Besvaret January 6, 2015 Vi er så småt igang med at vænindenfor.l at bruge barnevognen og derfor sover han lur ude i den nu... Jeg er ikke så god til det fordi jeg synes det er så koldt udenfor nogle dage at det er nemmere bare at putte ham i liften indenfor...nå men nogle af jer som kan fortælle fordelene ved at han sover lur udenfor? :-) Og så en anden ting...ryger lufferne osse af jeres babyer når de sover...? Fordelene ved at de sover udenfor er, at de ofte sover bedre og længere lure end de vil gøre indenfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Fordelene ved at de sover udenfor er, at de ofte sover bedre og længere lure end de vil gøre indenfor :) :ditto det er også min oplevelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Med Felix fik vi også kun den blå først. Tror nærmest det skal afprøves først. Felix fik også flixotide men med Asger skal de finde ud af om det stadig er efterdønningerne af den her rs virus. Ja det kan godt være det er det. Jeg synes også hendes hoste blev lidt bedre men så fik hun nogen dumme anfald så vi tog til lægen igen som så gav den anden også. Nu hoster hun stort set ikke mere hvor hun før rendte rundt og små hostede hele tiden. Håber ikke det stadig er RS virusen der driller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Hun græd og græd i bilen derhen og hjem. Dagplejen måtte hjælpe Lasse i jakke og sko pga Laura også græd der. Hun er nu ikke så ramt mere, bare morsyg og extra træt. Perfekt nat. Hun sov som hun plejer fra 22.15 til ca 5 og så blundede vi lidt til kl 7 efter lidt mad. Dejligt, at de ikk var så påvirket de to små. Åh lille Laura :( Godt at høre at natten gik fint alligevel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Fordelene ved at de sover udenfor er, at de ofte sover bedre og længere lure end de vil gøre indenfor :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Fordelene ved at de sover udenfor er, at de ofte sover bedre og længere lure end de vil gøre indenfor :) :ditto Har ikke kunne få mine drenge til at sove andet steds i dagslys ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Og så en anden ting...ryger lufferne osse af jeres babyer når de sover...? Asger sover i fleecedragter, hvor man kan lukke for hænder og fødder. Han har luffer og tykke strømper inden under, da jeg synes hænder og fødder hurtigt bliver kolde. Og vanterne bliver jo derfor hvor de skal :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Vi er så småt igang med at vænne os til at bruge barnevognen og derfor sover han lur ude i den nu... Jeg er ikke så god til det fordi jeg synes det er så koldt udenfor nogle dage at det er nemmere bare at putte ham i liften indenfor...nå men nogle af jer som kan fortælle fordelene ved at han sover lur udenfor? :-) Og så en anden ting...ryger lufferne osse af jeres babyer når de sover...? Storm sover ude stort set hver dag, og han elsker det.Han sover minimum 3 timer hver gang, hvilket han kun hør indenfor, hvis der er meget koldt i rummet. Han sov ude i juledagene, hvor der var 4 grader nede i liften, og han snorkede bare igennem. Vi giver ham kun luffer og en hue på, og så vikler vi ham i en stofble og så ned i hans dunsovepose med hætte. For det meste holder han hænderne i ro (= han har sovet godt og tungt), og ellers sidder lufferne heldigvis godt fast, efter vi købte nye. Vi gav ham en ekstra trøje på i starten, fordi jeg var bange for, han frøs. Det resulterede dog i en utilfreds baby med meget fugtig nakke og ryg, så nu sover han altså kun med hue og vanter udover det almindelige tøj. Er så glad for den sovepose :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Det er også sundere for dem ude i den friske luft :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Bruger duni duo i barnevognen...synes det er genialt! Hans krop var heller ikke kold kun de hænder for han kan altså ikke holde dem i ro...han sov ude i 1 time og 45 min...såå synes ikke det var så lang tid igen...indenfor sover han mindst 2 timer og af og til 3...nogle få gange mere...såå..men hva måske det kommer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Bruger duni duo i barnevognen...synes det er genialt! Hans krop var heller ikke kold kun de hænder for han kan altså ikke holde dem i ro...han sov ude i 1 time og 45 min...såå synes ikke det var så lang tid igen...indenfor sover han mindst 2 timer og af og til 3...nogle få gange mere...såå..men hva måske det kommer...Storm startede hellere ikke med en lang lur.Han skulle lige vænne sig til vognen. Men nogle dage sover han altså også mindre end 3 timer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Bruger duni duo i barnevognen...synes det er genialt! Hans krop var heller ikke kold kun de hænder for han kan altså ikke holde dem i ro...han sov ude i 1 time og 45 min...såå synes ikke det var så lang tid igen...indenfor sover han mindst 2 timer og af og til 3...nogle få gange mere...såå..men hva måske det kommer... En anden fordel ved de kan sove ude er at så er det også meget nemmere når man er på besøg nogen steder (f.eks. mødregruppe). Så kan de altid bare blive lagt ud i stedet for at finde et roligt sted indenfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Pyllerbaby der er blevet vaccineret i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Pyllerbaby der er blevet vaccineret i dag :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Tak søde, jeg håber hun sover i nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Pyllerbaby der er blevet vaccineret i dag :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Meget ked Leonora igen i aften :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Kram til jer med pylrede babyer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Håber godt nok det er Tigeren vi har besøg af og at den snart rejser igen - det findes nemlig kun 2 slags aftener og nætter pt og det er dårlige og elendige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 :wee vi har haft en rigtig god nat! I stedet for at svøbe drengene individuelt lagde jeg dem på en dyne og med den anden over dem. Så de har kun meldt sig hver 3. Time og har intet andet hørt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Får besøg af SP idag...er spændt på hvad hun siger :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 :wee vi har haft en rigtig god nat! I stedet for at svøbe drengene individuelt lagde jeg dem på en dyne og med den anden over dem. Så de har kun meldt sig hver 3. Time og har intet andet hørt. :Super dejligt med lidt søvn til Moar! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Liff skal til øjenlæge i dag for sidste gang! Pt. Magter jeg ikke lige at skulle til Herning... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Hvor er min dygtige sovebaby blevet af?? :cry Han har siden den 18.12 taget 6-9 timers søvn i træk hver nat. De sidste 2 nætter har han så taget max 3,5 time pr lur. Mor er træt nu! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Laura fik så feber i går aftes og sov først ved midnat total pyller, så vågnede hun kl 2 for mad sov først kl 3 og vågnede igen kl 5 og var sulten og så tog hun en time mere. Stakkels barn :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites