Besvaret October 26, 2012 ÅH! Sophia har sovet SÅ uroligt, så mor har fået abrudt sin søvn hver time <_< Øv hvor træls. Det er bare så hårdt at få afbrudt sin søvn hele tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Dejlig nat - bassen har sovet fra 23 til 6 og så lidt at spise, hvorefter han tog to timer. Skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Brrrr....! Det er jo skide koldt :( hvis man så bare kunne holde sig inden døre - men vi skal snakke med præsten og jeg skal gå hen til kirken for Anders kommer direkte fra arbejde! Tror jeg skal indvi de varme støvler og huen - og Mie skal helt sikkert i sin bløde bamse dragt! Ja det er pisse koldt! Silke Elia blev også pakket helt ind i Voksien i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Åh manden ringede lige hjem og sagde at mine svigerforældre vil kigge forbi i dag - og hytten ligner bare et bombekrater :/ ÅH! Jeg havde fået pip :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Åh manden ringede lige hjem og sagde at mine svigerforældre vil kigge forbi i dag - og hytten ligner bare et bombekrater :/ Tag det du kan overkomme og nå. Resten må de bare leve med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Arg, dumme hr.mand :klap Sådan at sove over sig Og fare afsted med barnevogn og babyalarm i bilen - og nu vil hunden ud og gå, og minimusen sover :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Så er Marius puttet i sleebee'en for første gang. Spændende hvor længe han sover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 ÅH! Jeg havde fået pip :D Tror også utilfredsheden var nem at spore i min stemme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Tag det du kan overkomme og nå. Resten må de bare leve med. Der er ikke ander for, for Silke Elua har vidst sådan en dag hun bare vil hænge. Typisk! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Har fået Camilles nissehue :7himmel Nu sidder min lille mus med nissehue på - faren var IKKE tilfreds da han kom hjem og så jeg allerede i oktober måned "forpester" hans datter med jul :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Arg, dumme hr.mand :klap Sådan at sove over sig Og fare afsted med barnevogn og babyalarm i bilen - og nu vil hunden ud og gå, og minimusen sover :numse Tarveligt :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Har fået Camilles nissehue :7himmel Nu sidder min lille mus med nissehue på - faren var IKKE tilfreds da han kom hjem og så jeg allerede i oktober måned "forpester" hans datter med jul :whistling Hahaha det kunne have været hjemme hos os ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Du skal være så velkommen ;) - meeeeen der er selvfølgelig lidt langt!!! tak :kiss Men ja, det er godt nok lidt langt :( Jubii! Camille sov fra kl 22 til nu.. HÅBER hendes gamle mønster er tilbage (det var jo godt nok fra 23-8!) men fedt, hvis hun vil til at gå lidt tidligere i seng igen! FEDT!! :glad Har fået Camilles nissehue :7himmel Nu sidder min lille mus med nissehue på - faren var IKKE tilfreds da han kom hjem og så jeg allerede i oktober måned "forpester" hans datter med jul :whistling Årh det kunne også SNILDT have været her. Brian er tøet op overfor jul og glæder sig faktisk til at bage julekager med Mar en dag ( :7himmel ) men er ellers sådan lidt en anti-nisse :rolleyes - Jeg derimod stod og kiggede på nissetøj til Valdemar for få timer siden :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Fy for føj, jeg har haft et klamt mareridt i nat :boo Drømte at jeg kunne høre Valdemar græde ude på badeværelset. Ved ikke hvad han lavede derude, men jeg havde en fornemmelse af at han havde slået hovedet på det hårde gulv. Da jeg gik derud for at trøste ham virkede lyset ikke og der var HELT mørkt, så jeg kunne ikke finde ham. Og pludselig var der bare TOTAL mørkt i hele lejligheden og jeg kunne hverken se eller mærke noget som helst, og han græd og græd og græd, men jeg kunne ikke finde ham og trøste ham :boo Føøøøøøøøj, var så urolig og bange, da jeg vågnede at Brian måtte holde stramt fat i mig, så jeg ikke vækkede Valdemar. :( Så det er bare en FRYD at høre og SE ham snakke med sine dyr på legetæppet lige nu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Kan da lige sige jeg købte nissehuen til 25 kr i BR - gratis fragt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Kan da lige sige jeg købte nissehuen til 25 kr i BR - gratis fragt :rolleyes Overvejer stærkt H&Ms nissedragt med hue til 129 kr :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Vi er enige om, at det er ok at lægge en stofklud henover hovedet på baby for at hjælpe dem med at falde i søvn, ikke? :unsure Jeg har fjernet den igen... Men lagde den henover, da han skulle puttes, for han kunne slet ikke falde til ro, der var alt for mange spændende ting at kigge på i soveværelset :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Vi er enige om, at det er ok at lægge en stofklud henover hovedet på baby for at hjælpe dem med at falde i søvn, ikke? :unsure Jeg har fjernet den igen... Men lagde den henover, da han skulle puttes, for han kunne slet ikke falde til ro, der var alt for mange spændende ting at kigge på i soveværelset :rolleyes Sophia putter også altid hovedet HELT ind i en stofble der ligger i liften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Har fået Camilles nissehue :7himmel Nu sidder min lille mus med nissehue på - faren var IKKE tilfreds da han kom hjem og så jeg allerede i oktober måned "forpester" hans datter med jul :whistling Kom også til at købe en nissehue til Melissa i dag med teksten Baby's first christmas :loveshower 14,95 kr. i Coop (Super Brugsen) hvis andre skulle være interesserede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Kom også til at købe en nissehue til Melissa i dag med teksten Baby's first christmas :loveshower 14,95 kr. i Coop (Super Brugsen) hvis andre skulle være interesserede :) Årh .. Havde overvejet sådan en, det er bare SÅ sjældent jeg "kommer ud" og handle andre steder ind i netto eller kvickly.. Netto fordi det er tæt på, Kvickly fordi NAN ha er billigst, og om fredagen har de billig bland selv slik.. Hmm.. Det er jo fredag... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Sophia putter også altid hovedet HELT ind i en stofble der ligger i liften :) Godt at vide. Mente bestemt også at have hørt andre fortælle, at de havde brugt det :) Skulle bare lige være sikker på, at det var ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Skal til koncert i morgen aften... Jeg købte billettentilbage i februar. Jeg har bare så dårlig samvittighed over at forlade den lille dame. Og da jeg købte billetten, vidste jeg jo ikke hvor tit hun skal spise :boo Der er en times kørsel til koncertstedet og koncerten varer ca.1,5 time. Så nu køre manden med, så får hun lidt babs lige inden og så tager far hende en tur i Bilka som har åben til 22. Så kan hun få babs igen inden vi køre hjem... Men jeg har det virkelig skidt med at de skal gå rundt og vente på mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Skal til koncert i morgen aften... Jeg købte billettentilbage i februar. Jeg har bare så dårlig samvittighed over at forlade den lille dame. Og da jeg købte billetten, vidste jeg jo ikke hvor tit hun skal spise :boo Der er en times kørsel til koncertstedet og koncerten varer ca.1,5 time. Så nu køre manden med, så får hun lidt babs lige inden og så tager far hende en tur i Bilka som har åben til 22. Så kan hun få babs igen inden vi køre hjem... Men jeg har det virkelig skidt med at de skal gå rundt og vente på mig :( :kram Det skal de nok klare flot! Så får de lidt far/datter-tid og du får lidt tid til dig selv, hvilket helt sikkert vil gøre dig til en bedre og mere overskudsagtig mor :super Jeg synes det lyder som en god plan, I har lagt, og det skal nok gå :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 Vi er enige om, at det er ok at lægge en stofklud henover hovedet på baby for at hjælpe dem med at falde i søvn, ikke? :unsure Jeg har fjernet den igen... Men lagde den henover, da han skulle puttes, for han kunne slet ikke falde til ro, der var alt for mange spændende ting at kigge på i soveværelset :rolleyes Mie sover ALTID med dynen helt op over næsen og gerne helt op over hovedet - hvorfor det er det der er bedst aner jeg ikke (eller måske jo: fordi hun bliver skærmet/det er mørkt)og i starten var jeg meget nervøs over det, men det er det eneste der virker, nogle gange hiver hun den endda selv op, tror det er tilfældigt, men hun ruller øjnene så snart dynen rører næsen. Anders mente jeg kunne slå hende ihjel ved det, så jeg bad ham putte hende - han har ikke sagt noget til det siden :rolleyes Jeg hiver den nogle gange ned, hvis hun virker varm, men ofte ligger hun med hovedet til den ene side når jeg kigger ned og så kan hun fint få luft og ilt og alt muligt!og dynen ligger ikke stramt henover hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2012 E møj træt - Mie tager nogle vilde skrigeture de her dage og jeg aner ikke hvad det er! Nogle gange virker hun sulten og når jeg ligger hende til SUGER hun så kraftigt som om hun ikke har fået noget i 11 timer - andre gange virker hun træt, men vil ikke overgive sig og nogle gange tror jeg hun har ondt - men det KAN jo også være tigerspringet der spøger endnu, men hun virker bare rigtig glad indimellem!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites