TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv, hvor synd. Håber hun falder godt i søvn og sover igennem i nat :kram

Tak! Det kan være at N har overtaget S' ugidelighed, så du får sovet dejligt ;) Heldigvis er min mand kommet hjem fra julefrokost (uden en promille), så han kan tage over. Han er allerede ved at blive syg i hovedet over hende nu. Hun kæmper for at komme ud af viklen, så hun kan stirre ind i lyset  :(

Del dette indlæg

Tak! Det kan være at N har overtaget S' ugidelighed, så du får sovet dejligt ;) Heldigvis er min mand kommet hjem fra julefrokost (uden en promille), så han kan tage over. Han er allerede ved at blive syg i hovedet over hende nu. Hun kæmper for at komme ud af viklen, så hun kan stirre ind i lyset :(

Hvad med at lægge en stofble over hendes øjne for at skærme hende, så hun ka lukke af?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at lægge en stofble over hendes øjne for at skærme hende, så hun ka lukke af?

Det har jeg desværre prøvet på gang på gang igen hele eftermiddagen og aftenen, men hun gør alt hvad hun kan for at fjerne den eller også begynder hun at græde indtil man fjerner den igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels lille A :( hun er simpelthen så syg! Hun er så forkølet og har fået bleeksem. Det startede i går formiddags, og jeg fik en recept fra lægen på brentan, men det har slet ikke hjulpet. Hun er helt hudløs og har en masse små sår som bløder :( var ved vagtlægen med hende, og hun har møb :( så er der altså ikke noget at sige til at hun har været så ked af det :( vagtlægen turde ikke give hende penicillin, fordi hun så kan risikere at få diarré, og så vil hendes numse blive endnu mere medtaget :(

Vi har fået en recept på noget steroide creme til numsen, men der er ikke noget apotek i nærheden som har åbent før mandag :unsure

Rigtig god bedring

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg desværre prøvet på gang på gang igen hele eftermiddagen og aftenen, men hun gør alt hvad hun kan for at fjerne den eller også begynder hun at græde indtil man fjerner den igen

Øv :( måske er hun i underskud af Hansi Hinterseer? ;) sorry, er på vej i seng, så duer kun til at skrive platte kommentarer :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til de skrantende babyer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha! Ja, det ved man selvfølgelig ikke før at man har prøvet :D Det kunne være det nye white noise!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sov dog for pokker. Hver gang der lige er lidt bedring med søvnen så ryger vi tilbage til start :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha! Ja, det ved man selvfølgelig ikke før at man har prøvet :D Det kunne være det nye white noise!

Det er det så ikke. S er stadigvæk oppe :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til alle med syge/sløje eller ikke-sovende babyer :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var til fødselsdags brunch igår og skulle handle ind til idag på vejen hjem så vi var trætte...valgte at tage lidt snoller med i seng og hygge os og ville så ligge tobias mellem os så vi alle ku hvile efter nogle dage med korte lure...sørme om tobias ikke faldt i søvn i liften inden vi nåede at tage ham over til os..og så sov han 7 timer for første gang..fra 18 til 1 i nat...så vi sov 6 timer og så var vi oppe og give mad og sov igen fra 2 til 6 i morges...så skønt når manden fylder 30 idag og vi får gæster ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var til fødselsdags brunch igår og skulle handle ind til idag på vejen hjem så vi var trætte...valgte at tage lidt snoller med i seng og hygge os og ville så ligge tobias mellem os så vi alle ku hvile efter nogle dage med korte lure...sørme om tobias ikke faldt i søvn i liften inden vi nåede at tage ham over til os..og så sov han 7 timer for første gang..fra 18 til 1 i nat...så vi sov 6 timer og så var vi oppe og give mad og sov igen fra 2 til 6 i morges...så skønt når manden fylder 30 idag og vi får gæster ;-)

Åhh hvor skønt! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt og velfortjent

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med god søvn i nat og tillykke med manden!

Her har vi ikke præsteret helt det samme <_< Simon skulle have mad 6 gange i nat (6 gange!) fra kl. 23-06. Dvs næsten en gang i timen. Så faldt han så i søvn 6.30 og sov til kl. 8. Jeg tror det er en ny rekord på hyppigheden han skulle spise om natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi startede natten med Liv der blev ved at hoste og tabe sin sut så jeg havde indstillet mig på en rigtig dum nat. Omkring midnat lagde jeg hende ved siden af mig i sengen og hun faldt til ro og sov til kl 6.15 :yay :o hun fik mad og faldt i søvn igen og sov til kl 7.20 :yay super nat!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har vi ikke præsteret helt det samme <_< Simon skulle have mad 6 gange i nat (6 gange!) fra kl. 23-06. Dvs næsten en gang i timen. Så faldt han så i søvn 6.30 og sov til kl. 8. Jeg tror det er en ny rekord på hyppigheden han skulle spise om natten.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lækkert det er dejligt med babyer der sover længe ;-)

Tillykke med manden, håber i får en dejlig dag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Mette kram til dig.

Lad os satse på at det kun er denne ene gang han er natteravn. Får kan kun bryst eller giver du vælling/grød ved Siden af? :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh din stakkel! Det kan være du snart skal have noget mere fast føde i ham

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

her sov S først kl 5:30 :( og vågnede 9:30 :( hun faldt først i søvn igen kl 12 og vi får gæster her kl 14. Pyha, jeg er træt....

Del dette indlæg

Annonce ♥

her sov S først kl 5:30 :( og vågnede 9:30 :( hun faldt først i søvn igen kl 12 og vi får gæster her kl 14. Pyha, jeg er træt....

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå at du er. De der natteravne babyer trækker tænder ud. Håber på hun er sød baby og lader sin mor sove i nat - helst et langt stræk.

Kæmpe kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :kiss gæsterne er gået og jeg halvligger i sofaen med sovende baby på maven. Hun gad IKKE finde sig i at jeg prøvede at trille en tur m hende, men der er dejligt på mors mave og brystkasse :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :kiss gæsterne er gået og jeg halvligger i sofaen med sovende baby på maven. Hun gad IKKE finde sig i at jeg prøvede at trille en tur m hende, men der er dejligt på mors mave og brystkasse :rolleyes

De pigebørn og deres temperament og villen bestemme. Det er lige før jeg får grå hår af at tænke på hvordan hun så bliver som teenager når jeg tænker på mig selv (yaiks)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Han får kun bryst ja. Han viser slet ingen interesse for mad endnu og jeg ville helst køre blw med ham frem for at proppe en ske i munden på ham. Men vi har prøvet at holde diverse madvarer foran ham og lige røre hans læber let med det, og der er bare ingen interesse. Han følger heller ikke maden med øjnene, når vi spiser.

Men han bliver jo 5 mdr her d. 27., så vi skal jo snart i gang.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER