Besvaret November 14, 2013 Fuck og lort! Da jeg skiftede lagnet i Theos seng i dag, ser jeg at undersiden af madrassen og bunden i sengen er muggen :o :( Det gør SÅ ondt i maven på mig, at han har sovet i det. Det forklarer nok al den snotten og de hævede øjne han ofte har om morgen. :( Pletterne var lige svarende til hvor han primært ligger, så jeg tænker det skyldes fugt han selv har afgivet. Har slet ikke tænkt på at skulle løfte madrassen for at lufte. Men det giver jo mening, når den ligger på en plade uden huller eller noget. Så nu er han i nat putte i weekendsengen - hvilket jeg i øvrigt håber er grunden til de maaaange opvågninger siden han blev puttet. Han har bare været SÅ pyller og rejst sig op i sengen konstant. Vi skal op til mine svigerforældre i weekenden, og det er planen at vi skal i IKEA på vejen hjem søndag, så der må vi lige få købt ny seng og madras! Og så tror jeg at vi får lavet nogle huller i senge bunden selv. Øv og fuck altså! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2013 Storm har skreget hele dagen, kun afbrudt af klatsøvn hist og her.. Jeg er brugt og frustreret og overvejer at hoppe ud ad vinduet! :boo Så vil jeg gerne gribe dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2013 Fuck og lort! Da jeg skiftede lagnet i Theos seng i dag, ser jeg at undersiden af madrassen og bunden i sengen er muggen :o :( Det gør SÅ ondt i maven på mig, at han har sovet i det. Det forklarer nok al den snotten og de hævede øjne han ofte har om morgen. :( Pletterne var lige svarende til hvor han primært ligger, så jeg tænker det skyldes fugt han selv har afgivet. Har slet ikke tænkt på at skulle løfte madrassen for at lufte. Men det giver jo mening, når den ligger på en plade uden huller eller noget. Så nu er han i nat putte i weekendsengen - hvilket jeg i øvrigt håber er grunden til de maaaange opvågninger siden han blev puttet. Han har bare været SÅ pyller og rejst sig op i sengen konstant. Vi skal op til mine svigerforældre i weekenden, og det er planen at vi skal i IKEA på vejen hjem søndag, så der må vi lige få købt ny seng og madras! Og så tror jeg at vi får lavet nogle huller i senge bunden selv. Øv og fuck altså! :( Årh sikke en gang hø :( Men ja, det ville ikke være mærkeligt hvis det er det der skyld i røde øjne og snot! Jeg har faktisk heller aldrig tjekket theas madras :unsure det skulle jeg måske lige gøre i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2013 Storm har skreget hele dagen, kun afbrudt af klatsøvn hist og her.. Jeg er brugt og frustreret og overvejer at hoppe ud ad vinduet! :boo :kram2 Det er bare ikke sjovt! :( Fuck og lort! Da jeg skiftede lagnet i Theos seng i dag, ser jeg at undersiden af madrassen og bunden i sengen er muggen :o :( Det gør SÅ ondt i maven på mig, at han har sovet i det. Det forklarer nok al den snotten og de hævede øjne han ofte har om morgen. :( Pletterne var lige svarende til hvor han primært ligger, så jeg tænker det skyldes fugt han selv har afgivet. Har slet ikke tænkt på at skulle løfte madrassen for at lufte. Men det giver jo mening, når den ligger på en plade uden huller eller noget. Så nu er han i nat putte i weekendsengen - hvilket jeg i øvrigt håber er grunden til de maaaange opvågninger siden han blev puttet. Han har bare været SÅ pyller og rejst sig op i sengen konstant. Vi skal op til mine svigerforældre i weekenden, og det er planen at vi skal i IKEA på vejen hjem søndag, så der må vi lige få købt ny seng og madras! Og så tror jeg at vi får lavet nogle huller i senge bunden selv. Øv og fuck altså! :( Puha.. Det ville jeg altså heller ikke have tænkt på - må hellere lige tjekke om der er huller i Elliots seng. Sådan noget hø! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2013 Så vil jeg gerne gribe dig :kram2:kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Ej hvor jeg snart ikke gider de her nætter mere. Det er hårdt med hårdt på at vågne minimum 10 gange hver nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Fandme ja!!!! Undskyld at jeg er monster provokerende lige nu, men så var det lige at knægten sov fra 22.30 - 6.15 uden at vågne eller have sut eller noget :yay :yay Og opvågningen kl 22.30 var bare SLET ikke hans skyld men en Maja som kom ind i soveværelset og græd højlydt - og så vågnede han og græd højlydt. Det var lidt en hylekoncert indtil manden fik Maja til at falde lidt til ro og hun blev puttet igen, og lyset blev slukket. Men så faldt han også i søvn med det samme, og ligger nu og pludrer i sengen. At jeg så vågnede en gang undervejs og undrede mig over at han ikke havde sagt noget er jo ikke hans skyld...! Synes du har fortjent din nattesøvn! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Storm faldt endelig i søvn omkring kl. 23 i går, og jeg tænkte at det nok var en stakket frist... :rolleyes Kl. 1.30 vågnede han, fik mad og blev visselullet i søvn igen og sov fra kl. 2 til kl. 5, og har fra kl. 6.15 og indtil nu klatsovet inde i sengen sammen med mig! :loveshower I dag er han på ingen måde gnaven på samme måde som i går, han virker nærmest lidt træt, men det må da også være hårdt at skrige en hel dag! :lol Jeg er SÅ lettet over at dagen i dag ser ud til at blive bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Fandme ja!!!! Undskyld at jeg er monster provokerende lige nu, men så var det lige at knægten sov fra 22.30 - 6.15 uden at vågne eller have sut eller noget :yay :yay Og opvågningen kl 22.30 var bare SLET ikke hans skyld men en Maja som kom ind i soveværelset og græd højlydt - og så vågnede han og græd højlydt. Det var lidt en hylekoncert indtil manden fik Maja til at falde lidt til ro og hun blev puttet igen, og lyset blev slukket. Men så faldt han også i søvn med det samme, og ligger nu og pludrer i sengen. At jeg så vågnede en gang undervejs og undrede mig over at han ikke havde sagt noget er jo ikke hans skyld...! Hell yeah:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Fuck og lort! Da jeg skiftede lagnet i Theos seng i dag, ser jeg at undersiden af madrassen og bunden i sengen er muggen :o :( Det gør SÅ ondt i maven på mig, at han har sovet i det. Det forklarer nok al den snotten og de hævede øjne han ofte har om morgen. :( Pletterne var lige svarende til hvor han primært ligger, så jeg tænker det skyldes fugt han selv har afgivet. Har slet ikke tænkt på at skulle løfte madrassen for at lufte. Men det giver jo mening, når den ligger på en plade uden huller eller noget. Så nu er han i nat putte i weekendsengen - hvilket jeg i øvrigt håber er grunden til de maaaange opvågninger siden han blev puttet. Han har bare været SÅ pyller og rejst sig op i sengen konstant. Vi skal op til mine svigerforældre i weekenden, og det er planen at vi skal i IKEA på vejen hjem søndag, så der må vi lige få købt ny seng og madras! Og så tror jeg at vi får lavet nogle huller i senge bunden selv. Øv og fuck altså! :( Øv, hvor er det røv! :boo Sgu da egentlig mærkeligt at der ikke er 'lufthuller' i sådan en sengebund.. Jeg ville heller aldrig have tænkt tanken, men det vil jeg da gøre nu! :kram i spandevis til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Har nu i halvanden måned været oppe 10-25 gange hver nat plus flere timer hvor jeg sidder oppe fordi hun vågner hver 3. Minut....det samtidig med fuldtidsarbejde er bare ikke til at klare...kapitulerer snart :((( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Har nu i halvanden måned været oppe 10-25 gange hver nat plus flere timer hvor jeg sidder oppe fordi hun vågner hver 3. Minut....det samtidig med fuldtidsarbejde er bare ikke til at klare...kapitulerer snart :((( Tænker på jer! Håber meget snart det bliver bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Aron har lige fået taget blodprøve ved lægen, og KÆFT han var sej!!! Han græd kun lidt et par gange, og skulede ondt til den sygeplejerske som holdt hans arm. Og bioanalytikeren som tog blodprøven, og jo egentlig var "den onde" fik et kæmpe smil og et vink med på vejen :wub Hvor er han sej! :yay Har nu i halvanden måned været oppe 10-25 gange hver nat plus flere timer hvor jeg sidder oppe fordi hun vågner hver 3. Minut....det samtidig med fuldtidsarbejde er bare ikke til at klare...kapitulerer snart :((( Åhh fuck, søde :( Jeg er ærlig talt pisse ondt af dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Har nu i halvanden måned været oppe 10-25 gange hver nat plus flere timer hvor jeg sidder oppe fordi hun vågner hver 3. Minut....det samtidig med fuldtidsarbejde er bare ikke til at klare...kapitulerer snart :(((Jeg havde kapituleret for længst.. Synes du er mega sej!!! :respektKram og god karma til dig! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Jeg tør vist efterhånden godt sige, at vi er begyndt at have GODE nætter :yay Jeg er oppe og give en sut en enkelt gang.. Lige en gang i mellem en gang ekstra, men det er også det :glad Åhhhh det er SKØNT! Theo er så også begydt at sove længere :blink Normalt vågner han omkring kl. 06-06.30, men de sidste dage er han først vågnet kl. 07-07.30 :o Det giver bare total skæve dage. Når han vågner kl. 06, passer det med at han tager en lur kl. 9 og kl. 14 - begge af ca. 1,5 time. Men når han sover til kl. 07.30 er det jo ikke til at nå. Nårh ja, han er så også begyndt at sove 2 timer om formiddagen i stedet for 1,5. Det er altså bøvlet :P :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2013 Så er der bagt rugbrød (uden hvede) til William, og jeg er ved at lave hummus og finde på andre spænende pålægsvarianter. Jeg glæder mig til at begynde med rugbrød fra på mandag :) Jeg tror han bliver så vild med det :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Sikken en dag! Fin morgen og god formiddagslur - det startede faktisk ret godt. Så kom farmor forbi, DÅRLIG ide. William var bare ked med ked på, efter noget tid måtte hun godt tale til ham uden at han skreg, men jeg kunne mærke hans lille hjerte slå hurtigere og at han ikke var afslappet. Efter hun var gået (efter 1 times tid) var han middagslur træt, men kunne selvfølgelig ikke sove. Efter noget af en kamp droppede vi luren og han kom ind og lå i mine arme og puttede i noget tid. Så var vi en hurtig tur oppe og handle og William faldt i søvn på vej hjem i bilen, det lykkedes mig at hælde ham over i barnevognen hvor han sov en time - og derefter vågnede og var ked og meget mere træt, men han var ikke tryg nok til at sove. Han åbnede hele tiden øjnene for at se om jeg var der. Så jeg tog ham op og havde ham i viklen i 1,5 time (mega ondt i ryggen nu, øv!). Under aftensmaden måtte han sidde på skødet, og alligevel kunne han ikke helt overskue maden. Så en skrækkelig pusling inden puttetid og nu en dreng der vågner med mareridt! Ej men altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Min skønne søn er begyndt at grine <3 han kluklo hele vejen ned af trappen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 (Stadig problemer med at quote) Justme: Prøv at øve dig i ikke at sammenligne. Det er sejt alt det din dreng kan, fokuser på det. Og så drop tanken om hvad andres børn kan. (Og det er jeg selv dårlig til, og øver mig i at blive bedre). Hilsen en mor med en tandløs dreng. Og jeg er GLAD for at han ingen tænder har, jeg er den eneste i mødregruppen der IKKE er blevet bidt i. HA! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Min frustration gik såmænd på at en anden mor bliver VED med at påpege at hendes dreng har tænder og min ikke har, selvom jeg faktisk intet problem har med at han ikke har tænder ;) Jeg var over et år før jeg fik tænder, og Aron klarer det der med at tygge HELT fint uden tænder ;) Så forsøger faktisk ret meget ikke at sammenligne.Det med tænder er der mange der hænger sig i. Fik den mange gange med Freja, der jo var 15 mdr inden den første tand kom. Men de kan jo så meget mere end man regner med uden tænderNæste gang hun begynder så spørg hende om HVAD hun vil med det. Hun har sikkert ikke et svar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Har en baby som er frustreret over at ikke kunne komme nogle vegne. Jo hun drejer da rundt om sig selv men gør ikke mine til at krybe eller kravle. Har lagt med mine ben bag hendes fødder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Næste gang jeg får lyst til at give mig selv en ansigtsbehandling, med sort ansigtsmaske, så skal jeg måske lige vente til efter Thea er kommet i seng :oops Stakkels min lille skræmte trold :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 J og D: HAHA! Ej, stakkels Thea Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 J og D: HAHA! Ej, stakkels Thea Haha, ja stakkels stakkels Thea :P ej det var altså lidt sjovt selvom det var synd.. Mest fordi at det kun var når jeg snakkede at hun blev bange. Når jeg ikke sagde noget sad hun bare og kiggede mærkeligt på mig.. Men hver gang jeg sagde noget blev hun så ulykkelig! Hun så virkelig ud som om hun troede at et monster havde spist mor og stjålet hendes stemme :P Men heldigvis glemte hun det hurtigt da jeg havde vasket det af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Min lille pige på knap tre uger har sovet fra 21:30-4 idag, så vildt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites