Besvaret November 12, 2014 Tak søde Vi har prøvet med str større nu, og tror det går lidt bedre. Hun spiser mere idag. Vi har lige haft besøg af sp, og Laura tager fint på. Men er sq ikke meget man kan bruge sp til, er ikke lige fordi de har nogen brugbare råd eller ideer... Men jeg skal nok forsøge at slå lidt koldt vand i blodet ;) Nej, jeg har heller ikke voldsomt meget glæde af min SP. Til gengæld har jeg fundet ro ved tanken om at Adam nok skal fortælle mig hvis der er noget der ikke fungerer for ham, så at vi i fællesskab nok skal klare det hele til UG! Det samme gør du og Laura :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Nej, jeg har heller ikke voldsomt meget glæde af min SP. Til gengæld har jeg fundet ro ved tanken om at Adam nok skal fortælle mig hvis der er noget der ikke fungerer for ham, så at vi i fællesskab nok skal klare det hele til UG! Det samme gør du og Laura :wub Øv i ikke har glæde af jeres sp. Min er skøn så jeg har nok været heldig. Men ja man lærer heldigvis bedst selv at tyde sin guldklump :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Tak søde Vi har prøvet med str større nu, og tror det går lidt bedre. Hun spiser mere idag. Vi har lige haft besøg af sp, og Laura tager fint på. Men er sq ikke meget man kan bruge sp til, er ikke lige fordi de har nogen brugbare råd eller ideer... Men jeg skal nok forsøge at slå lidt koldt vand i blodet ;) Kom lige til at tænke på at vores Laura bliver rigtig sur på flasken hvis hun synes den er for kold, og det kan godt være efter 80 ml. Samtidig er det som om hun ikke helt kan have så meget i maven hvis hun virkelig er sulten. Så vi gør det at f.eks hendes morgenflaske hvor hun har sovet hele natten og maven derfor er godt tom, så laver jeg en flaske og giver hende det hun vil have, som regel mellem 60-100 ml, så fåe hun lov at bøvse og vi går ud og skifter ble, og tøj, så genluner jeg flaksen og resten ryger som regel ned :) så har maven lige fået et kvarters ro klar til at tage resten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Vi tager chancen og putter Asger på eget værelse i nat. Det kan ikke gå værre end hans seng stadig står ved siden af mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Føj for en dag. Storm har været super pylret og skreget og grædt utrøsteligt til tider for så at falde i søvn i 45 min, inden han vågner med et sæt igen og starter forfra. Han har derfor næsten ikke sovet siden ved 11 tiden, og han er møg træt men vil bare ikke overgive sig, og spjætter ved den mindste lyd. Han har spist fint hele dagen. Lige nu spiser han for 8. gang idag. Hvordan skal natten ikke blive og endnu værre imorgen, hvor manden ikke er hjemme fra kl. 10 til meget sent? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Føj for en dag. Storm har været super pylret og skreget og grædt utrøsteligt til tider for så at falde i søvn i 45 min, inden han vågner med et sæt igen og starter forfra. Han har derfor næsten ikke sovet siden ved 11 tiden, og han er møg træt men vil bare ikke overgive sig, og spjætter ved den mindste lyd. Han har spist fint hele dagen. Lige nu spiser han for 8. gang idag. Hvordan skal natten ikke blive og endnu værre imorgen, hvor manden ikke er hjemme fra kl. 10 til meget sent? Det kunne godt lyde som et tigerspring han er i og det er bare hårdt at komme igennem en gang imellem :( Håber for dig at dagen i morgen bliver bedre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Vi tager chancen og putter Asger på eget værelse i nat. Det kan ikke gå værre end hans seng stadig står ved siden af mig. Hvordan kan det være I putter på eget værelse og han ikke sover inde hos jer? Jeg er bare nysgerrig for Liv lægger stadig i tremmeseng i soveværelset hos os, men jeg har overvejet at rykke hende på eget værelse snart. Jeg synes bare stadig hun er så lille og så spiser hun jo stadig ofte om natten, så synes det er det nemmeste lige nu. Til gengæld så tror jeg vi kommer til at vække hinanden en gang imellem med alle vores lyde. Er virkelig i tvivl om hvornår vi skal rykke hende :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Det kunne godt lyde som et tigerspring han er i og det er bare hårdt at komme igennem en gang imellem :( Håber for dig at dagen i morgen bliver bedre :kramTak :kramJa, det er helt sikkert det første tigerspring, men for pokker hvor ville det være rart med en manual til at trøste, for det har da været helt slemt idag. Det har været undervejs i en uges tid, men vi var ikke forberedt på dagens udfordringer, og nu frygter jeg, de varer den næste uge, hvor jeg er alene med ham fra mandag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Føj for en dag. Storm har været super pylret og skreget og grædt utrøsteligt til tider for så at falde i søvn i 45 min, inden han vågner med et sæt igen og starter forfra. Han har derfor næsten ikke sovet siden ved 11 tiden, og han er møg træt men vil bare ikke overgive sig, og spjætter ved den mindste lyd. Han har spist fint hele dagen. Lige nu spiser han for 8. gang idag. Hvordan skal natten ikke blive og endnu værre imorgen, hvor manden ikke er hjemme fra kl. 10 til meget sent? Knus til dig :kram Også her er det lidt hårdt....Emil har en tiger i sig og blev ydermere vaccineret i dag. Min stakkels dreng med humørsvingninger, der vil ikke give slip på mig. I nat sov han sammen med mig lidt af tiden, for han ville ikke ned i tremmesengen. Gad vide hvordan det går i nat :chin: Men det skal nok gå alt sammen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Tak :kram Ja, det er helt sikkert det første tigerspring, men for pokker hvor ville det være rart med en manual til at trøste, for det har da været helt slemt idag. Det har været undervejs i en uges tid, men vi var ikke forberedt på dagens udfordringer, og nu frygter jeg, de varer den næste uge, hvor jeg er alene med ham fra mandag. Hvis det har varet en uges tid allerede så er det formentlig ved at være over igen :) første spring er nemlig "kun" en uges tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Knus til dig :kram Også her er det lidt hårdt....Emil har en tiger i sig og blev ydermere vaccineret i dag. Min stakkels dreng med humørsvingninger, der vil ikke give slip på mig. I nat sov han sammen med mig lidt af tiden, for han ville ikke ned i tremmesengen. Gad vide hvordan det går i nat :chin: Men det skal nok gå alt sammen :biglove :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Hvis det har varet en uges tid allerede så er det formentlig ved at være over igen :) første spring er nemlig "kun" en uges tid. Det har jeg også læst, men det har godt nok toppet max idag, så håber det er fordi, det vender imorgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Knus til dig :kram Også her er det lidt hårdt....Emil har en tiger i sig og blev ydermere vaccineret i dag. Min stakkels dreng med humørsvingninger, der vil ikke give slip på mig. I nat sov han sammen med mig lidt af tiden, for han ville ikke ned i tremmesengen. Gad vide hvordan det går i nat :chin: Men det skal nok gå alt sammen :bigloveOgså kram til dig da :kramDet lyder dælme også hårdt med både tiger og vaccination :( Håber natten går godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Hvordan kan det være I putter på eget værelse og han ikke sover inde hos jer? Jeg er bare nysgerrig for Liv lægger stadig i tremmeseng i soveværelset hos os, men jeg har overvejet at rykke hende på eget værelse snart. Jeg synes bare stadig hun er så lille og så spiser hun jo stadig ofte om natten, så synes det er det nemmeste lige nu. Til gengæld så tror jeg vi kommer til at vække hinanden en gang imellem med alle vores lyde. Er virkelig i tvivl om hvornår vi skal rykke hende :unsure Asger sover urolig og jeg kan derfor ikke sove for ham. Asger spiser normalt kun en gang om natten og i nat har han så ikke spist. Vågnede først her kl 6.20. Det er også kun hvis det kan fungerer ellers kommer han skam ind til os igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Min lille Frejamus er syg, men vi kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt. Hun har feber omkring de 38 og så er hun bare ked med ked på :( Var ved lægen igår som tjekkede urin og infektionstal, men der var intet at komme efter. Men et eller andet er der i hvert fald galt, hun har aldrig været så pylret og ked som hun er nu, ikke engang da hun havde kraftig urinvejsinfektion Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Asger sover urolig og jeg kan derfor ikke sove for ham. Asger spiser normalt kun en gang om natten og i nat har han så ikke spist. Vågnede først her kl 6.20. Det er også kun hvis det kan fungerer ellers kommer han skam ind til os igen. Sejt at han sov så længe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Min lille Frejamus er syg, men vi kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt. Hun har feber omkring de 38 og så er hun bare ked med ked på :( Var ved lægen igår som tjekkede urin og infektionstal, men der var intet at komme efter. Men et eller andet er der i hvert fald galt, hun har aldrig været så pylret og ked som hun er nu, ikke engang da hun havde kraftig urinvejsinfektion Stakkels Freja. Da Asger havde en urinvejs infektion var han så slap at han ikke havde kræfter til at være pyller. Vi har erfaret at en forkølelse kan være længe om at bryde igennem. Men i hvert fald god bedring med hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Sejt at han sov så længe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Øv i ikke har glæde af jeres sp. Min er skøn så jeg har nok været heldig. Men ja man lærer heldigvis bedst selv at tyde sin guldklump :) Du er mere end heldig med den sp. Det ved jeg jo pga jeg havde hende med Lasse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Ja det lykkes at falde i søvn men i guder hvor den søvn driller mig og det stresser mig at jeg ikke får sovet som jeg gerne vil. Synes det er tidligt Asger et kommet på sit eget værelse. Felix var 6 mdr. Men hvis det er det der får det hele til at fungerer er det jo det vi gør. Jeg kan virkelig godt forstå, det er stressende, men kan det tænkes at der er lidt selvforstærkende effekt? Altså at du tænker at du gerne vil sove hele natten f.eks. og når det så ikke lige lykkes, så stresser du og så får du slet ikke sovet så meget som du kunne og ville? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Jeg kan virkelig godt forstå, det er stressende, men kan det tænkes at der er lidt selvforstærkende effekt? Altså at du tænker at du gerne vil sove hele natten f.eks. og når det så ikke lige lykkes, så stresser du og så får du slet ikke sovet så meget som du kunne og ville? det er blot en strøtanke, men hvis det er tilfældet, er det vist noget med at benytte sig at tiden til at slappe af. Altså lukke øjnene og ligge på langs. Hvis det så udløser søvn er det jo en bonus. Det er i hvert fald tit sådan jeg gør, hvis søvnen driller. Og det er selvfølgelig slet ikke det samme, men det slog mig bare. Det er vel også tidligt, Adam kommer også på værelse tidligere end anbefalet. Men hvis det sammenlagt giver alle parter en bedre nat, så må det være tidligt han kommer på eget værelse. Det gælder jo om at følge de små Jeg tror din strøtanke rammer helt plet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Jeg tror din strøtanke rammer helt plet. :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Og så har jeg selvfølgelig hentet en snottet Asger ind fra barnevognen. Hans temperatur er 37,8 altså næsten feber. Ih guder jeg er træt af det her. Han har lige været vågen til en flaske og sover nu igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Og så har jeg selvfølgelig hentet en snottet Asger ind fra barnevognen. Hans temperatur er 37,8 altså næsten feber. Ih guder jeg er træt af det her. Han har lige været vågen til en flaske og sover nu igen. Stakkels Asger!!! :boo Sikke mange af vores babyer, der er syge....Emil har også feber efter vaccinationen i går :boo ....åh hvor jeg håber, han snart kommer på toppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2014 Og så har jeg selvfølgelig hentet en snottet Asger ind fra barnevognen. Hans temperatur er 37,8 altså næsten feber. Ih guder jeg er træt af det her. Han har lige været vågen til en flaske og sover nu igen. Øv øv, god bedring til Asger Men det er lidt sjovt med den der definition af feber. I Sverige skulle de små have over 38 før man mente de havde feber og der mente jeg jo ellers at grænsen var 37,5. Igår kom jeg så til at sige til en dansk læge at Freja ikke havde konstant feber fordi jeg lige havde målt den til 37,7 hvorefter han siger at alt over 37 om morgenen og 37,5 om aftenen regnes for feber. Hvad går I andre efter når vi snakker feber? Del dette indlæg Link to post Share on other sites