TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Både ja og nej

Han tager sutten når han skal sove og han er mæt men han nægter at bruger den som supplement/erstatningskrav sutte "trygheden"

Jeg må læse lidt om appetitspring - er ikke inde i de forskellige spring og hvornår og hvorfor de kommer :-) tak for hjælpen/svar

Simon kan også bare blive ved og ved med at sutte, men det er mest sidst på dagen/om aftenen, hvor han så tanker op inden natten.

Han har også appetit spring, hvor han lige giver den lidt ekstra gas. Appetit spring kommer sig af at de små bliver større og dermed får et større behov for næring. Derfor skal brysterne til at producere mere mælk til dem og for at få dem til at gøre det er de små nødt til at sutte mere i en periode, for at stimulere ekstra.

Del dette indlæg

Fik vejet Simon igår og på lidt under en måned har han taget lidt over 1 kg på! :yay Han er blevet en ordentlig tyk basse og vokser ud af sit tøj med lynets hast!

Det er vist fløde jeg har i brysterne, for han har da godt nok fået dobbelthage!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik vejet Simon igår og på lidt under en måned har han taget lidt over 1 kg på! :yay Han er blevet en ordentlig tyk basse og vokser ud af sit tøj med lynets hast!

Det er vist fløde jeg har i brysterne, for han har da godt nok fået dobbelthage!

Åh hvor skønt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en lillemand der konstant hænger i brysterne. Han spiser og spiser (jeg blev nødt til at tjekke om der var mere mælk eller om han bare suttede- åh jo der var mælk. ) nu har han fået en flaske MME (40 ml ) for så må han da være mæt men næh nej Herren snuppede MME og søgte igen efter mit bryst.

Er der nogen der har prøvet det samme og hvornår stopper det (mine brystvorter er næsten hudløse og brysterne ligner en par strømpebukser med en femmer i hver fod :-(

BTW så nægter han at sove - han har været vågen fra kl 08 i morges til nu og virker på ingen måde træt trods mad og leg.

Både nummer et og nu nummer to har været lige sådan. Her får de en sut når jeg ved de har spist nok til at være mætte. Med sut kan hun også falde til ro selv og falder i søvn når hun bliver lagt i vognen. SP har vejet M, så jeg ved hun får hvad hun skal have og SP synes det var en god idé med sut.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille baby hvæser når han trækker vejret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afprøver strækviklen. Indtil videre er hun tilfreds nok.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille baby hvæser når han trækker vejret

Del dette indlæg

Annonce ♥

:( kan det være astmatisk bronkitis?

Jeg frygter (og tror) det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg frygter (og tror) det lægen vil gerne se ham i morgen, hvis det fortsætter. Heldigvis har han ikke feber og virker generelt frisk - han hoster lidt tørt og hvæser som det "eneste"

Øv altså :( håber det viser sig ikke at være noget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg frygter (og tror) det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Asger smiler :wub

:wub :wub :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt lægen vil se ham. Da Felix fik astmatisk bronkitis lød han som en kaffemaskine der trængte til afkalkning. Men altså astmatisk bronkitis er træls men medicinen virker godt og chancen for at de vokser fra det er heldigvis rigtig god :)

God bedring med ham.

:ditto

Det virkede utrolig hurtigt på Ronja da hun fik medicinen. Jeg frygter så hun har fået det igen nu her men giver det lige weekenden over og ser om det ikke bliver bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

På fra mobil, så kan ikke multi-quote.

Tusind tak for jeres erfaringer mht AB, der har kun været en smule resten af dagen, så jeg lader det afhænge af morgenen i morgen om vi skal et smut forbi lægen.

Felix-mor: hvor er det dejligt at høre - sådan et smil må være det mest fantastiske midt i alt hvad I står med

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når nu man er tvangsindlagt til at sidde med sovende baby, kan man lige så godt have lidt sjov

post-7635-0-32858600-1414090784_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op, hvor har Alba været træls at give flaske i dag! Og generelt har hun bare været mega pylret, hvilket er meget ulig hende :unsure

Er der mon et tigersprig eller appetitspring her omkring de 4 måneder?

Hun har ikke gidet have flasken, samtidig med at hun har skreget af sult og træthed. Men hun kan ikke sove når hun er sulten og hun kan ikke finde ud af at spise når hun er træt og pjevset! Det er virkelig en ond cirkel :(

Nu har hun sovet i en times tid, så håber jeg at hun gider spise når hun vågner igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når nu man er tvangsindlagt til at sidde med sovende baby, kan man lige så godt have lidt sjov

:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha Mamasan :d flotte briller!

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 års undersøgelse og vaccine i morgen.. :unsure Og så er der kun en uge tilbage, før jeg ikke længere hører til herinde.. Damn! :blink :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op, hvor har Alba været træls at give flaske i dag! Og generelt har hun bare været mega pylret, hvilket er meget ulig hende :unsure

Er der mon et tigersprig eller appetitspring her omkring de 4 måneder?

Hun har ikke gidet have flasken, samtidig med at hun har skreget af sult og træthed. Men hun kan ikke sove når hun er sulten og hun kan ikke finde ud af at spise når hun er træt og pjevset! Det er virkelig en ond cirkel :(

Nu har hun sovet i en times tid, så håber jeg at hun gider spise når hun vågner igen!

Jeg er ret sikker på at der er begge dele

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har to aftener i træk efterladt morsyg tigerspringsbaby hjemme hos far!! I aften var hårdt for mor at køre hjemmefra!!

Så det godt hun skal med i klubben i morgen, og så må vi se lørdag om far ikke kan lokkes med i klubben, så de ikke skal sidde alene hjemme endnu en dag! (Eller mor ikke endnu engang forlader hende hjemme!)

Godt hun har nemt ved at falde i søvn når hende og jeg ligger os i sengen sammen!

Men for pokker da jeg blev ramt af at efterlade hende i dag! Det var ellers kun hårdt første gang, ellers er det gået fint, lige ind til i dag!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

De små blir ikk vaccineret ved 5 ugers undersøgelse vel?

Er det ikk først ved 3 mdr?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER