TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Immanuel kan kun sove på mig, generelt kun være hos mig. Kommer han over til andre, selv far, skriger han helt vildt :(

Del dette indlæg

Noah har 39,3 i feber :( han er brandvarm, og jeg har det SÅ dårligt med at han ligger på eget værelse (max ti meter fra vores seng...). Vil helst have han lå mellem os. men det er jo ikke optimalt med feber... Og heller ikke for søvnen, han duer ikke til at sove i vores seng.

Håber der bare er tænder, og feberen er faldet i morgen!

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW jeg er imponeret! Liam har spist som gjaldt det livet indtil videre i dag!

Hans morgenmad bestod af:

1 dl havregryn, 2 dl vand, 2 skeer mme og sødmælk til - det var væk - rub og stub! Og han plejer kun spise 2/3!!!

Hans formiddagsmad bestod af:

1/2 pære, 1 ostehaps, 1 figenstang, 2 svesker (ved godt det ikke er så sundt, men vi har ikke fået handlet ind!!)

Og det er vel og mærke fra kl 6-8.30!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW jeg er imponeret! Liam har spist som gjaldt det livet indtil videre i dag!

Hans morgenmad bestod af:

1 dl havregryn, 2 dl vand, 2 skeer mme og sødmælk til - det var væk - rub og stub! Og han plejer kun spise 2/3!!!

Hans formiddagsmad bestod af:

1/2 pære, 1 ostehaps, 1 figenstang, 2 svesker (ved godt det ikke er så sundt, men vi har ikke fået handlet ind!!)

Og det er vel og mærke fra kl 6-8.30!!

Wow!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skruk :kram

Han har haft 38,3 i løbet af dagen, men nu er den på 39,5 :( Han virker dog friskere synes jeg. Men brandvarm.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skruk :kram

Han har haft 38,3 i løbet af dagen, men nu er den på 39,5 :( Han virker dog friskere synes jeg. Men brandvarm.

Hvor øv :( håber, at han kommer sig hurtigt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Immanuel har konstant rød numse :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Immanuel har konstant rød numse :(

Øv. Har i prøvet at skifte blemærke? Ellers kan det hjælpe at tørre med føntørrer (pas på varmen!) og generelt lade dem have bar mås i noget tid efter hver bleskift :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv. Har i prøvet at skifte blemærke? Ellers kan det hjælpe at tørre med føntørrer (pas på varmen!) og generelt lade dem have bar mås i noget tid efter hver bleskift :kram

Vi har prøvet, Aldi, Rema, libero, pampers, lidl og levevis. Alle har givet rød numse :( og han ligger altid med bar numse et stykke tid ved ble skifte. Synes bare det er så synd for ham at vi altid efter behandler med kogte klude og kartoffel mel :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv bøv! vi bruger grøn balance fra Super best.. 

Ammer du eller får han MME?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv bøv! vi bruger grøn balance fra Super best..

Ammer du eller får han MME?

Jeg ammer :) og så får han mm i sonde ud over det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I prøvet med zinksalve? Vi har brugt det konsekvent, og sønnike har aldrig haft andet end antydning til rød numse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ammer :) og så får han mm i sonde ud over det :)

Kunne det være noget du spiser f.eks? Prøv evt at stoppe helt med mælkeprodukter i nogle dage og se hvad der sker?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I prøvet med zinksalve? Vi har brugt det konsekvent, og sønnike har aldrig haft andet end antydning til rød numse.

Vil helst undgå for meget creme, men ja, vi har brugt det, uden større effekt end husrådende :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne det være noget du spiser f.eks? Prøv evt at stoppe helt med mælkeprodukter i nogle dage og se hvad der sker?

Det må jeg prøve :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis Noah har tendens til rød numse bruger vi en creme fra apoteket. Pathenol hedder den måske? Det er en del af deres babyserie, og den virker rigtig hurtigt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

38,5 i feber til morgen. Plus opkast :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

38,5 i feber til morgen. Plus opkast :(

God bedring :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Maj85 :kram feberen er væk :yay Men han er stadig skvat og gider ikke rigtig spise, så jeg holder en fridag med ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Troede bare Noah skulle hvile 10-15 min, så lagde ham i sengen. Der ligger han så endnu, en time senere. Er dog pænt glad for han ikke kom i barnevogn, for det lyner, tordner, hagler og står ned i stænger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må jeg prøve :)

Her har det virket rigtig godt at føntørre til numsen er helt tør (da det er fugten som gør numsen rød tit) og så smøre med 100%lanolin.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piger! Dilemma!!! Vi havde sidste besøg af SP i onsdags.. Storm er perfekt (selvfølgelig!), men hun mente at vi burde stoppe hans natflasken (kl. 3), da han burde kunne sove igennem uden den. Og det er da sikkert rigtigt. Hvis han bare tog en tår eller to, så ville jeg ikke have kvaler ved at stoppe den, men han spiser jo en hel flaske.. Ville han gøre det hvis han ikke var sulten? Jeg har det ikke godt med at nægte ham den.. :unsure

Hvad siger I herinde??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har det virket rigtig godt at føntørre til numsen er helt tør (da det er fugten som gør numsen rød tit) og så smøre med 100%lanolin.

Han ligger tit med numsen bar i 30 Min, så tænker, at den er tør :unsure lanolin som i det til brysterne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

FruLR: Altså her får Noah flaske omkring 21 og 2. Vi begynder nok først aktivt at arbejde på at fjerne dem omkring et år. Så slipper han for jerndråber når han får 400 ml mme.

Jeg tror også vi vil have svært ved at få en halv liter mælkeproduktet i ham, hvis ikke han fik natflasken.

Men jo. De burde kunne sove igennem. Vi har bare valgt at udskyde kampen.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER