Besvaret August 5, 2014 Vi gjorde intet før. Da vi kom hjem fra hospitalet fik jeg et brev om at jeg skulle udfylde ansvars- og omsorgserklæring på borger.DK Og så fik min kæreste en mail om at han skulle gå ind og godkende det. Det var ret nemt. Tak så vil jeg læne mig tilbage og slappe af og vente :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2014 Kan ikke finde serienummeret på vores barnevogn :help Står det ikke på kvitteringen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Så lykkedes det for Noah at knække kravle-koden :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Så lykkedes det for Noah at knække kravle-koden :yay :yay :yay Nu går det stærkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Så lykkedes det for Noah at knække kravle-koden :yay:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Så lykkedes det for Noah at knække kravle-koden :yay Sejt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Villa har sovet i 6 timer nu, hvor hun lige har spist 2 gange og bare sovet igen... Gad vide om vi får lov til at sove i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Så lykkedes det for Noah at knække kravle-koden :yay Sejt :) og så er freden forbi ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Freden er total forbi. Han vil have fat i alt. Vasketøj, blomster, bordben, bleer - der er intet der går fri, men det er dejligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 2 timers putning… Please lad det ikke være en vane! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Skal da lige love for at Freja har fundet volume knappen og den bliver brugt flittigt om hun så er glad eller utilfreds. Stakkels vores underbo... :-s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 :ditto Det er hermed gjort! fandme om jeg gider det igen :P Oplever i andre at de bliver rigtig sure på puslebordet. Elliot bliver simpelthen så stiktosset. Fandme om han vil ligge der. Det kræver tit at vi er to til at skifte, for ellers er det virkelig en kamp. Ja også her! Og vi er på ferie, så pt pusles der på gulvet. Jeg tror, det er fordi Andrea er blevet så mobil? Det er ihvertfald blevet slem efter hun er begyndt at kravle og rejse sig. Hun kaster sig også rundt i sengen, og får sat sig op i søvne. Så det bruger vi pt natten på :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Så fik Logan hilst på hans dagplejer :) I morgen skal han være sammen med hende i en times tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Hvilke hjemmesider bruger I, når I køber tøj, tilbehør og legesager til børnene? Hvilke kan I anbefale? Umiddelbart mangler jeg strømpebukser, hjemmesko, overtræksfutter mv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Kids-World.dk - tøj Babygear.dk - diverse udstyr og lidt tøj H&M Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Kids-World.dk - tøj Babygear.dk - diverse udstyr og lidt tøj H&M :dittoEdit: til legetøj bruger jeg legeakademiet.dk lirumlarumleg.dk og gladeunger.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Kids-World.dk - tøj Babygear.dk - diverse udstyr og lidt tøj H&M :ditto + stylepit.dk (tidligere smartkids.dk) og legeakademiet.dk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Liv har virkelig svært ved at overgive sig til søvnen og stort set hver gang hun er lige ved at falde i søvn begynder hun at græde og vækker sig selv. Det er lige meget om vi går med hende i armene eller hun lægger selv. Hun har også svært ved at falde i søvn hvis der er lyde omkring hende især hvis storesøster leger i nærheden. Lidt frustrerende at kunne se hun er træt men hun ikke kan finde ro til at sove selvom man prøver at hjælpe hende :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Efter utallige problemer med amningen, er jeg ved at give op - og være afklaret med det. Jeg kan simpelthen ikke leve med at mit barn er ulykkeligt hele tiden pga sult og at jeg selv har så store smerter under amning pga raynauds syndrom, at jeg græder mig i gennem, samtidig med at jeg prøver at kapere en frustreret baby ved brystet. Mit hoved kan ikke klare at det fungerer så dårligt, så for både Adams og min skyld er vi i fællesskab herhjemme nået frem til at amning ikke længere er det bedste for os. Øv! Jeg håber bare at mit lille allergi-disponerede pus fik det bedste fra mig i de syv uger han fik min mælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Liv har virkelig svært ved at overgive sig til søvnen og stort set hver gang hun er lige ved at falde i søvn begynder hun at græde og vækker sig selv. Det er lige meget om vi går med hende i armene eller hun lægger selv. Hun har også svært ved at falde i søvn hvis der er lyde omkring hende især hvis storesøster leger i nærheden. Lidt frustrerende at kunne se hun er træt men hun ikke kan finde ro til at sove selvom man prøver at hjælpe hende :( Det samme oplever vi herhjemme - har uden tvivl en svøbe-baby. Det er den eneste måde han kan finde ro på og først efter kamp om at komme ud af den svøbte dyne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Efter utallige problemer med amningen, er jeg ved at give op - og være afklaret med det. Jeg kan simpelthen ikke leve med at mit barn er ulykkeligt hele tiden pga sult og at jeg selv har så store smerter under amning pga raynauds syndrom, at jeg græder mig i gennem, samtidig med at jeg prøver at kapere en frustreret baby ved brystet. Mit hoved kan ikke klare at det fungerer så dårligt, så for både Adams og min skyld er vi i fællesskab herhjemme nået frem til at amning ikke længere er det bedste for os. Øv! Jeg håber bare at mit lille allergi-disponerede pus fik det bedste fra mig i de syv uger han fik min mælk :kram2 :kram2 :kram2 Det er en hård beslutning, men hvis det føles rigtigt, så er det rigtigt! Vi stoppede amningen efter 3 uger - Elliot tog simpelthen ikke på. Jeg kunne ikke få ham til at sutte rigtigt, tror jeg. Men under alle omstændigheder, så har jeg en sund og dejlig dreng på 9 mdr nu :) Du kan få en recept på noget allergi-forebyggende modermælkserstatning fra din læge, når du er allergi-disponeret. Det er jeg ret sikker på i hvert fald. Ellers er det nemlig temmelig pebret :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 :kram2 :kram2 :kram2 Det er en hård beslutning, men hvis det føles rigtigt, så er det rigtigt! Vi stoppede amningen efter 3 uger - Elliot tog simpelthen ikke på. Jeg kunne ikke få ham til at sutte rigtigt, tror jeg. Men under alle omstændigheder, så har jeg en sund og dejlig dreng på 9 mdr nu :) Du kan få en recept på noget allergi-forebyggende modermælkserstatning fra din læge, når du er allergi-disponeret. Det er jeg ret sikker på i hvert fald. Ellers er det nemlig temmelig pebret :blink Tak for kram. Det føles rigtigt, selvom det vel i princippet ikke burde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Så er det Liams 2. dag i dagpleje og han er bare vild med det :yay Han siger intet til at jeg går og har ikke travlt med at komme hen til mig når han bliver hente! Så det er jo dejligt selvom løvemoren brøler indeni og har lyst til at blive hjemmegående, så han kan blive hos mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Tak for kram. Det føles rigtigt, selvom det vel i princippet ikke burde jeg ved ikke om Adam stadig tager på som han skal, men han har nu været kronisk ulykkelig pga sult i næsten en uge og da vi så i ren desperation gav ham en flaske i går var han pludselig glad og kunne sove uden at det var en kamp. Antallet af våde bleer har også været for få, så alt tyder jo på at han ikke får hvad han skal have hos mig :-( Tak for info med recept, jeg prøver at ringe til lægen når de åbner og høre om mulighederne for tilskud. Det er nemlig møg-dyrt. Og da vi begge er allergikere herhjemme er Adam temmelig disponeret. Så jeg håber da at der er lidt at hente :-) Vi blev af en børnelæge på Hvidovre anbefalet at bruge NAN HA, da det er hypoallergent, men dog noget billigere end det på apoteket. Det må ikke bruges ved regelret mælkeallergi, men ved disposition er det ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Efter utallige problemer med amningen, er jeg ved at give op - og være afklaret med det. Jeg kan simpelthen ikke leve med at mit barn er ulykkeligt hele tiden pga sult og at jeg selv har så store smerter under amning pga raynauds syndrom, at jeg græder mig i gennem, samtidig med at jeg prøver at kapere en frustreret baby ved brystet. Mit hoved kan ikke klare at det fungerer så dårligt, så for både Adams og min skyld er vi i fællesskab herhjemme nået frem til at amning ikke længere er det bedste for os. Øv! Jeg håber bare at mit lille allergi-disponerede pus fik det bedste fra mig i de syv uger han fik min mælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites