Besvaret November 21, 2014 Ville bare ønske, han vendte det om og sov de mange timer om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Dejligt I er kommet hjem igen med Laurapigen! Vores Laura har haft en GOD dag! Faren var helt glad da jeg kom hjem fra hundetræning at hun havde været så nem! Og det var ham der lykkes at få hende til at sove i gåraftes da jeg opgav og måtte bede om assistance i hendes skrigeri! Det er godt til fars selvtillid og lyst til at passe baby :) Nu håber jeg virkelig om Tigermissen vil gemme sig nogen dage! Der er stadig 21 dage :-o tilbage af hendes spring! Men det har virkelig været en hård uge, så håber hun tager en slapper den sidste del af springet!! Det trænger hendes forældre til!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Har vist fået mig en lille super-skider! ;) stort set intet i bleen, men til gengæld var både body og bukser smurt ind i baby-bæ... yummi! :p Nu håber jeg bare at det kan vaskes rent! xxx Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Har vist fået mig en lille super-skider! ;) stort set intet i bleen, men til gengæld var både body og bukser smurt ind i baby-bæ... yummi! :p Nu håber jeg bare at det kan vaskes rent! xxx Vi har også en mega skider, og ja der går af i vask :hahaHer er det dog stofbleerne på puslepuden, det går mest ud over, for han er begyndt at give den ekstra gas, nar han har røven bar. Mums :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Simon har slået alle rekorder i nat og sovet fra ca kl 21-5, lidt over 8 timer! :o Han fik så lidt mad kl 5 og igen 6:30, men sov så ellers videre til 7:15, hvor vi så stod op :yay Dejligt med søvn, når vi nu skal holde barnedåb idag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Simon har slået alle rekorder i nat og sovet fra ca kl 21-5, lidt over 8 timer! :o Han fik så lidt mad kl 5 og igen 6:30, men sov så ellers videre til 7:15, hvor vi så stod op :yay Dejligt med søvn, når vi nu skal holde barnedåb idag! :yay hvor fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Sikke en nat. Jer er allerede igang med amning nr. 3 siden midnat, så ingen supersover her. Forleden aften sov han ellers fra 18.30-00.00 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Vi har også en mega skider, og ja der går af i vask :haha Her er det dog stofbleerne på puslepuden, det går mest ud over, for han er begyndt at give den ekstra gas, nar han har røven bar. Mums :D Liff er også god til bæ under pusling ;) jeg venter bare på den dag, hvor det er mor det går ud over :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Liff er også god til bæ under pusling ;) jeg venter bare på den dag, hvor det er mor det går ud over :DDer er jeg blevet indviet :DHan sked ud over min hånd og vores tøj den anden dag. Det er en klam fornemmelse men kunne alligevel ikke gøre andet end at grine, for han gav mig det største smil bagefter :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Der er jeg blevet indviet :D Han sked ud over min hånd og vores tøj den anden dag. Det er en klam fornemmelse men kunne alligevel ikke gøre andet end at grine, for han gav mig det største smil bagefter :kuller Pas på hvis det ser ud som han skal nyse imens. Da Ronja var baby nøs hun da jeg skiftede hende på et tidspunkt og jeg nåede lige at rykke mig for der stod l*rt ud af numsen som landede 1,5 m væk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Simon har slået alle rekorder i nat og sovet fra ca kl 21-5, lidt over 8 timer! :o Han fik så lidt mad kl 5 og igen 6:30, men sov så ellers videre til 7:15, hvor vi så stod op :yay Dejligt med søvn, når vi nu skal holde barnedåb idag! Godt timet :glad Håber I får en dejlig dag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Pas på hvis det ser ud som han skal nyse imens. Da Ronja var baby nøs hun da jeg skiftede hende på et tidspunkt og jeg nåede lige at rykke mig for der stod l*rt ud af numsen som landede 1,5 m væk ;):haha Jeg har så meget respekt for den lille numse efter det.Jeg står helst lidt skrå og netop ikke lige bagved, og holder konsekvent stofbleen, som han ligger på, op foran når han er vasket af og bliver tørret med føntørreren :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 :haha Jeg har så meget respekt for den lille numse efter det. Jeg står helst lidt skrå og netop ikke lige bagved, og holder konsekvent stofbleen, som han ligger på, op foran når han er vasket af og bliver tørret med føntørreren :D Vores puslebord er vendt, så vi står ved siden af - jeg hader, når jeg er ude og skal stå for enden ved bleskift ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Vores puslebord er vendt, så vi står ved siden af - jeg hader, når jeg er ude og skal stå for enden ved bleskift ;)Det kan vi ikke, for vi har puslepuden på bordet på badeværelset. Har nu ikke noget imod at stå for enden, men gider bare ikke skides på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Liff er også god til bæ under pusling ;) jeg venter bare på den dag, hvor det er mor det går ud over :D Emil er god til at tisse under pusling - vores lille gejser :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Hvor gamle var jeres da de begyndte at trille fra mave til ryg? Liv er næsten 4,5 måneder og gør overhovedet ikke tegn på at gider trille. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Hvor gamle var jeres da de begyndte at trille fra mave til ryg? Liv er næsten 4,5 måneder og gør overhovedet ikke tegn på at gider trille. Prøv evt lægge en madras på gulvet og så tril med hende fra den ene side til den anden. På den måde finder hun ud af det og så kommer det lige så stille. Et råd jeg fik af sp med Lasse, da han heller ikke gad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Hvor gamle var jeres da de begyndte at trille fra mave til ryg? Liv er næsten 4,5 måneder og gør overhovedet ikke tegn på at gider trille. 5,5 uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Dejligt dåb overstået. Asger klaret det til bravur og sov igennem hele dagen :) Nu er han puttet i hans seng og håber snart han sover for jeg er godt nok træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Tillykke med dåben, Britta :yay Håber I havde en skøn dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Prøv evt lægge en madras på gulvet og så tril med hende fra den ene side til den anden. På den måde finder hun ud af det og så kommer det lige så stille. Et råd jeg fik af sp med Lasse, da han heller ikke gad. Jeg prøver stort set hver dag med hende både i seng, sofa, gulv og madras men hun lægger bare <_< Men det kommer jo nok på et tidspunkt :) blev bare nysgerrig ;) Hun gør det forresten når hun lægger på maven af mig eller Jonas. Så triller hun ned og vi griber hende. Det synes hun er skægt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 5,5 uge Han var hurtigt ude :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Dejligt dåb overstået. Asger klaret det til bravur og sov igennem hele dagen :) Nu er han puttet i hans seng og håber snart han sover for jeg er godt nok træt. Tillykke med dåben. Dejligt det har været en god dag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Hvor gamle var jeres da de begyndte at trille fra mave til ryg? Liv er næsten 4,5 måneder og gør overhovedet ikke tegn på at gider trille. 3½ mdr ca. Jeg ved om du allerede gør det, men du kan lave nogle øvelser som stimulerer hende til at trille. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 For hulen hvor er jeg træt at det hele... Indlagt igen Laura vil ikke spise, og da hun holdt op med at skrige så begyndte vores værelseskammarat at skrige helt vildt... Farvel søvn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites