TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Indlagt med rs virus :( længere update i Asgers tråd.

Del dette indlæg

Årh altså! :( :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omkring de 3-4 mdr er det Center i hjernen der laver feber færdig udviklet. Jeg vil sige det kommer an på hvornår på dagen du har målt det. Men ikke over 38.

Det var om aftenen og hun har ikke noget nu :) men rart at have noget at forholde sig til.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej dog - hvor er i hårdt ramt

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv altså! Mange knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev Laura opereret og det er gået godt, men for dælen man bliver træt af hospitalet når man har en pige der faster på 7 time, og de bliver ved med at udsætte det pga akutte ting, men hvis man giver barnet mad, så skal man jo bare starte forfra dagen efter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vil Malou og jeg melde os forsigtigt på banen herinde :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor hyggeligt :balloons :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hormonknopper! Det ser bare ikk godt ud på de små kinder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev Laura opereret og det er gået godt, men for dælen man bliver træt af hospitalet når man har en pige der faster på 7 time, og de bliver ved med at udsætte det pga akutte ting, men hvis man giver barnet mad, så skal man jo bare starte forfra dagen efter.

Åh hvor hårdt! Hold ud! Knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hormonknopper! Det ser bare ikk godt ud på de små kinder.

Nej, og det tager bare såååå lang tid før de går væk...og såååå kommer de igen :-( Emil har meget skæl i hovedbunden og det fjerner jeg engang om ugen, men det kommer hele tiden igen....hvor længe mon det står på????

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt det er vel overstået :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt det er overstået og gik godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen tilbage herinde igen :loveshower

Dejligt navn I har besluttet jer for :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogle der ved om nogle mærker af modermælkserstatning mætter mindre eller mere end andre? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogle der ved om nogle mærker af modermælkserstatning mætter mindre eller mere end andre? :unsure

Blandingsforholdet på de mærker vi har prøvet er det samme og derfor tror jeg det er det samme. På sygehuset har de noget mere nærende mad til de svækkede spædbørn men det står jo ikke lige på hylden ved siden af allomin og Nan :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en dreng i bedring :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blandingsforholdet på de mærker vi har prøvet er det samme og derfor tror jeg det er det samme. På sygehuset har de noget mere nærende mad til de svækkede spædbørn men det står jo ikke lige på hylden ved siden af allomin og Nan :)

Tak for svar! Vi har netop skiftet fra Nutramigen til Nan over den sidste uge - og det er tilfældigvis sammenfaldende med at Adam spiser enormt meget mere end normalt og pludselig også er begyndt at ville have mad om natten igen. Så tænkte jeg at det måske også kunne have noget med skiftet at gøre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gul allomin skulle indeholde stivelse, og dermed mætte mere.. Dog fik Storm ret meget luft i maven af det, så det var så som så med nattesøvnen.. <_<

Edit: Nå, så fik jeg læst at den er udgået.. Så jeg var sgu ikke til megen hjælp! :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gul allomin skulle indeholde stivelse, og dermed mætte mere.. Dog fik Storm ret meget luft i maven af det, så det var så som så med nattesøvnen.. <_<

Edit: Nå, så fik jeg læst at den er udgået.. Så jeg var sgu ikke til megen hjælp! :rolleyes

Men tak for tanken

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt felixmor!! Håber snart lidt held kommer jeres vej :)

Vi bruger nan 1 pro, og har en datter der sover igennem om natten (7-9-13 bank under bordet)

Men måske et skidt sagtens kan være årsagen, hvad er grunden til I skifter? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt felixmor!! Håber snart lidt held kommer jeres vej :)

Vi bruger nan 1 pro, og har en datter der sover igennem om natten (7-9-13 bank under bordet)

Men måske et skidt sagtens kan være årsagen, hvad er grunden til I skifter? :)

Nutramigen koster næsten tre gange så meget og i forhold til allergi skulle der ikke være en forskel efter de fire måneder. Som Adam nu har nået

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nutramigen koster næsten tre gange så meget og i forhold til allergi skulle der ikke være en forskel efter de fire måneder. Som Adam nu har nået

Så der er noget økonomi i det og så er Nutramigen ret svært for os at få fat på, da vi skal langt for at købe det.

Alt i alt er der bare mindre besvær ved 'almindelig' MME

Ahh ja det kan jeg godt se så :)

Prøv om det ikke bare er en periode :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER