TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Min baby skal passes i 5-6 timer i dag for første gang.

Mormor passer.

Jeg er både nervøs og spændt - men glæder mig faktisk også til at komme lidt ud alene.

Ps: det er skønt at være i jakkesæt igen - særlig når det er et af dem, jeg brugte før jeg var gravid :yay

Del dette indlæg

Tillykke Thea :glad :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har sovet i nat!!! For første gang i 8 måneder :wee Bella Gry blev puttet kl 20.30 sov til kl 22.40 hvor jeg ammede og lagde hende tilbage i vuggen og hørte så først fra hende kl 02, hvor hun kom i vores seng og blev ammet - hun sov så videre UDEN kamp! Hun ville først have mad igen omkring kl 6.20, hvor efter vi stod op kl 6.45.. Hvor er jeg bare så stolt af min lille tut :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sovet i nat!!! For første gang i 8 måneder :wee Bella Gry blev puttet kl 20.30 sov til kl 22.40 hvor jeg ammede og lagde hende tilbage i vuggen og hørte så først fra hende kl 02, hvor hun kom i vores seng og blev ammet - hun sov så videre UDEN kamp! Hun ville først have mad igen omkring kl 6.20, hvor efter vi stod op kl 6.45.. Hvor er jeg bare så stolt af min lille tut :loveshower

:yay :glad :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op jeg har en humørsyg baby… Det ene øjeblik griner han, det næste græder han.. Og derimellem kommer der nogle lyde der skifter fra brok til hygge og tilbage igen.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er min sidste dag i baby-smalltalk :bye

I morgen bliver Thea nemlig 1 år! Wuhuuuuu!!! :loveshower :balloon :toot

Stort tillykke med Thea! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv skal op til lægen - Liam har muligvis fået trøske :(

BAHHH...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op jeg har en humørsyg baby… Det ene øjeblik griner han, det næste græder han.. Og derimellem kommer der nogle lyde der skifter fra brok til hygge og tilbage igen..

Samme her! :prik Mon det er det onde tigerspring??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv skal op til lægen - Liam har muligvis fået trøske :(

BAHHH...

Nå ingen trøske, men vi har til gengæld vundet os en gang børneeksem :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samme her! :prik Mon det er det onde tigerspring??

Det er jeg bange for.. KÆFT det tigerspring sutter :numse  Han har været helt vildt svingende her til formiddag, og han plejer ellers at være i sit es om dagen.. Det bliver sikkert en great aften :prik

Må man gerne skyde postbude???

Klaphatten vælger at køre helt op i indkørslen og halvvejs ind i garagen - hvor min baby står og sover. Da han har afleveret pakken smækker han dørene ret hårdt i, starter bilen og gasser op, inden han bakker ud - dette medførte en ret sur og skrigende baby, som nu møffer rundt herinde og er sur og gnaven...

Han står i mit hoved klart til likvidering...

Lige i det tilfælde må man godt! :gal Ej, han kunne da godt lige tænke sig om! :kram2

Nå ingen trøske, men vi har til gengæld vundet os en gang børneeksem :(

Øv altså! :kram2 Har i fået noget creme til det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg bange for.. KÆFT det tigerspring sutter :numse Han har været helt vildt svingende her til formiddag, og han plejer ellers at være i sit es om dagen

Mega meget det samme her! :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så småt begyndt med kartoffelmos. Noah ELSKER det :loveshower Glæder mig til det kan blive mere end bare smagsprøver.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en baby der ligner en teenager med alle de hormonknopper hun har fået... Ikke videre charmerende :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen, Thea  :loveshower  :balloons    :balloon     :toot  :glad  :hurra  

Tillykke Thea :glad :loveshower

Stort tillykke Thea! :yay

Stort tillykke med Thea! :loveshower

Mange tak!  :kiss  :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså! :kram2 Har i fået noget creme til det?

Jeg har fået noget jeg skal smøre han med hver aften på udslettet og fik anbefalet danatekt creme til hans arme og ben hver dag, for at forebygge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man gerne skyde postbude???

Klaphatten vælger at køre helt op i indkørslen og halvvejs ind i garagen - hvor min baby står og sover. Da han har afleveret pakken smækker han dørene ret hårdt i, starter bilen og gasser op, inden han bakker ud - dette medførte en ret sur og skrigende baby, som nu møffer rundt herinde og er sur og gnaven...

Han står i mit hoved klart til likvidering...

Jeg skød også en ubetænksom mand i dag. Vi skulle have hentet vores stole og så vælger han at køre ind i carporten med en lille lastbil. Og bruge 15 minutter på at rykke rundt på bilens lad også!

Og William sover elendigt i disse dage, så han er træt og sur!

Edit: altså skød i tankerne, jeg er ikke morder vel ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en baby der gider at sove i dag :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Laurits var så dygtig til at blive passet :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ønsker mig en dreng der kan sove ordentligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige så god nat vi havde i går, lige så dårlig var den i nat! Hun blev puttet kl 20.15 vågnede pg ammede kl 22.30, meldte sig igen kl 01 og sov on/off til kl 3.30 hvor hun syntes det var tid til, at stå op.. Det syntes moderen så ikke og det lykkes efter en masse skrig og kasten med sutten ( Bella Gry - ikke moderen :p ) at få hende til, at sove igen fra kl 5-ish - 6.30! GAB jeg er træt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der købt fødselsdagsgave til Theodor - stableklodser :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hyggeligt at have mødregruppe på besøg i går :glad

Og kampfedt, at jeg nåede at løbe, ordne stald, diverse styrkeøvelser og lidt personlig pleje (samt selvfølgelig at bage boller mv) inden de kom klokken 10 :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hyggeligt at have mødregruppe på besøg i går :glad

Og kampfedt, at jeg nåede at løbe, ordne stald, diverse styrkeøvelser og lidt personlig pleje (samt selvfølgelig at bage boller mv) inden de kom klokken 10 :wee

Wauw :blink respekt til dig!!

Hvordan gør man?!?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh!! Endelig en god nat igen. Det var tiltrængt! :glad

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER