :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Hahaha Grysen er begyndt at vinke og siger noget der lyder som hej hej, det er bare så kært :wub :biglove :kuller :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Hahaha Grysen er begyndt at vinke og siger noget der lyder som hej hej, det er bare så kært :wub :biglove :kuller Aww, hvor nuser :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Wehuuuu..... Så fandt man lige skønt tøj til mindstemusen på Katvig lagersalg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Wehuuuu..... Så fandt man lige skønt tøj til mindstemusen på Katvig lagersalg :loveshower Synes det er SÅ unfair.. Det fede tøj laves til drenge!! :rolleyes Økonomisk er jeg dog glad for det.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Synes det er SÅ unfair.. Det fede tøj laves til drenge!! :rolleyes Økonomisk er jeg dog glad for det.. :whistling Ej nu må du holde :D Jeg var SÅ tæt på at købe pigetøj derude bare fordi det var så sindsygt fint..... Men jeg holdt mig heldigvis i skindet! :rolleyes Måske er det bare altid sådan når man kun har prøvet at købe tøj til det ene køn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Ej nu må du holde :D Jeg var SÅ tæt på at købe pigetøj derude bare fordi det var så sindsygt fint..... Men jeg holdt mig heldigvis i skindet! :rolleyes Måske er det bare altid sådan når man kun har prøvet at købe tøj til det ene køn? Ja.. Eller når man har en bleg pige, med rødt hår, som bare ikke egner sig til "tøsetøj" men er langt pænere i LILLA og ORANGE.. Og grøn og blå :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites