Besvaret August 6, 2013 Øv Idas første dag i DP var slet ikke nogen succes efter 15 minutter alene hos DPen måtte hun ringe efter os, fordi Ida var bund ulykkelig.. Øv :kram GODT du ikke hørte på DP damen i mandags :blink sikke da en inkompetent kvinde! Men hvor er det godt at DP ringede efter dig så Ida ved at du ikke bare forsvinder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Så siger Marius og jeg tak for denne gang. Min store dreng på 12,6 kg og 81 cm fylder 1 år idag :hurra Stort tillykke med ham! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Så siger Marius og jeg tak for denne gang. Min store dreng på 12,6 kg og 81 cm fylder 1 år idag :hurra Tillykke med ham - shit han bliver stor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Øv :kram GODT du ikke hørte på DP damen i mandags :blink sikke da en inkompetent kvinde! Men hvor er det godt at DP ringede efter dig så Ida ved at du ikke bare forsvinder! Ja heldigvis. Godt der ikke er mere end tre minutters gang derover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 :balloon Stort tillykke til Marius!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Tak for lykønskninger. Den onde mor har puttet en træt dreng med 39,4 i feber pga vaccinen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Tak for lykønskninger. Den onde mor har puttet en træt dreng med 39,4 i feber pga vaccinen :( Øv øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Øv øv :( Ja, det er øv. Men skulle også bare være sikker på han bliver frisk til ferie på søndag, hvilket jo ikke bør være et problem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 :hurra stort tillykke med Marius :hurra Håber han er feberfri når han vågner i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Hold nu op jeg glæder mig til manden har fri imorgen. Efter jeg hentede Ida i dp så har hun bare været total morsyg og vil sidde på arm hele tiden. Nogle gange ville jeg ønske at manden ikke var kok, men havde et 7-16 job i stedet for Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) Hahaha! :D jeg har lavet samme nummer med min hund :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Hahaha! :D jeg har lavet samme nummer med min hund :P :lol Hahaha!!!!! Hvordan søren kunne du næsten nå det? For ved Elin får man alligevel et forspring, fordi hun klemmer med meget lyd inden der sker noget... men en hund er jo temmelig lydløs på det punkt. Eller det er vores i hvert fald... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) Ahahahahahaha!!!! Det er fandme sjovt det der!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ahahahahahaha!!!! Det er fandme sjovt det der!!! :D Ja ik? Åh jeg vidste at det var det rigtige forum at fortælle det i! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 :lolhit :lol :lol Tak fordi I deler samme humor som mig... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Tak for lykønskninger. Den onde mor har puttet en træt dreng med 39,4 i feber pga vaccinen :( Åh ha, de skide vacciner... men godt træk i forhold til ferien....Håber at han snart kommer over det! Og at I får en rigtig go ferie i Bork! :) Jeg har valgt at Elin skal vaccineres lige efter hendes fødselsdag (altså dagen efter - d. 16 aug) , fordi det var en fredag - havde bare ikke lige taget med i overvejelserne at Torben er på jagt i sverige - så jeg har hende selv den weekend...puha.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Ja ik? Åh jeg vidste at det var det rigtige forum at fortælle det i! :loveshower Undskyld, men jeg håber hun gør det igen ved næste bad, bare fordi jeg virkelig godt ku se det sjove i det! Haha! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Efter tre en halv times kamp er det nu endeligt lykkes at få Ida til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2013 Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang! Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen.... Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....) :D :D :D hvor er det skide (:P) skægt :D Ikke det samme godt nok, men her i huset har jeg lært IKKE at tænde for bruseren og stå med en nøgen M. På armen samtidig- det tænder i hvert fald hendes blære ;) Så kan mor nemlig lige så godt gå med i bad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2013 Nogen der vil bytte mand? Jeg har en billigt til salg der har for vane at vække babyer meget tidligt om morgnen med undskyldninger som "jeg troede at han havde pruttet i bleen" hvor han så tager babyen op, går ud på puslebordet, laver fjol og kommer ind igen og siger "nej der var ikke noget, men giv ham noget mad og put ham igen". Men det kan man jo IKKE! Og det er så ikke første gang! Andre gange skal han bare lige give ham et kys og nusse lidt på kinderne. Eller han siger at han var vågen fordi han ligger og bevæger sig lidt, så er det ok at snakke med ham. Ihhhh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2013 Puha, William har skreget fra 7:35-8:00, hvor jeg overhovedet ikke kunne trøste ham :( Ikke særlig sjovt. Prøvede at amme ham men han lå bare og skreg ind i babsen, kl 8 gik han kold og sover nu, så tror han vågner og er meget sulten. Stakkels dreng :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites