TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Frygter virkelig natten! Har indtil videre puttet en meget ked af det baby 3 gange på 2 timer.

Del dette indlæg

Så sov dog barn :sm argh!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silas har været på besøg hos sin tandlæge idag, ikke så spændende for mig, som jo er uddannet indenfor "tandverdenen" så jeg ved jo hvordan jeg skal passe hans tænder og alt det andet info de kommer med... men det var da meget hyggeligt lige se sige hej til den tandlæge som skal se ham de næste 16-18 år :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heldigvis en af de letteste putningee til dato og kun en enkelt sut efter en halv time. Gid hun sover længe, altså til 6.30 bare vil være dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heldigvis en af de letteste putningee til dato og kun en enkelt sut efter en halv time. Gid hun sover længe, altså til 6.30 bare vil være dejligt :)

Dejligt. Krydser finger for en god nat også.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt. Krydser finger for en god nat også.

Tak! :)

Hvor lang tid tog jeres i dag? Fremskridt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak! :)

Hvor lang tid tog jeres i dag? Fremskridt?

Ingen fremskridt. Eller jeg kan nu forlade værelset. Men detvtog stadigvæk 45 minutter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har hele ugen sovet helt forfærdelig oppe ved bedstemor og bedstefar. Så får vi ham hjem, og har luge været inde at give sut en enkelt gang. Tror nok svigerfar bliver misundelig, når han hører det :D Så nu vil jeg kravle i seng igen, den sidste halve time inden vækkeuret ringer. Vi skal i Aalborg zoo idag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen fremskridt. Eller jeg kan nu forlade værelset. Men detvtog stadigvæk 45 minutter.

Okay, så er der fremskridt, bare ik tidsmæssigt :) De små successer skal huskes ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte nat! Har været oppe 100 gange. Og selv når han har sovet har han holdt mig vågen med uro og brok. Nu sidder jeg i stuen med William, gider ikke engang at prøve at sove mere.

Glæder mig til J kommer hjem, så er det altså Stephi tid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte nat med mega snottet baby! Jeg er selv ved at blive forkølet og har ondt i halsen... Lorte pis!

Og ikke babyrelateret, men min mor, hendes kæreste, min søster og jeg skulle til fest hos min onkel i aften, mens fædrene passer børn, men nu er min svoger blevet syg og min søster kan ikke tage med! Mega FLAD!! Nu gider jeg bare slet ikke :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv for en nat. Har været oppe engang i timen. Og der er jo bare typisk når man skal noget.

Vi har min lillebror på ferie ude ved os, så idag skal vi djurs sommerland.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, så er der fremskridt, bare ik tidsmæssigt :) De små successer skal huskes ;)

Ja husker det skam også. Små slidt af gangen er bedre end ingen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har frivilligt inviteret farmor og farfar på besøg. Ved ikke lige hvad jeg tænkte på, for nu betyder det at afslapning er skiftet ud med rengøring. Doh!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har frivilligt inviteret farmor og farfar på besøg. Ved ikke lige hvad jeg tænkte på, for nu betyder det at afslapning er skiftet ud med rengøring. Doh!

Håber det blir hyggeligt alligevel - og lidt rengøring har vist aldrig skadet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror godt nok daddy er ved at være lidt træt af at ligge i ske med Lilly den halve nat efterhånden. Hun er bare en lille puttefis og vågner grædende i egen seng hver nat. Og vælger daddy når hun kommer op til os :wub det ville jeg ski os ha gjort.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror godt nok daddy er ved at være lidt træt af at ligge i ske med Lilly den halve nat efterhånden. Hun er bare en lille puttefis og vågner grædende i egen seng hver nat. Og vælger daddy når hun kommer op til os :wub det ville jeg ski os ha gjort.

Det har Anabella også gjort i en lang periode, men nu hvor hun falder i søvn selv, er hun stoppet med det :) Ved selvfølgelig ikke, om det kan være samme problematik hos jer? Men den der puttede om aftenen her, har ligesom manglet for Anabella, ved hendes små opvågninger i nattens løb..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har Anabella også gjort i en lang periode, men nu hvor hun falder i søvn selv, er hun stoppet med det :) Ved selvfølgelig ikke, om det kan være samme problematik hos jer? Men den der puttede om aftenen her, har ligesom manglet for Anabella, ved hendes små opvågninger i nattens løb..

Uh yea det kan godt være, far er yndlingssovedyret om aftenen også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Allerede mens igen?!?! :o Kun 5 uger og 6 dage efter fødslen!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu får Luna bare den lækreste mor i Bølling! ;)

Var til frisør i går og farven sidder i håret nu! RØDT det bli´r!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Allerede mens igen?!?! :o Kun 5 uger og 6 dage efter fødslen!!

Det kan også være barselsflåd runde to... det kan du kun selv vurdere. Jeg har hver gang fået menstruation 8-10 uger efter fødslen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk for klisterbaby. Vil ikke lege selv, kun på skødet af mor, ih jeg får da pip. Og ikke rigtig gråd men højlydt utilfreds råben hvis jeg ikke arter mig :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan også være barselsflåd runde to... det kan du kun selv vurdere. Jeg har hver gang fået menstruation 8-10 uger efter fødslen

Det virker som mens.. Barselsflådet har været væk i nogle uger nu, så tror ikke det er det. :/ Øv havde godt nok håbet at slippe for det lidt endnu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

40 minutters formiddagslur? Seriøst???

For pokker knægt, så sov sgi da bare nogenlunde normalt om dagen!!!

M. Har aldrig været nogen storsover om dagen, hun skal da ikke spilde sin tid, hvilket andre også har kommenteret når de har set hvordan hun sov/sover i dagtimerne :rolleyes

Er A. Som M., så vender det omkring de 6-8 mdr., det begyndte M. At tage nogle okay lure i dagtimerne ;) Men selvfølgelig dage med undtagelser :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er på besøg hos A's søster i Kalundborg. En tur i gågaden blev så pludselig til en tur på café. Det skulle bare være til lidt at drikke (ellers havde jeg sagt nej). Men søsterens kæreste og A bestiller kæmpe fadøl, og pludselig skulle vi også have nachos og kartoffelbåde. Efter at have forsøgt at amme træt oh pylleret Theo to gange opgav jeg, lagde ham i vognen for at køre tilbage til huset.

Jeg var ikke kommet særlig langt før han slog over i gråd, og jeg måtte så gå 1,5 km med grædende baby på armen og barnevogn før han faldt i søvn og jeg kunne ligge ham i vognen.

Han sov så kun en halv time..

:(

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER