Besvaret August 28, 2013 Haha. Min mor kom i går hjem fra Manchester (fodboldrejse med hendes ældste barnebarn - ikke en helt ringe konfirmationsgave), og men hjem var selvfølgelig en gave til Theo: Et sæt tøj bestående af jeans og polo med Manchester United logos. :P Det er SÅ engelsk. Han mangler bare lige et par hvide Lacoste sneakers, så kunne kan ligne en hooligan :D Men sødt er det. Og så fik den store fætter lov at vælge hvilket hold Theo skal holde med i PL! Så er den skid lige som slået ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Over 1 time tog det at putte! Jeg har helt lange babser ;) Men det var altså det eneste der virkede. Jeg synes alle lure og putninger har været helt skæve i dag, suk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Over 1 time tog det at putte! Jeg har helt lange babser ;) Men det var altså det eneste der virkede. Jeg synes alle lure og putninger har været helt skæve i dag, suk! De dage er bare så trælse :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Yes! For første gang i denne uge var der ingen gråd da jeg lagde William ned i barnevognen, nu håber jeg bare at falder hurtigt i søvn også. Det manglede i hvert fald bare oven på den skodnat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Så er det i dag at Aron skal have klippet tungebånd... Jeg er vildt nervøs... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Så er det i dag at Aron skal have klippet tungebånd... Jeg er vildt nervøs... Det forstår jeg godt :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Så er det i dag at Aron skal have klippet tungebånd... Jeg er vildt nervøs... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Kan ikke huske om du ammer eller giver flaske? Men jeg ville simpelthen tage ham op 6,5 før og amme/give flaske også selvom det er om natten og han normalt ikke får der. Så kan han forhåbentlig holdes kørende lidt længere. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Totalt antiklmatisk... Speciallægen kiggede ham i munden og konstaterede at tungebåndet er for kort (duh!) og bad os bestille tid til operation.. Desværre kræver det fuld narkose pga hans alder, så han skal have det klippet d 16 :boo jeg er så bange for narkosen :boo og hvordan pokker får man lige en baby på 5 mdr til at faste???? Han må ikke få mad i 6 timer, og må kun få lidt vand indtil 2 timer før... Godt vi kunne få en formiddagstid og ikke kl 14 som de først foreslog... Det ville da godt nok blive en lang dag med fastende baby... Åh øv :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Det har bare været en PERFEKT dag! :loveshower I formiddags var vi badeland alle tre! Theos første tur, og det var et hit! Masser af smil, grin, plaskeri og sprællende ben :biglove :yay Han spiste sin øllebrød til morgen. Frokost og eftermiddagsmad fik han af mormor (ren succes - og hun puttede ham også til lur uden problemer) alt i mens mig og A var ude og spise frokost. Og aftensmaden røg også ned uden problemer :glad Jeg elsker min søn, min mand og min mor - livet er HERLIGT!! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Har en tøs der er plaget af tandfrembrud, som føre til savl og forkølelse. Plus at hun er midt i en tiger-periode. Plus at hun endelig er begyndt at gå helt og ikke kun små skridt, hvilket medfører uro i kroppen. Prøv at gæt hvor sjovt det er at få hende til at sove i øjeblikket :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Har en tøs der er plaget af tandfrembrud, som føre til savl og forkølelse. Plus at hun er midt i en tiger-periode. Plus at hun endelig er begyndt at gå helt og ikke kun små skridt, hvilket medfører uro i kroppen. Prøv at gæt hvor sjovt det er at få hende til at sove i øjeblikket :( sender en KÆMPE virtuel krammer, din vej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 sender en KÆMPE virtuel krammer, din vej! TakNu kan vi også føje feber til listen :(Men heldigvis er hun lige gået omkuld på 2 min i tremmesengen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Føler mig en smuuuuule provokeret over hvordan de forskellige fb grupper pt svømmer over af småfolk tøj købt på lagersalg solgt til vilde overpriser. Så fx en sælge baby sengetøj til mindstepris 200 pp selvom det til lagersalg koster 125!!! Tak til LeeLoo for hvad jeg synes er en fair ordning når hun køber med for andre... At sælge til 150 % at den betalte pris er simpelthen ikke ok i mine øjne! Meget enig, jeg bliver også provokeret, selvom det er total åndsvagt at bruge negativ energi på :) Men at købe flere sække ind, med øje for videre salg syntes jeg er grisk !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Idag bliver Albert 1 år :) Så jeg vil sige farvel herinde og 1000 tak for et hyggeligt år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Idag bliver Albert 1 år :) Så jeg vil sige farvel herinde og 1000 tak for et hyggeligt år :) Stort tillykke til Albert :D :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Hvilke olier bruger I i babygrøden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Hvilke olier bruger I i babygrøden? Jeg bruger hørfrø olie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Øv... Har en lille feberramt mus, som ellers skal have første dag i vuggestuen i morgen. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Jeg bruger hørfrø olie :) Har du smagt det? Hørfrøolie er godt nok kendt for at være flydende sundhed, men det smager forfærdeligt. Theos portioner skal hvertfald være kæmpe for at det ikke smager i gennem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Har du smagt det? Hørfrøolie er godt nok kendt for at være flydende sundhed, men det smager forfærdeligt. Theos portioner skal hvertfald være kæmpe for at det ikke smager i gennem. Jep, har smagt det, jeg servere jo selvfølgelig ikke noget for mit barn som jeg ikke selv har smagt til :) nu er det jo forholdsvis lidt der skal i grøden, og jeg synes næsten ikke man kan smage - og Thea spiser det med velbehag, så hun er ihvertfald ikke enig med dig i, at det smager forfærdeligt ;) Rebecca Persson anbefaler hørfrø olie, eller en anden olie.. Kan ikke huske hvilken den var.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Jep, har smagt det, jeg servere jo selvfølgelig ikke noget for mit barn som jeg ikke selv har smagt til :) nu er det jo forholdsvis lidt der skal i grøden, og jeg synes næsten ikke man kan smage - og Thea spiser det med velbehag, så hun er ihvertfald ikke enig med dig i, at det smager forfærdeligt ;) Rebecca Persson anbefaler hørfrø olie, eller en anden olie.. Kan ikke huske hvilken den var.. Så er det jo bare super! :) Nu er jeg ikke Rececca Persson heiler, så det kan jeg ikke hjælpe med. :) Ville nu også gerne bruge hørfrøolie selv, men jeg synes det smager vildt meget i gennem. Desværre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Hvilke olier bruger I i babygrøden? Nu har jeg jo svaret dig på facebook. :) Men vil lige tilføje, at vi primært bruger smør i grød, og så bruger vi, som nævnt, diverse koldpressede, ikke raffinerede olier i mos. :) Men da vi lige startede på grød, og han ikke fik flere måltider, brugte vi nok olier to ud og tre gange og så ellers smør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Nu har jeg jo svaret dig på facebook. :) Men vil lige tilføje, at vi primært bruger smør i grød, og så bruger vi, som nævnt, diverse koldpressede, ikke raffinerede olier i mos. :) Men da vi lige startede på grød, og han ikke fik flere måltider, brugte vi nok olier to ud og tre gange og så ellers smør. Hvilken slags smør bruger bruger du? Jeg tænker nemlig også på snart at begynde at bruge smør, så vil det være lidt nemmere nu hvor hun mere og mere begynder at skulle have det samme mad som os :) Er Theo begyndt at smage på kød? Har prøvet at give lidt kylling til Thea, men det var bestemt ikke et hit :S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2013 Hvilken slags smør bruger bruger du? Jeg tænker nemlig også på snart at begynde at bruge smør, så vil det være lidt nemmere nu hvor hun mere og mere begynder at skulle have det samme mad som os :) Er Theo begyndt at smage på kød? Har prøvet at give lidt kylling til Thea, men det var bestemt ikke et hit :S Jeg blander mig lige :) Vi bruger øko usaltet thise smør og har altid gjort det. Har du prøvet at hakke kogt kylling helt fint i hakkeren til stavblenderen? Og så putte det i grøden? Anabella elskede det hvert fald dengang!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites