Besvaret October 27, 2014 Stakkels Laura - hun døjer med lidt for meget luft i maven og græder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Stakkels Laura - hun døjer med lidt for meget luft i maven og græder. Også Malaika, det gør helt ondt i hjertet at høre på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Øv fik bare sådan en dårlig start på dagen...var ude og gå med Emil i barnevognen og da jeg så skulle krydse en fodgængerovergang synes billisten der stoppede at det åbenbart gik for langsomt og råbte skældsord....øv man er bare så sårbar som nybagt mor.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Øv fik bare sådan en dårlig start på dagen...var ude og gå med Emil i barnevognen og da jeg så skulle krydse en fodgængerovergang synes billisten der stoppede at det åbenbart gik for langsomt og råbte skældsord....øv man er bare så sårbar som nybagt mor.... Sådan en snotskovl! Op i :numse med ham! Og så et :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2014 Sådan en snotskovl! Op i :numse med ham! Og så et :kram2 Tak :-) Sådan en åndsbolle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Øv fik bare sådan en dårlig start på dagen...var ude og gå med Emil i barnevognen og da jeg så skulle krydse en fodgængerovergang synes billisten der stoppede at det åbenbart gik for langsomt og råbte skældsord....øv man er bare så sårbar som nybagt mor.... Hold kæft for en idiot! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Hvilke d-dråber bruger i? Vi gav først dem fra Livol m kokosolie, men så begyndte mavebøvlet med luft i maven osv. Så har vi købt dem fra apoteket m jordnøddeolie og nu læser jeg at de indeholder allergener og øger risikoen for allergi. Vi har stadig mavebøvl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Hvilke d-dråber bruger i? Vi gav først dem fra Livol m kokosolie, men så begyndte mavebøvlet med luft i maven osv. Så har vi købt dem fra apoteket m jordnøddeolie og nu læser jeg at de indeholder allergener og øger risikoen for allergi. Vi har stadig mavebøvl. Vi bruger Lactocare med mælkesyrebakterier - netop for at undgå mavebøvl.. :kram mavebøvl er bare hårdt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Hvilke d-dråber bruger i? Vi gav først dem fra Livol m kokosolie, men så begyndte mavebøvlet med luft i maven osv. Så har vi købt dem fra apoteket m jordnøddeolie og nu læser jeg at de indeholder allergener og øger risikoen for allergi. Vi har stadig mavebøvl. Vi bruger dem fra Daily-Care og vi har ikke haft problemer. De havde ikke flere på apoteket så nu skifter vi til Apovit, håber det vil gå ligeså godt. Hvor har du læst at de indeholder allergener for det står ikke på selve produktet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Vi bruger dem fra Daily-Care og vi har ikke haft problemer. De havde ikke flere på apoteket så nu skifter vi til Apovit, håber det vil gå ligeså godt. Hvor har du læst at de indeholder allergener for det står ikke på selve produktet?Det var der en der sagde til mig, men hun ku ikk lige finde kilden :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Det var der en der sagde til mig, men hun ku ikk lige finde kilden :-/ Ok! Sikke noget bøvl med de d-dråber... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Emil rullede fra mave til ryg i dag - moren er meget stolt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Vi bruger dem fra Lactocare fordi hun allerede havde bøvl med maven, så gad ikke chance at hun fik endnu mere bøvl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Emil rullede fra mave til ryg i dag - moren er meget stolt :loveshower:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2014 Tiger forlad min baby! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Liv har sovet siden kl 9.45 og klokken er 15 nu :o har kun lige givet sut et par gange men hun vendet sig og sover videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Liv har sovet siden kl 9.45 og klokken er 15 nu :o har kun lige givet sut et par gange men hun vendet sig og sover videre Sovetryne :zzz :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Asger sover så skønt synes jeg. I nat fra 22-2 og videre efter mad til kl 6. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Liv har sovet siden kl 9.45 og klokken er 15 nu :o har kun lige givet sut et par gange men hun vendet sig og sover videre Får hun så nok at spise? Laura skal vækkes hvis hun sover så længe. Ellers får hun ikke nok mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Liv har sovet siden kl 9.45 og klokken er 15 nu :o har kun lige givet sut et par gange men hun vendet sig og sover videre Årh, gid Alba havde sovet sådan i dag :badgirl hun har kun sovet 30-40 minutter af gangen 3 gange i dag, og Thea har sprunget hendes middagslur helt over i dag... Jeg er sgu ved at trænge til lidt ro i mit hoved :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Får hun så nok at spise? Laura skal vækkes hvis hun sover så længe. Ellers får hun ikke nok mad. Jeg svarer lige for Lone, håber det er ok :) Liv er jo omkring 3,5 måneder gammel så hun må gerne sove så længe :) hvis hun er sulten skal hun nok vågne :) det er kun de første 4-8 uger man behøver at vække babyen for at give den mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Skønne Laura 1 md i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Skønne Laura 1 md i dag. Stort tillykke til Laura :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Skønne Laura 1 md i dag. Tillykke med Laura :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Åh gid Simon dog ville sove så godt som jeres! Det er faktisk kun om natten han lige kan sove et par timer i træk. I løbet af dagen sover han stort set slet ikke. Han powernapper lige, dvs han falder i søvn og så vågner han alt imellem 1-15 min efter og begynder at græde. Nogle gange er det nok til at jeg lige kan nå at smøre mig en mad, andre gange kan jeg ikke engang nå på toilettet og må skynde mig at blive færdig, så jeg kan trøste ham. Det er godt nok mega trættende. Han kan dog ofte ligge selv og bare kigge, når han er vågen, så jeg lige kan ordne vasketøj, men jeg ville også bare gerne ind og have en lur ind imellem :( det bliver der aldrig noget af. Jeg har efterhånden prøvet alt for at få ham til at sove. Lige så snart vi lægger ham, så vågner han kort efter. Det gælder også hvis jeg ammer ham liggende i sengen, han falder i søvn, men vågner efter 1-15 min. Argh! Jeg havde også forestillet mig at han skulle sove ude i sin barnevogn, men nu er han over 2 mdr og det er ikke lykkedes en eneste gang endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites