Besvaret July 26, 2013 Hvor er det skønt at Theo er gået væk fra at ville op før kl. 06! Den er nu over 07 hver dag. I dag 07.45 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hvor er det skønt at Theo er gået væk fra at ville op før kl. 06! Den er nu over 07 hver dag. I dag 07.45 :) SEJT! C ville også op før kl 6 hver dag..er nu på 6.30 så hååber bare hun efterligner Theo hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 SEJT! C ville også op før kl 6 hver dag..er nu på 6.30 så hååber bare hun efterligner Theo hehe Hvornår bliver hun puttet? Det gik galt her fordi vi begyndte at putte kl. 20.30 i stedet for 21. Så gik vi tilbage til 21, men kun for en uges tid. For NU er han klar til at putte mellem 20 og 20.30. Krydser fingre for at C følger trop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hvornår bliver hun puttet? Det gik galt her fordi vi begyndte at putte kl. 20.30 i stedet for 21. Så gik vi tilbage til 21, men kun for en uges tid. For NU er han klar til at putte mellem 20 og 20.30. Krydser fingre for at C følger trop :) hun bliver puttet mellem 1915 og 1945 agtigt- hun kan ikke klare at være vågen længere, så går det helt galt. hun ER så træt så vi skal simpelthen putte hende der :( ja, det må være planen, fortæller hende lige at der er en dreng som er yngre end hende der sover meget længere, det må da virke! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hah.. Theo er dødtræt, og var lige ved at falde i søvn mens vi legede. Nu ligger han så i barnevognen og holder fest. :P Gider ikke slås med ham, så sidder bare og nyder vejret og venter på han selv falder til ro :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hah.. Theo er dødtræt, og var lige ved at falde i søvn mens vi legede. Nu ligger han så i barnevognen og holder fest. :P Gider ikke slås med ham, så sidder bare og nyder vejret og venter på han selv falder til ro :) Og det gjorde han vist nu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Efter tiger og camping er der nu sat ind med "putning UDEN vipning af barnevogn", han kunne jo for 3-4 uger siden, så det er på tide at lære det igen. Her til formiddagsluren gik det faktisk rigtig fint, det var ret tydeligt at han gerne ville vippes, men han holdt op med at græde når jeg kom ud og gav ham sutten og lige sagde at han skulle sove. Tror kun jeg var derude 6-7 gange og det tog vist kun omkring et kvarter - han fik lov at brokke sig, men jeg gik ud til ham så snart han begyndte at græde. Da han vågnede efter de 40 minutter (argghhh <_< ), lykkedes det mig også at få ham til at sove videre UDEN at vippe - det havde jeg godt nok ikke regnet med. Det er skønt at tigeren er ved at forsvinde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 hun bliver puttet mellem 1915 og 1945 agtigt- hun kan ikke klare at være vågen længere, så går det helt galt. hun ER så træt så vi skal simpelthen putte hende der :( ja, det må være planen, fortæller hende lige at der er en dreng som er yngre end hende der sover meget længere, det må da virke! :D Stræk den første lur 15 min og så rykker du alle lurerne hele dagen de 15 min. Indenfor 2-3 dage kan du sove 15 min længere, og så rykker du 15 min igen. Jeg lover dig det virker - Mie stod op mellem 4.30 og 5 hver dag efter en måned sov hun til mellem 6.30 -og 8 og nu er det mellem 7 og 9. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Nøj Silke Elia var træt her til aften. Hun stod op kl. 5 i morges fordi hun havde tisset igennem. Så sov hun lige en lille halv time fra 6-6.30, mere lykkedes det ikke for Jesper at få hende til at sove og så sov hun fra 9.15-10.45. Men da det blev tid til eftermiddagslur var det simpelthen så varmt med høj fugtighed af hun ikke kunne fine ro, så 18.40 sov hun så snart hovedet ramte puden. Har indtil videre været inde hos hende 3 gange, men håber hun tager en god stræk i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hjemvendt fra ferie som bød på en snarlig tand (feber et døgns tid, kløende gummer og savler som et vandfald) og ammestop. Anabella har sagt stop i forbindelse med snarlig tand, så sådan er det blevet, lidt vemodigt, men den bedste måde at slutte på.. Ellers en DEJLG ferie med en storcharmende Anabella. De grækere er vilde med babyer og blå øjne, haha! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hjemvendt fra ferie som bød på en snarlig tand (feber et døgns tid, kløende gummer og savler som et vandfald) og ammestop. Anabella har sagt stop i forbindelse med snarlig tand, så sådan er det blevet, lidt vemodigt, men den bedste måde at slutte på.. Ellers en DEJLG ferie med en storcharmende Anabella. De grækere er vilde med babyer og blå øjne, haha! velkommen hjem igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Hjemvendt fra ferie som bød på en snarlig tand (feber et døgns tid, kløende gummer og savler som et vandfald) og ammestop. Anabella har sagt stop i forbindelse med snarlig tand, så sådan er det blevet, lidt vemodigt, men den bedste måde at slutte på.. Ellers en DEJLG ferie med en storcharmende Anabella. De grækere er vilde med babyer og blå øjne, haha! Velkommen hjem! Håber i har RÅ hygget haft tod til både at være en familie og at være mand og kone :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Velkommen hjem! Håber i har RÅ hygget haft tod til både at være en familie og at være mand og kone :) Tak :) Vi har hygger MAKS.!! En virkelig god tur! Det var skønt at være sammen uden at tænke på huslige pligter eller noget som helst..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Ingen sko til Marius idag. Ekspedienten mente ikke han var klar til dem og når vires ferie slutter kunne vi komme igen. Vi ville jo ikke bruge dem i ferien alligevel og han ligger på grænsen til en str 23. Tilgengæld fik moren et par Ecco sandaler på udsalg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Ingen sko til Marius idag. Ekspedienten mente ikke han var klar til dem og når vires ferie slutter kunne vi komme igen. Vi ville jo ikke bruge dem i ferien alligevel og han ligger på grænsen til en str 23. Tilgengæld fik moren et par Ecco sandaler på udsalg... Vi har lige købt nye sko til Felix i dag i str 24 :D de havde så mange fine sko i deres str i sport outlet. 125 kr har vi givet for at par Color kids kondisko :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Vi har lige købt nye sko til Felix i dag i str 24 :D de havde så mange fine sko i deres str i sport outlet. 125 kr har vi givet for at par Color kids kondisko :) Marius skal ikke have kondi sko her første gang, men nogle ordentlig med god støtte op over anklerne. Derfor bliver der første par helt sikkert Ecco oppe fra skolageret i Viborg. God service. Det er sikkert ikke alle der anbefaler ikke at købe sko... Og de sad super på hans fod... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Anabella har vist savnet sin barnevogn på ferien, formiddagsluren var på 3,5 time! Wow! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Så er vi hjemme igen efter en dejlig tur i sommerhus! Ude godt, men hjemme bedst! Håber godt nok at hun sover bedre i nat, nu hun er kommet hjem i sin egen seng..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2013 ARGH mareridt!!! Anders har morgentjansen så jeg kan sove lææææænge, men lige nu er jeg den eneste der er vågen og jeg ligger med hjertebanken og de frygteligste tanker om tsunamier og det at blive skilt fra Anders og Mie uden en chance for at vide om de lever... :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2013 Trækker lidt på smilebåndet ved de mange indlæg som omhandler for lidt søvn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2013 Trækker lidt på smilebåndet ved de mange indlæg som omhandler for lidt søvn :) Det er det der fylder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2013 Marius sov til 8.40 idag :glad At han rodet noget rundt en times tid o nat, snakker vi ikke om ;) Og så begynder han rigtig at gå. 3-4-5 skridt af gangen :yay Men hold det er svært at fange med kameraet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2013 Fjerde dag i streg hvor Theo stort set intet grød har spist :( han flitsbuer og skriger. :( Vi har så heller ikke været hjemme de sidste fire dage, så håber det bare er der problemet er. Vi tager hjem i dag. Overvejer at holde pause med grøden i to-tre dage når vi kommer hjem. Nogle erfaringer?? Er helt knust over det her.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2013 Fjerde dag i streg hvor Theo stort set intet grød har spist :( han flitsbuer og skriger. :( Vi har så heller ikke været hjemme de sidste fire dage, så håber det bare er der problemet er. Vi tager hjem i dag. Overvejer at holde pause med grøden i to-tre dage når vi kommer hjem. Nogle erfaringer?? Er helt knust over det her.. :kram Nu kan jeg ikke lige huske, hvor længe I har været igang, men vi havde også grødstrejke sådan relativt i starten :kram2 Vi tog to dages pause og det hjalp, men det blev faktisk først rigtig godt, da vi begyndte med havregrød. Det smagte åbenbart bedre end majs og hirse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites