TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har lagt mærke til Lilly er begyndt at kravle op af mig og sige brok lyde på en bestemt måde når hun har lavet noget i bleen :wub kloge baby ved hvem der skifter hende. Syns det er lidt dejligt a hun selv siger til.

Del dette indlæg

De ringer enten i eftermiddag eller imorgen formiddag - godt jeg skal være sammen med 6 veninder i eftermiddag, så går tiden da!

Håber du snart får besked :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

F**************K.....!!! Og æv bæv!!!! Jeg har selvfølgelig gået og ventet på at det sku ske, men hvorfor - hvorfor Gud??? Hvorfor nu, hvorfor ikke for en måned siden, eller blot en uge siden - eller bare efter denne weekend?

Hvorfor skal den skide, længeventede mens (10,5 måned efter fødslen) komme liiiiige op til den week hvor Torben og jeg skal på hotelophold med swimmingpool, karbad og andet sjov? Nøj, jeg er faktisk lettere irriteret over min krops timing...

(men nå, hvis det er de største problemer man har lige nu, så skal man da vist ikke klage alt for meget - men synes alligevel at det er træls.....)

:gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal

ej for en øv timing, men håber nu alligevel på at i får en rigtig godd tur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hep piger! Nu har jeg gjort det jeg kunne - så håber jeg bare de træffer den "rigtige" beslutning! Det er bare :numse at gå og vente. (Ved overhovedet ikke om det gik godt, fik slet ikke sagt det jeg havde forberedt, men det behøver ikke være en skidt ting)

krydser for at det bliver dig de vælger :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv!!

Bøvler ørerne stadig?

Anabella har også OFTE vågnet efter 30-45 minutter, men nu hvor hun falder i søvn helt selv i sengen, gør hun det ik længere.. Hvordan falder Luna i søvn?

hun falder som regel i søvn i sin seng, efter vælling som hun sover til, men vågner når hun skal bøvses.... så er det hurtigt over i sengen med hende og så falder hun som regel i søvn ret hurtigt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Det lyder altså ret hårdt Sara....håber virkelig snart at det vender!!

Det ER hårdt! hun sov en time efter hun gik kold kl 22.25.... og så måtte hun ind i vores seng, hvor hun sov til kl 5.50.... ZZzzz!!! men hun sov 1,5time i formiddag og sover pt. til eftermiddagslur!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Lucas lagt i narkose... Puha min lille mus, jeg GLÆDER mig til han vågner og operationen er veloverstået!

Der var så også lige 5 en halv times ventetid!!! Og Lucas skulle være fastende, hold op hvor var han træt, sulten og ked af det til sidst :( nu har vi langt om længe fået noget at spise, og så venter vi bare på at Lucas vågner <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Lucas lagt i narkose... Puha min lille mus, jeg GLÆDER mig til han vågner og operationen er veloverstået!

Der var så også lige 5 en halv times ventetid!!! Og Lucas skulle være fastende, hold op hvor var han træt, sulten og ked af det til sidst :( nu har vi langt om længe fået noget at spise, og så venter vi bare på at Lucas vågner <3

puha de må ikke være sjovt at ligge sit barn i narkose, håber alt kommer til at gå godt, og at Lukas klarer det til UG :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow en lang og slank dreng jeg har. 68 cm og 7,2 kg, han er nu længdemæssigt langt over den øverste kurve og vægtmæssigt lige på midten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det snart er overstået så i kan kramme Lucas igen.. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow en lang og slank dreng jeg har. 68 cm og 7,2 kg, han er nu længdemæssigt langt over den øverste kurve og vægtmæssigt lige på midten.

Sikke en basse du har dig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh, Caroline har kun sovet en halv time i dag... Say what? Vi holder fri fra vuggeren pga. min bil er til rep. for 117 gang

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber alt går som det skal :kram pyh hvor ville jeg hade at være dig i dag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dog svært at lade være med at grine når bedste spørger Ida om noget og Ida så svarer med at lave prutlyde med munden :P :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha Sofie - Det var GODT NOK lang tid at vente med et fastende barn :blink

Håber det hele går godt og at han ikke får for ondt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de gode ønsker på mine vejne!

Det kunne være gået bedre for jeg fik ikke den faste stilling. Tilgengæld tror jeg måske jeg har arbejde fra 1 oktober :blink

nå men jeg skriver lige om det i voksen smalltalk - det er jo ikke så baby relateret ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shit, det er dårlig stil at I skulle vente så længe. Altså en ting er at voksne eller børn der forstår hvorfor de skal opereres skal faste, men sådan en lille en det ikke forstår, men bare er sulten! Det er altså ikke ok :kram2

Hvorfor skal han opereres?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de gode ønsker på mine vejne!

Det kunne være gået bedre for jeg fik ikke den faste stilling. Tilgengæld tror jeg måske jeg har arbejde fra 1 oktober :blink

nå men jeg skriver lige om det i voksen smalltalk - det er jo ikke så baby relateret ;)

Øv du ikke fik den fastestilling.. Men håber på at du får det fra 1 oktober. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft jeg er træt, ikke bare fysisk men også i hovedet - har bare lyst til at krybe i seng uden aftensmad. Men skal lige vente 2 timer til bettefisen skal puttes!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Håber det hele snart er overstået så I kan få Lucas i armene igen :kram

puha de må ikke være sjovt at ligge sit barn i narkose, håber alt kommer til at gå godt, og at Lukas klarer det til UG :kram

Håber det snart er overstået så i kan kramme Lucas igen.. :kram2

Håber alt går som det skal :kram pyh hvor ville jeg hade at være dig i dag :kram2

Puh ha Sofie - Det var GODT NOK lang tid at vente med et fastende barn :blink

Håber det hele går godt og at han ikke får for ondt!

Shit, det er dårlig stil at I skulle vente så længe. Altså en ting er at voksne eller børn der forstår hvorfor de skal opereres skal faste, men sådan en lille en det ikke forstår, men bare er sulten! Det er altså ikke ok :kram2

Hvorfor skal han opereres?

Tusind tak for kram søde piger! :kram2

Operationen gik rigtig fint, og Lucas har bare været den sejeste lille gut igennem alt det her! Han hverken græd eller brokkede sig over masken da han skulle i narkose. Kl 15 blev jeg ringet op, at de var færdige, og da vi fik ham over på opvågningen var han allerede vågnet, han lå bare og legede med masken fra bedøvelsen :P

Han var rigtig glad for at se os, men da han kom op til mig begyndte han at pylre lidt. Jeg ammede ham med det samme, for han skulle jo være fastende inden operationen, og han var dødsulten allerede inden. Efter jeg havde ammet ham blev han rigtig rigtig ked af det, og selvom han var hos mig og havde sin sut og sine 2 nusse bamser var det ikk nok. Han fik noget vand og yoghurt, men han var stadig rigtig ked af det, så sygeplejersken gav ham lidt morfin, og efter noget tid faldt han til ro.

Vi blev kørt tilbage til børneafdelingen, og efter han havde fået noget mad og havde tisset, tjekkede sygeplejersken såret, og så måtte vi langt om længe komme hjem. 18.30 var vi hjemme, og vi tog afsted i morges kl 6.30! Puha en lang dag!

Det hele gik heldigvis rigtig fint, men NØJ hvor synes jeg bare det er strengt at lade så lille et barn vente 5½ time ekstra - og så endda fastende!! Selvfølgelig kan der opstå noget akut, men det bør de bare have andre kiruger til, jeg synes simpelthen det er for dårligt at vi skulle vente så lang tid, med en sulten og træt lille dreng, der ikk kunne finde ro og sove, fordi han var så sulten, stakkels Lucas! :(

Hans sten var ikk faldet ned i pungen, så derfor skulle han opereres, så de kunne komme ned på plads :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej noget :numse Håber I får en skønt tur alligevel :)

Ja det er virkelig noget :numse - tak for det! Jeg er sikker på at det nok skal blive hyggeligt alligevel.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej for en øv timing, men håber nu alligevel på at i får en rigtig godd tur :)

Ja det er virkelig så dårlig planlagt som overhovedet muligt - men ja, nu kan jeg da i det mindste begynde at få en ide om en kommende cyklus er normal eller ikke normal - sådan at vi måske har en ide om det ud i fremtiden i forhold til en lillebrøster til Elin...

Og tusind tak søde tille - jeg tror at vi får en go tur alligevel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Operationen gik rigtig fint, og Lucas har bare været den sejeste lille gut igennem alt det her! Han hverken græd eller brokkede sig over masken da han skulle i narkose. Kl 15 blev jeg ringet op, at de var færdige, og da vi fik ham over på opvågningen var han allerede vågnet, han lå bare og legede med masken fra bedøvelsen :P

Han var rigtig glad for at se os, men da han kom op til mig begyndte han at pylre lidt. Jeg ammede ham med det samme, for han skulle jo være fastende inden operationen, og han var dødsulten allerede inden. Efter jeg havde ammet ham blev han rigtig rigtig ked af det, og selvom han var hos mig og havde sin sut og sine 2 nusse bamser var det ikk nok. Han fik noget vand og yoghurt, men han var stadig rigtig ked af det, så sygeplejersken gav ham lidt morfin, og efter noget tid faldt han til ro.

Vi blev kørt tilbage til børneafdelingen, og efter han havde fået noget mad og havde tisset, tjekkede sygeplejersken såret, og så måtte vi langt om længe komme hjem. 18.30 var vi hjemme, og vi tog afsted i morges kl 6.30! Puha en lang dag!

Det hele gik heldigvis rigtig fint, men NØJ hvor synes jeg bare det er strengt at lade så lille et barn vente 5½ time ekstra - og så endda fastende!! Selvfølgelig kan der opstå noget akut, men det bør de bare have andre kiruger til, jeg synes simpelthen det er for dårligt at vi skulle vente så lang tid, med en sulten og træt lille dreng, der ikk kunne finde ro og sove, fordi han var så sulten, stakkels Lucas! :(

Hans sten var ikk faldet ned i pungen, så derfor skulle han opereres, så de kunne komme ned på plads :)

Godt at I og Lucas er kommet på den anden side af denne dag - og ja, vil godt nok også sige at det er groft at lade ham vente så længe fastende - det synes vi voksne jo kan være slemt nok, og så prøv at tænk på sådan en lille dreng... stakkels lille Lucas - og jer, for det må have været så hårdt for jer at se på! Men hvor har du en sej lille dreng Sofie!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seje lille fyr :respekt

Hvor lang tid går der inden såret er helet (og hvordan passer man det?)? og hvor lang tid kommer han til at være generet af det?

Nej det er sku ikke OK at lade sådan en lille fyr sulte!!! Han har altså oftere brug for mad end vi andre, de skulle have nogle :klap skulle de. Er der ikke et sted man kan klage over det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare slet ikke i orden at i skulle vente så lang tid :prik .. Lucas kan jo ligesom ikke forstå hvorfor han ikke må få mad.. Stakkels lille pus..

Men når det er sagt så :respekt til den lille seje gut han er..

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER