Besvaret October 18, 2012 Jep. Men Duni Duo kan holde til 12 kg og det samme kan Slee Bee... Jeg har iøvrigt fået at vide af en forhandler, at Duni Duo er udviklet af samme mand der har udviklet Voksi, da han blev uenig med producenterne af Voksien gik han for sig selv og udviklede Duni Duo'en. Dejligt.. Så kan han da være i den lidt endnu :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Vi bruger ikke pladen i vores. Han kommer i posen og så bærer jeg den ud i barnevognen. Det er også sådan vi bruger den nu, men ville godt have haft bærepladen også, for så tænker jeg at det ville blive noget lettere at bære ham (op på fjerde sal uden at han vågner...). Men det tror jeg da ikke jeg gider bruge penge på, når Mar kun er 1½ kg fra ikke at kunne bruge den længere <_< Jep. Men Duni Duo kan holde til 12 kg og det samme kan Slee Bee... Jeg har iøvrigt fået at vide af en forhandler, at Duni Duo er udviklet af samme mand der har udviklet Voksi, da han blev uenig med producenterne af Voksien gik han for sig selv og udviklede Duni Duo'en. Æv, det skulle jeg da have vidst inden vi købte en voksi :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Har lige gennemført en amning helt uden suttebrik :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Har været ude at shoppe med lillepigen og købt bryllupsdagsgave til manden :biglove Hun kunne ikke have været mere perfekt at have med rundt. Sov da vi havde kørt 2 minutter i vognen, og vågnede igen 3 timer efter, da vi trillede ud på parkeringspladsen :loveshower At jeg så overhovedet ikke kunne finde nogle nogenlunde pæne bukser jeg kunne lukke er så en anden sag <_< Dejligt hun var så eksemplarisk :loveshower ..... Og kender alt for godt til det med bukserne <_< :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Ihhhhhhhhhhhhhhh!!! Nu troede jeg lige, at jeg skulle hygge mig med at sætte billeder af Valdemar i album og i barnets bog, og så har Bilka lavet dem i forkert størrelse <_< <_< <_< De tog dem da retur uden det mindste vrøvl, men lidt irriterende at skulle bestille forfra. Havde faktisk glædet mig til at sætte dem i album idag, nå! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Jeg havde også svært ved at finde tiden i starten. Besluttede mig for at starte den op og så se hvor meget tid jeg ville have. Jeg bruger aftenen til det. Når lillemanden sover. Rart med lidt "mig tid" inden jeg ligger mig til at sove. Jeg bruger tråden til at læsse af og få styr på mine tanker og ikke mindst huske ting som jeg ved jeg vil have glemt når han bliver ældre Der skal nok komme tid lige pludselig :kram2 Jeg kunne heller ikke se hvor tiden skulle findes i starten :) Kender det godt, men i starten havde jeg slet ikke overskuddet eller tiden til det :( Men jeg har de sidste par uger kunne se, at jeg får mere og mere tid til at være herinde, så er nået så langt nu, at jeg vil have startet en mortråd indenfor nyere tid- og Melissa bliver altså 3 mdr. I morgen ;) Så det skal nok komme :) :wee Så er der da stadig håb for mig. Har heldigvis skrevet en hel del i babykalenderen, så kan huske meget den vej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Har haft en DEJLIG dag med mine veninder - dem UDEN børn - det var faktisk dejligt at have en dag der handlede mere om mig end om Mie. Men man kan godt mærke de ikke prioriterer helt som mig - ikke negativt ment, bare ment som at jeg godt kan mærke at de sidste 2 mdr har rykket noget inde i mig. Og så har Mie 2 mdrs fødselsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Har haft en DEJLIG dag med mine veninder - dem UDEN børn - det var faktisk dejligt at have en dag der handlede mere om mig end om Mie. Men man kan godt mærke de ikke prioriterer helt som mig - ikke negativt ment, bare ment som at jeg godt kan mærke at de sidste 2 mdr har rykket noget inde i mig. Og så har Mie 2 mdrs fødselsdag :loveshower Tillykke med din SMUKKE pige :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 ÅH hvor kan jeg blive GAL på Christian... Han "tager Camille" her til aften, fordi jeg er mega snottet og småsyg... Men han "får pip" siger han, fordi hun er urolig.. Og hun er da urolig fordi han går og trasker rundt og virker så sur og træt af det hele. Hver gang hun kommer over til mig, så falder hun til ro - men jeg nyser og snotter, så hun vågner jo hele tiden ved mig <_< Og jeg forsøger at fortælle ham hvad han kan gøre, men han vrisser bare og vil KUN trave rundt med hende og være sur.. <_< MÆND! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Tillykke med din SMUKKE pige :hurra Tark :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 ÅH hvor kan jeg blive GAL på Christian... Han "tager Camille" her til aften, fordi jeg er mega snottet og småsyg... Men han "får pip" siger han, fordi hun er urolig.. Og hun er da urolig fordi han går og trasker rundt og virker så sur og træt af det hele. Hver gang hun kommer over til mig, så falder hun til ro - men jeg nyser og snotter, så hun vågner jo hele tiden ved mig <_< Og jeg forsøger at fortælle ham hvad han kan gøre, men han vrisser bare og vil KUN trave rundt med hende og være sur.. <_< MÆND! <_< Øv! God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Øv! God bedring :kram2 Mange tak.. Nu har VI puttet Camille.. Endte med (med rolig og søvndyssende stemme) at skælde ham ud, og sige det altså ikke duede... Så nu sover hun ENDELIG, ved fælles hjælp.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 *venter spændt på børnepenge* har aldrig fået dem, så det er lidt mærkeligt at skulle have dem :rolleyes Selvom vi godt nok ikke aner hvad vi skal bruge dem på (Lyder det lidt vildt? Men jeg har forbud mod at shoppe mere til Camille, fordi jeg "kom til" at gå amok i Holland...).. min Joakim-kæreste, mener vi skal spare dem op og sætte dem på en konto til hende. Hvorfor er han også så fornuftig... :whistling <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Hmm... vågnede da Mie begyndte at grøffe, så på uret der viste 03.05 og tænkte hun får lige sutten 1 gang så står jeg op når hun smider den igen. Kort efter begynder hun igen at grøffe så kigger på uret der viser 04.05 - hvor pokker blev den time af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Har haft en DEJLIG dag med mine veninder - dem UDEN børn - det var faktisk dejligt at have en dag der handlede mere om mig end om Mie. Men man kan godt mærke de ikke prioriterer helt som mig - ikke negativt ment, bare ment som at jeg godt kan mærke at de sidste 2 mdr har rykket noget inde i mig. Og så har Mie 2 mdrs fødselsdag :loveshower Tillykke med lillepigen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 ÅH hvor kan jeg blive GAL på Christian... Han "tager Camille" her til aften, fordi jeg er mega snottet og småsyg... Men han "får pip" siger han, fordi hun er urolig.. Og hun er da urolig fordi han går og trasker rundt og virker så sur og træt af det hele. Hver gang hun kommer over til mig, så falder hun til ro - men jeg nyser og snotter, så hun vågner jo hele tiden ved mig <_< Og jeg forsøger at fortælle ham hvad han kan gøre, men han vrisser bare og vil KUN trave rundt med hende og være sur.. <_< MÆND! <_< Kan kun være enig!!!! Fik endelig lagt lillemanden omkring kl 21.30. Han er lige faldet i søvn hvorefter manden starter sit computerspil op med høje lyde og samtidig tager sig et knækbrød ud af pakken og begynder højlydt at gumle på det. Pling, så var lillemanden vågen igen. Nøj hvor blev jeg sur :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Hmm... vågnede da Mie begyndte at grøffe, så på uret der viste 03.05 og tænkte hun får lige sutten 1 gang så står jeg op når hun smider den igen. Kort efter begynder hun igen at grøffe så kigger på uret der viser 04.05 - hvor pokker blev den time af? Den røg da lige ind på din søvn konto :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Har lige gennemført endnu en amning uden suttebrik :glad Det kører bare derudaf (antijinx) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Marius har sovet fra 22 til 06. Men har også lige slugt 209 ml uden bøvl :D Skønt. Må gerne blive til en vane :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Har lige gennemført endnu en amning uden suttebrik :glad Det kører bare derudaf (antijinx) Det er bare SÅ fedt når det lykkes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 :balloon Max har sovet fra kl 18.30 til 24, 10 min mad + tør ble og sov så videre til kl 7! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Appetitspring??? Matilde har været urolig hele dagen og natten. Og har hængt o brysterne hele tiden. Så enten spiste hun lidt og Faldte hen men vågnede så 10 min efter. Eller også hev og slog hun til brystet i rettigheder. Hun er 6 uger- kan det være appetitspring eller er min mælk ikke god nok mere :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Må juble lidt. To nætter hvor Lasse har sovet fra kl 23-24 til kl. 5. Dejligt med lidt flere timers sammenhængende søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Hold da op, Clara har vist brug for søvn... Hun har sovet fra 20,30 - 07,30 :o :o Så jeg har vist fået sovet i nat;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 *venter spændt på børnepenge* har aldrig fået dem, så det er lidt mærkeligt at skulle have dem :rolleyes Selvom vi godt nok ikke aner hvad vi skal bruge dem på (Lyder det lidt vildt? Men jeg har forbud mod at shoppe mere til Camille, fordi jeg "kom til" at gå amok i Holland...).. min Joakim-kæreste, mener vi skal spare dem op og sætte dem på en konto til hende. Hvorfor er han også så fornuftig... :whistling <_< Det gør jeg faktisk. Sætter børnepengene på en seperat konto, så har jeg altid penge til vi mangler et eller andet babyudstyr :) Så 'forsvinder' de ikke i det almindelige forbrug. Del dette indlæg Link to post Share on other sites