Besvaret December 5, 2013 der er vist ikke noget at sige til at jeg synes det blæser lige rigeligt :unsure klokken 12.15 blev de første vindstød af orkanstyrke målt, kun 25 km. fra hvor jeg bor :blink Men nu sover Thea langt om længe :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Ok. Jeg dropper alt brok. William faldt i søvn efter at have ligget og pludret i 10 minutter. Jeg har simpelthen en DEJLIG nem dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Ok. Jeg dropper alt brok. William faldt i søvn efter at have ligget og pludret i 10 minutter. Jeg har simpelthen en DEJLIG nem dreng :loveshower Ih hvor skønt!!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 der er vist ikke noget at sige til at jeg synes det blæser lige rigeligt :unsure klokken 12.15 blev de første vindstød af orkanstyrke målt, kun 25 km. fra hvor jeg bor :blink Men nu sover Thea langt om længe :7himmel Yay:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Nu med forkølet mus. Hun spiser virkelig ikke ret meget lige pt. Sover ikke ret godt og nu er jeg også ved at blive syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Jeg nægter simpelthen efterhånden at sige at noget som helst går godt her i hjemmet... AAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHH Jeg tillod mig at skrive her og fortælle min familie at det gik godt med maden, og lige siden har det bare været RØV! Så fortalte jeg igår SP at Aron er begyndt at være god til at falde i søvn i barnevognen, og idag har det også bare været røv! Manden og jeg snakkede for nogle dage siden om at han var ved at blive god til at falde i søvn om natten - og siden der røv.... FOR HELVEDE!!!! Enig!!! :ditto Det gik super med Storm i går, han sov gode lure på minimum en time pr. stk., og var glad når han var vågen, og jeg pralede vidt og bredt om det. :loveshowerI dag har han skreget stort set uafbrudt siden kl. 10, og kun klatsovet max 30 minutter af gangen. Han er endelig faldet i søvn på mit bryst, inde i soveværelset og med lyset slukket.. :prik Tør næsten ikke lægge ham! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Jeg har en baby til salg.. han vil bare overhovedet ikke overgive sig til søvnen.. Han har max sovet en time sammenhængende idag.. Orrk! Han er så pylret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Enig!!! :ditto Det gik super med Storm i går, han sov gode lure på minimum en time pr. stk., og var glad når han var vågen, og jeg pralede vidt og bredt om det. :loveshower I dag har han skreget stort set uafbrudt siden kl. 10, og kun klatsovet max 30 minutter af gangen. Han er endelig faldet i søvn på mit bryst, inde i soveværelset og med lyset slukket.. :prik Tør næsten ikke lægge ham! :blink Jeg har en baby til salg.. han vil bare overhovedet ikke overgive sig til søvnen.. Han har max sovet en time sammenhængende idag.. Orrk! Han er så pylret! Er vi ude i en tiger her? Min lille fyr på lidt over 4 uger er også pylret og kæmper imod søvnen (men det har han også gjort før). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Storm har også været frygtelig i dag.. Højst sovet en time af gangen og kun hvis han fik liv at ligge på Tim (som gudskelov har været hjemme i fag!) eller mig.. :blink Overvejede at sætte ham ud til Bodil! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Er vi ude i en tiger her? Min lille fyr på lidt over 4 uger er også pylret og kæmper imod søvnen (men det har han også gjort før). Åh jeg ved det ikke.. Elliot er 5 uger idag, men det går jo efter terminsdato.. Men den kan jo også være forkert? Det virker som om han ikke ved hvad han vil - han brokker hele tiden, så vil han spise, så vil han ikke.. jesus! :gal Nu sover han og har gjort det i 10 min.. Nu håber jeg bare han bliver ved.. Han er så træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Storm har også været frygtelig i dag.. Højst sovet en time af gangen og kun hvis han fik liv at ligge på Tim (som gudskelov har været hjemme i fag!) eller mig.. :blink Overvejede at sætte ham ud til Bodil! :P :lolhit Det har jeg også truet med.. Vi snakkede om bare at sætte vognen ud på vejen, så triller han jo selv en tur :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 :lolhit Det har jeg også truet med.. Vi snakkede om bare at sætte vognen ud på vejen, så triller han jo selv en tur :PDen ide var vi også ude i.. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Jeg GLÆDER mig til stormen er ovre. Det går bare virkelig dårligt med at putte W indenfor i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Det går stadig godt med vuggestuen, men vi har haft lidt modgang. Onsdag blev Theodor afleveret kl. 8 og først hentet kl. 12. Det gik SÅ godt. Han var nem at putte og åd løs til frokost af farsbrød, kartofler og brun sovs. Torsdag startede han med at vågne allerede kl. 5.30 fordi håb kastede op i sengen :( Men vi kom op, han spiste fint med morgenmad og virkede ellers helt normal, så vi tog i vuggestue, hvor plænen var at jeg skulle hente ham kl. 13. Det blev dog kl. 12, for de ringede at min lille mand intet ville spise eller drikke til frokost, og han var mut. Hjemme ville han kun drikke, intet spise. Sidst på eftermiddagen lykkedes det mig at få en halv most avokado med lidt banan i ham, men han spiste stort set intet til aften, ej heller af flasken da han blev puttet eller da vi gik i seng. Til morgen vågnede han allerede kl. 5.20. Helt frisk og åd en ordentlig portion havregrød. Han kvitterede lige med en lorteble der gik op til nakken, så et hurtigt bad blev det også til. Men afsted i vuggestue, hvor han rakte ud efter den faste vikar på stuen, Else, da jeg ville give ham videre - så perfekt! :loveshower Han er virkelig god til at gå i vuggestue. Planen er at jeg henter ham kl. 13 med mindre jeg hører andet. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Hvis man vil have baby til hudlægen, SKAL man så igennem egen læge først, eller kan man ringe direkte til hudlægen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Hvis man vil have baby til hudlægen, SKAL man så igennem egen læge først, eller kan man ringe direkte til hudlægen?Egen læge først :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Ih min lille baby bliver stor i dag :wub Vi skal ud til min far, og når vi gør det, så skal han sidde i sin 9-18 kg stol, og babystolen, liften, spædbarnsindsatsen til badekarret og sådan skal ud til min far og stå, indtil næste gang vi skal have baby :wubStore dreng! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Ih min lille baby bliver stor i dag :wub Vi skal ud til min far, og når vi gør det, så skal han sidde i sin 9-18 kg stol, og babystolen, liften, spædbarnsindsatsen til badekarret og sådan skal ud til min far og stå, indtil næste gang vi skal have baby :wub Årh så store de bliver - og hold da op hvor går det også hurtigt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 JustMe: Haha, det gad jeg godt se :) Og hvor er det vildt at han ikke sidder i babyautostol mere, store dreng altså :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Er mere og mere overbevist om, at vi skal have noget hjælp udefra mht Bella Gry og søvn... Vi er virkelig kommet ud på et skråplan :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Det lyder ikke godt søde du :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Er mere og mere overbevist om, at vi skal have noget hjælp udefra mht Bella Gry og søvn... Vi er virkelig kommet ud på et skråplan :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Vi skal til fødselsdag i eftermiddag med boller og kakao.. Er så spændt på at have Elliot med! Det er første gang vi skal afsted til noget, hvor der er flere mennesker. Og så glææææder jeg mig bare til at vise min lille bølle frem! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Er mere og mere overbevist om, at vi skal have noget hjælp udefra mht Bella Gry og søvn... Vi er virkelig kommet ud på et skråplan :( :kram Håber I kan få al den hjælp, I har brug for :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 ARGHHHH! William har ikke sovet siden klokken 11. Mor er TRÆT, baby er TRÆT og alligevel ingen søvn. Jeg frygter virkelig for natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites