TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Nej ikke helt. :) men gode er de. (Siger en kæmpe nephew fan, som har været til massere af koncerter og har alle albums signeret :P )

det kan være at du også skal i boxen den dag så?

Del dette indlæg

Øv bøv, så fik maden alligevel drillet Williams mave :( Han var helt ulykkelig og kiggede på mig med det der "hjælp mig mor" udtryk i øjnene. Nu håber jeg altså at det går fremad med det efter at der nu endelig er kommet gang i maven. Min lille pus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha en hård dag :( William har bare været helt ødelagt oven på i går, og har ingenting villet (heller ikke været i mine arme har han været tilfreds). Og nu er det bare en krig at få ham til at sove :(

Det gør virkelig ondt i mit hjerte at se ham sådan.

Og jeg får så dårlig samvittighed over at både udsætte ham for mødregruppe OG farmor og farfar på besøg i går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha en hård dag :( William har bare været helt ødelagt oven på i går, og har ingenting villet (heller ikke været i mine arme har han været tilfreds). Og nu er det bare en krig at få ham til at sove :(

Det gør virkelig ondt i mit hjerte at se ham sådan.

Og jeg får så dårlig samvittighed over at både udsætte ham for mødregruppe OG farmor og farfar på besøg i går.

Stakkels jer :( :kram2 Vi står selv med samme problemer - forstoppelse på 4 dagen nu, og baby der har fået alt for meget "dikke dikke" og indtryk.

Jeg hader efterhånden weekenderne, for alle hiver i os for, at se os og Thea hele tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kan være at du også skal i boxen den dag så?

Nej skal jeg desværre ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURRA!!! For tiger der er på besøg (ironi, kan forekomme)

har haft en datter der KUN ville sove, hvis hun lå på min mave, fra kl. 2 i nat og frem til i morges..... Weee!

jeg er da SÅ frisk i dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så prøver vi lige at sove igen...

Vågnede af at David skreg/græd på en måde han ikke plejer. M var hurtigt inde ved ham, og kaldte straks, da David havde kastet op i sengen og var helt smurt ind i det. Lille pus.

Så nu er der rent sengetøj på, og David har fået er trucker bad, inden han blev puttet på ny.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så prøver vi lige at sove igen...

Vågnede af at David skreg/græd på en måde han ikke plejer. M var hurtigt inde ved ham, og kaldte straks, da David havde kastet op i sengen og var helt smurt ind i det. Lille pus.

Så nu er der rent sengetøj på, og David har fået er trucker bad, inden han blev puttet på ny.

Og det tog så to timer før han faldt i søvn igen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig feberfri baby igen :yay Det blev fejret med en tur i badeland. Kæmpe hit! :glad Theodor er i sandhed en lille fisk :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været på det allerførste legeplads besøg med W, han elskede at gynge :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bæ... Så vågner han så til mad kl 2 hvilket medfører at han ikke vil spise kl 4.30. Kl 5.15 vågner han grædende og jeg kan ikke få ham til at sove igen...

Jeg har så nu en baby som skal faste de næste ca 5 timer, en mor som ikke har sovet siden ca kl 3 hvor han kort hylede op, og en 4-årig som skal vækkes og i børnehave... Bah!

Kryds lige fingre for at jeg i det mindste får ham til at sove formiddagslur på tom mave om et par timer.... Og at det skal gå godt i dag selvfølgelig...

Krydser fingre og tæer!:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for en lur til mor og at det må gå godt i dag!! Det bliver godt at få overstået! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bæ... Så vågner han så til mad kl 2 hvilket medfører at han ikke vil spise kl 4.30. Kl 5.15 vågner han grædende og jeg kan ikke få ham til at sove igen...

Jeg har så nu en baby som skal faste de næste ca 5 timer, en mor som ikke har sovet siden ca kl 3 hvor han kort hylede op, og en 4-årig som skal vækkes og i børnehave... Bah!

Kryds lige fingre for at jeg i det mindste får ham til at sove formiddagslur på tom mave om et par timer.... Og at det skal gå godt i dag selvfølgelig...

Det er sq hårde odds! krydser alt, hvad jeg har at krydse, for at både mor og søn får sig en lur i formiddag + at det hele går som det skal i dag! Knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har bare lige brug for at råbe RØØØØØV!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det overstået og vi er hjemme igen og han sidder på sofaen og leger.

Dejligt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theodor kravler sådan helt rigtigt nu - han har faktisk gjort det i et par dage :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fedt!!!

Aron er begyndt at forsøge at løfte numsen nu, men han gør det ikke samtidig med at strække armene - så pt er det sådan lidt enten eller :lol

Sådan var det også her i laaang tid :P det ser sjovt ud, synes jeg :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theodor kravler sådan helt rigtigt nu - han har faktisk gjort det i et par dage :loveshower

Fedt!!! :D det er SÅ stort når de begynder at kravle!!

Så har du sikkert nok at se til, med at styre ham nu hvor han er overalt? :D

Her er Thea begyndt at rejse sig op af alting. De dage hvor baby kunne ligge på gulvet og lege og man ikke behøvede at holde øje hele tiden, de er i hvert fald forbi :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt!!! :D det er SÅ stort når de begynder at kravle!!

Så har du sikkert nok at se til, med at styre ham nu hvor han er overalt? :D

Her er Thea begyndt at rejse sig op af alting. De dage hvor baby kunne ligge på gulvet og lege og man ikke behøvede at holde øje hele tiden, de er i hvert fald forbi :P

Det er ikke slemt på nuværende tidspunkt. Han kommer ikke så vidt omkring endnu :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

For helvede for en nat. William er vist blevet syg (hoster og snotter), og han har derfor været vågen mindst 30 gange i nat. Skreget og været utrøstelig, for så at gå omkuld i træthed og sove 5-10 minutter og så forfra. To gange i nat sov han næsten 1 time i træk, det var maks.

Jeg er så brugt lige nu, at sidde med en baby der beder om hjælp uden at jeg kan gøre noget. Det tror jeg aldrig at jeg venner mig til.

Del dette indlæg

Annonce ♥

For helvede for en nat. William er vist blevet syg (hoster og snotter), og han har derfor været vågen mindst 30 gange i nat. Skreget og været utrøstelig, for så at gå omkuld i træthed og sove 5-10 minutter og så forfra. To gange i nat sov han næsten 1 time i træk, det var maks.

Jeg er så brugt lige nu, at sidde med en baby der beder om hjælp uden at jeg kan gøre noget. Det tror jeg aldrig at jeg venner mig til.

Årh for helvede, søde :( Hvor er det bare træls! Masser af kram og god energi herfra!! :kram2 Vi havde selv tre dage med feber i sidste uge - fuck nogle nætter det gav. Og dagene var også bare men ren pyller!

God bedring med William! :kram2

Jeg er ved at få spat af dette grød-fis... Lige nu har han en periode hvor han tager måske 2 mundfulde, og så nægter han bare uanset hvad jeg serverer for ham... Overvejer at prøve med øllebrød som er noget helt andet end det han har fået før, og så se om det hjælper - måske prøve at undlade sveskemosen i havregrøden imorgen.. simpelthen prøve om han har brug for helt nye smage...?

Men jeg bliver idiot af at han blankt afviser alt...

Åhh hvor jeg kender det!! Sådan dage har vi nu stadig ind i mellem. Prøv endelig med øllebrød - det er et kæmpe hit her! Der er betydeligt mere smag i end faktisk alt andet grød. Theodor er klart fan af mad med masser af smag!

Jeg har også set en tendens til, at Theo ikke gider spise det samme for mange dage i streg - hvertfald når det gælder grøntsagsmos. Så lidt nyt er nok ikke helt dumt bud! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå.. Så er Theo og jeg alene til fredag. :) Lige nu nyder jeg faktisk at være helt alene, mens Theodor er ude og sove. Meeen, mon ikke jeg kommer til at savne A's hjælp om ikke andet :P Haha.

Og så har min lille kravlebaby krydset dørkarmen fra stuen til spisestuen - og derved også fundet en reol med spændende ting på nederste hylde. :P Åhh fuck! :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA FUCKING JAAAAAA!!!!!!!!! :toot :bunny :glad :balloon :yay

Theodor har netop fået tilbudt plads i VS fra 1/12 - nøjagtigt som ønsket!!!! Og vi havde fået at vide af SP, at man her i kommunen typisk først får plads i VS fra 16 måneders alderen!

Kan slet ikke få armene ned!!! HVOR ER DET BARE GODT!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en af de der dage, hvor jeg bare savner min lille dreng helt enormt :(

Og jeg har ikke mulighed for at hente ham før kl 17... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå.. Så er Theo og jeg alene til fredag. :) Lige nu nyder jeg faktisk at være helt alene, mens Theodor er ude og sove. Meeen, mon ikke jeg kommer til at savne A's hjælp om ikke andet :P Haha.

Og så har min lille kravlebaby krydset dørkarmen fra stuen til spisestuen - og derved også fundet en reol med spændende ting på nederste hylde. :P Åhh fuck! :P

JA FUCKING JAAAAAA!!!!!!!!! :toot :bunny :glad :balloon :yay

Theodor har netop fået tilbudt plads i VS fra 1/12 - nøjagtigt som ønsket!!!! Og vi havde fået at vide af SP, at man her i kommunen typisk først får plads i VS fra 16 måneders alderen!

Kan slet ikke få armene ned!!! HVOR ER DET BARE GODT!!!!!!!!!!!! :D

Haha, han er rigtigt kommet på eventyr!! :D

Fedt med VS! :toot Her venter jeg stadig på at høre fra pladsanvisningen, og Thea er nummer 20 på venteliste :ba

Hvad sker der egentlig, hvis ens barn ikke har fået dp/vs plads, inden man skal starte på arbejde? :unsure

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER