Besvaret February 5, 2014 Lige nu har jeg godt nok svært ved at se, hvordan jeg skal få lyst til at aflevere Thea i dagpleje igen og miste alt den tid med hende :blush Hun var syg hele sidste uge, og den her uge og næste uge har hun ferie. Og jeg nyder så meget at have hende hjemme :badgirl Selvom hun kun er i dp fra 9-11.45 i 2 dage og fra 9-15 i 2 dage om ugen, så føles det bare som om at jeg går glip af SÅ voldsomt meget tid med hende :unsure De dage hvor jeg henter hende tidligt, så skal hun jo alligevel direkte ud og sove når hun kommer hjem. Jeg gad virkelig godt være hjemmegående husmor for altid :blush :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Lige nu har jeg godt nok svært ved at se, hvordan jeg skal få lyst til at aflevere Thea i dagpleje igen og miste alt den tid med hende :blush Hun var syg hele sidste uge, og den her uge og næste uge har hun ferie. Og jeg nyder så meget at have hende hjemme :badgirl Selvom hun kun er i dp fra 9-11.45 i 2 dage og fra 9-15 i 2 dage om ugen, så føles det bare som om at jeg går glip af SÅ voldsomt meget tid med hende :unsure De dage hvor jeg henter hende tidligt, så skal hun jo alligevel direkte ud og sove når hun kommer hjem. Jeg gad virkelig godt være hjemmegående husmor for altid :blush :whistling :kram Også mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 YAY.... Dagen hos dagplejen i dag går bare 100.000.000.000 gange bedre end igår... Jeg har indtil nu modtaget 3 billeder af en smilende Aron, og han har nu været vågen hos hende i ca 2 timer. Igår hentede jeg en opløst Aron efter en time til trods for dp's mangeartede forsøg på at trøste. :yay :yay :yay Fedt fedt fedt! :wee og god service, at hun sender billeder :D er sikker på Aron bliver rigtig glad for det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Jeg gad virkelig godt være hjemmegående husmor for altid :blush :whistling :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Søvn er ifølge Liam i dag overvurderet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Søvn er ifølge Liam i dag overvurderet :(Samme her! Det er lissom' da Storm var helt lille, jeg må holde ham fast, holde sutten inde og lægge noget over øjnene på ham, ellers vil han ikke sove.. :( Jeg er så træt og mit hoved gør ondt og jeg er svimmel af træthed. Er så frustreret, nu gik det lige så godt! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Søvn er ifølge Liam i dag overvurderet :( Samme her! Det er lissom' da Storm var helt lille, jeg må holde ham fast, holde sutten inde og lægge noget over øjnene på ham, ellers vil han ikke sove.. :( Jeg er så træt og mit hoved gør ondt og jeg er svimmel af træthed. Er så frustreret, nu gik det lige så godt! :boo :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Noah vågnede fra aftenlur kl 18.30, og han ligner allerede en der er klar til at sove... Men det er jo kun 45 minutter siden han vågnede! Mon han allerede er nat-klar? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Jeg får snart et hysterisk anfald.. Tigeren har taget min baby og erstattet ham med et hysterisk, overtræt krapyl der har sovet 45 min siden kl 15… Jeg magter ikke at der ifølge app'en er 35 dage tilbage.. Der er jeg for længst hoppet i havnen! :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Jeg får snart et hysterisk anfald.. Tigeren har taget min baby og erstattet ham med et hysterisk, overtræt krapyl der har sovet 45 min siden kl 15… Jeg magter ikke at der ifølge app'en er 35 dage tilbage.. Der er jeg for længst hoppet i havnen! :huug :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 J&D: Pixie gør også til tider som din Thea, altså hyggespiser. Da hun var syg, var flasken det eneste hun ville have. Efter det så startede vi stille op igen med kop. Men det tager tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Jeg får snart et hysterisk anfald.. Tigeren har taget min baby og erstattet ham med et hysterisk, overtræt krapyl der har sovet 45 min siden kl 15… Jeg magter ikke at der ifølge app'en er 35 dage tilbage.. Der er jeg for længst hoppet i havnen! :huug:ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Åhhhh. Manden er syg og L har været vågen mange gange og grædt. Lidt nus og en sut har dog redet det, men åhhhh. Så er jeg lykkelig for min bedsidecrib. Frygter han er ved at blive smittet og det er derfor han er urolig :( Og manden er selvfølgelig taget på arbejde...(Jeg ville have gjort det samme - vi er dårlige til at acceptere sygdom hos os selv). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Meh... ringeste nat LÆNGE! Længste stræk var 2 timer, og jeg var oppe 5 gange mellem kl 23.30 og kl 1... Gab... Så trækker jeg hermed mit klynkeindlæg tilbage! :kram2 til dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Jeg får snart et hysterisk anfald.. Tigeren har taget min baby og erstattet ham med et hysterisk, overtræt krapyl der har sovet 45 min siden kl 15… Jeg magter ikke at der ifølge app'en er 35 dage tilbage.. Der er jeg for længst hoppet i havnen! :huug I hear ya, sistah! Er vidst inde i noget tiger noget her også, kombineret med mulig forkølelse. Han spiser hele tiden, gylper, er utilpas konstant, og vil sove i 10-15 minutter hver time. Græder derimellem. Jeg føler jeg prøver alting; går med ham, sidder med ham, lægger ham i vuggen, på legetæppet, i liften, synger etc. Intet virker. Vil snart ud at gå en tur med BV, hvis knægten bare gør det muligt at jeg tager tøj på, er stadig i nattøj...:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 I hear ya, sistah! Er vidst inde i noget tiger noget her også, kombineret med mulig forkølelse. Han spiser hele tiden, gylper, er utilpas konstant, og vil sove i 10-15 minutter hver time. Græder derimellem. Jeg føler jeg prøver alting; går med ham, sidder med ham, lægger ham i vuggen, på legetæppet, i liften, synger etc. Intet virker. Vil snart ud at gå en tur med BV, hvis knægten bare gør det muligt at jeg tager tøj på, er stadig i nattøj...:) Jeg går tit tur i nattøj og joggingbukser ;) Med en lang jakke og hue går det lige når man bor lidt ude på landet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Jeg går tit tur i nattøj og joggingbukser ;) Med en lang jakke og hue går det lige når man bor lidt ude på landet ;)Da jeg boede på kollegie var jeg tit nede og handle i pyjamasbukser og morgenhår... I Albertslund centrum! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Var lige kort inde ved Liam, som græd lidt i søvne! Da jeg lagde min hånd på hans kind sukkede han og faldt med det samme til ro :kuller Guuud hvor er jeg dog heldig at have en SÅ fantastisk dreng! Mit liv er bare helt vildt værdifuldt, nu hvor jeg har T og Liam :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Da jeg boede på kollegie var jeg tit nede og handle i pyjamasbukser og morgenhår... I Albertslund centrum! :D DIK? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Jeg går tit tur i nattøj og joggingbukser ;) Med en lang jakke og hue går det lige når man bor lidt ude på landet ;) Da jeg boede på kollegie var jeg tit nede og handle i pyjamasbukser og morgenhår... I Albertslund centrum! :D Hehe, tak for nogle gode billeder til den indre biograf:) Jeg er faktisk ikke så forfængelig, men bor dog midt i Kbh, og skulle derudover et ærinde hvor jeg skulle snakke med andre fremmede mennesker indenfor, så jakken skulle af. Det gik ok, jeg fik klædt mig på medens jeg sang og skabte mig for knægten. Kom afsted til mit ærinde, og pyt så med, at jeg ikke har været i bad på flere dage:) Her den anden dag var jeg knapt så heldig... Havde bestilt mad som vi fik bragt til døren. Det ringer på, jeg rejser mig fra mit ammehjørne og åbner døren, tager i mod maden, og registrerer at den unge fyr meget hurtigt løber ned ad trapperne igen. På vej gennem gangen får jeg øje på mit spejlbillede, og kan se at blusen er knappet op hele vejen, så fyren har kunnet skue min umådelig lækre ammebh, inkl. et ammeindlæg der er på vej op fra bh-en...:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Lorte tiger :boo :kram2 :kram2 vi er i samme båd! Det trækker tænder ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 DIK?Jeps! Der boede jeg i to er halvt år! :) Har du også boet der, eller kender du det bare? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Jeg synes altså at 4:25 er for tidligt at stå op, William er dog uenig. Og eftersom han er chefen herhjemme, så må vi jo vågne 4:25! Vi har dog ligget i sengen med slukket lys og det hele til lidt i 6, men ingen søvn :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Jeps! Der boede jegdi to er halvt år! :) Har du også boet der, eller kender du det bare? Sejt! Jeg boede der i godt et år, fra 04 - 05. Ikke altid så charmerende sted, men jeg havde heldigvis et super godt køkken, så det var en skøn tid! :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites