Besvaret December 10, 2014 Asger har et par hårde dage i vente. I morgen kiropraktor og fredag øre næse hals læge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Prøv at finde app'en Vidunderlige Uger. Den beskriver alle springene simpelt og kort. Super god app, synes jeg :) tak for tippet :) Så huskede jeg drøn-forkert sorry :blush Har ikke bogen... men du kan læse lidt på nettet ;) no problem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Asger har rigtig fundet sit stemmebånd og den bruges med stor glæde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Dek røde numse er i bedring....nu er det ikke længere mørkerødt men lyst...og det sår der var den anden dag er mindre og næsten helt væk nu...:-) og han pyller ikke når han skal af med noget! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Dek røde numse er i bedring....nu er det ikke længere mørkerødt men lyst...og det sår der var den anden dag er mindre og næsten helt væk nu...:-) og han pyller ikke når han skal af med noget! :-) Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Vi var til babysvømning fra kl 10-11 hvor Liv havde sovet 2 timer inden. Hun faldt i søvn lige efter men sov med afbrydelser de første 1,5 time og hun sover stadig :o eet vil sige fra 11 til 15.30 :o jeg er godt nok spændt på hvornår hun vågner :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Asger har rigtig fundet sit stemmebånd og den bruges med stor glæde :) Skønt. S er også begyndt at tilføje nye lyde til sit repertoire. Det er så hyggeligt og sjovt at lytte på :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Simon har nu sovet 2 gange i sin barnevogn udenfor! :yay 1 gang i sidste uge på 45 min og så idag på 2 timer! Måske det alligevel vil lykkes, jeg var ved at give op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Simon har nu sovet 2 gange i sin barnevogn udenfor! :yay 1 gang i sidste uge på 45 min og så idag på 2 timer! Måske det alligevel vil lykkes, jeg var ved at give op! Det lyder dejlig :loveshower Og du skulle ikke bevæge barnevognen imens? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så blev bassen 5 måneder :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så melder vi os her inde også. Glæder mig til at høre til babyforum igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så melder vi os her inde også. Glæder mig til at høre til babyforum igen. :kuller Tillykke med dem begge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Jeg hører nu også til herinde sammen med hende her: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Ej hvor mit hjerte smelter når jeg kigger på jeres fine nyfødte bebser ;-) uha...♡ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så melder vi os her inde også. Glæder mig til at høre til babyforum igen. Hvor er de skønne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Jeg hører nu også til herinde sammen med hende her: Hvor er hun dejlig :bed :yay :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Hurra, tillykke og velkommen Tumlepigen og Leras :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Tillykke og velkommen hvor er de fine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Skønne nye babyer med seje mødre. Velkommen herind begge to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Er begyndt at lure lidt med herinde.... Åh hvor jeg dog glæder mig til at holde Taylor i mine arme :wub Lækre babyer i har :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Velkommen til leras og tumlepigen. Tillykke med de små. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så melder vi os her inde også. Glæder mig til at høre til babyforum igen. Tillykke hvor er de kære :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Jeg hører nu også til herinde sammen med hende her: :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Jeg hører nu også til herinde sammen med hende her: Tillykke med hende også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Så melder vi os her inde også. Glæder mig til at høre til babyforum igen. Jeg hører nu også til herinde sammen med hende her: Stort tillykke til jer begge to. SIkke nogle smækre lækre bebser I viser frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites