Besvaret July 2, 2013 Arggggggggggh! Lorte spasser tiger, SKRID og giv mig mit barn tilbage :( Synes det er en :numse sidste uge på barsel :boo :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 :yay flaske kl 23 og så har hun lige grædt i søvne et par gange men ellers har jeg ikke hørt hende!!!! Bedste nat i 14 dage! Please lad det blive en vane :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Hun har da godt nok fået fart på hende Mie, der skal ske noget :) Jeg har også den største respekt på enlige mødre, der formår at klare alt :) Ja ekstremt meget fart på! Jeg har ikke en jordisk chance for at følge med, hvis mit fokus ikke 90% på hende er det sten sikkert hun får laver ballade. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Marius stod selv igår nogle gange og længe den ene gang :yay Og så er han begyndt at "kravle" meget mystisk. På det ene knæ og med benet oppe på den anden. Svært at forklare :D Og så siger han serigtig mange gange og specielt hvis vi står ved et vindue og kigger ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Uhhh Ida skal til frisøren for første gang idag. Er spændt på om jeg kan få hende til at sidde stille så længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Argh jeg kører rundt i Silke Elia' rytme. Eller mangel på samme. Det er ved at være godt frustrerende at man aldrig kan planlægge noget. I weekenden forsøgte vi med én lur, fordi jeg bruger lang tid på at putte hende til begge lure, men det var rent ud sagt en fiasko, for selvom hun sov med det samme, sov hun kun hhv 5 og 3 (!!!!!) kvarter. Så det var to laaange eftermiddage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Vi har bare haft en lorte nat herhjemme! Jeg har været oppe 1 gang i TIMEN! Og imellem kl 04.30-05.30 har jeg mindst været oppe 5 gange. Idag er jeg bare en zombie! Dumme tænder - og muligvis også lidt tigerspring over det her :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Argh jeg kører rundt i Silke Elia' rytme. Eller mangel på samme. Det er ved at være godt frustrerende at man aldrig kan planlægge noget. I weekenden forsøgte vi med én lur, fordi jeg bruger lang tid på at putte hende til begge lure, men det var rent ud sagt en fiasko, for selvom hun sov med det samme, sov hun kun hhv 5 og 3 (!!!!!) kvarter. Så det var to laaange eftermiddage! Øv altså, det er så svært i de perioder hvor de ligesom befinder sig "mellem" 2 slags søvnbehov..... Men jeg ville måske ikke helt afskrive at det kunne komme til at fungere med én lur, for hun skal også lige have en chance for at vænne sig til den nye rytme, og hvis i klør på, tror jeg bestemt at hun vil rette ind efter det nye mønster, og sove længere middagslur efter en uges tid. Men man skal selvfølgelig synes det er kampen værd, og have overskud til at tage den :kram2 Man kan jo vove at påstå du allerede er halvvejs, når du ikke skal kæmpe for at få hende til at sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Nu ved jeg da hvor sutterne blir af når de blir væk... har lige fejet under sengen og fundet... 8! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Så er vi hjemvendt fra mødregruppe besøg, William havde simpelthen ikke lyst til at være afsted. Han ville kunne sidde ved mig (så var han glad og snakkede), og blev stik tosset hvis jeg så meget som forsøgte at lægge ham ned, selvom jeg sad sammen med ham. Nu hvor vi er kommet hjem ligger han og stor hygger alene i kravlegården. Jeg tror stadig at han er brugt ovenpå dåben. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Nu ved jeg da hvor sutterne blir af når de blir væk... har lige fejet under sengen og fundet... 8! :rolleyes haha, kan så meget genkende det. De der sutter, de har det med at rotte sig sammen. Når man skal bruge en, er de aldrig til at finde, og når man så endelig fundet en, så har man fundet 10 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Hvor skal jeg godt nok lige vænne mig til at Ida ikke længere har hendes lange hår. Synes godt nok hun ser underlig ud :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Så putter vi igen. Denne aften er jeg alene om det, da manden er til koncert. Tror på, at det bliver bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Så putter vi igen. Denne aften er jeg alene om det, da manden er til koncert. Tror på, at det bliver bedre! Vi er også i putte helvede herhjemme - de sidste par nætter har jeg lagt i tremmesengen hos Ida, idag kunne jeg ligge på gulvet.. :yay Men håber godt nok også at i oplever fremskidt :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Syntes godt nok de små ben er et tan for effektive! Pigebarnet er jo knap ved bevisthed før hun står op og så er hun jo ulykkelig og træt, mindes vemodigt dengang hun lå på ryggen og selv fangede sutten og trøstede sig selv! Men heldigvis er hun ikke BUND ulykkelig som de sidste 14 dage, der er markant forskel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Efter en putning på tre kvarter i går sov Anabella HELE natten i sin egen seng! Hun sagde ligefrem først en lyd kort efter vores ur ringede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Total skæv start på dagen, William vågnede allerede 06:20, og sover allerede nu formiddagslur - det er så over en time tidligere end normalt. Men han var simpelthen så sur, så det var vist puttetid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Kun oppe 2 gange og give sut i nat, halleluja! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Puhh.. Hører meget snart til tumlinge-smalltalk.. Nøj hvor går tiden bare stærkt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Bæreselen blev endnu en gang min redning, nu græder han ikke mere og virker afslappet igen. Var der nogen der sagde trygheds baby? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Bæreselen blev endnu en gang min redning, nu græder han ikke mere og virker afslappet igen. Var der nogen der sagde trygheds baby? Vores vikle (og nu beco bæresele) har godt nok også reddet dagen mange gange :) Så sent som sidste uge, hvor vi var på besøg hos familien i sommerhuset og Johannes bare IKKE ville sove (ikke engang en lang tur i barnevognen hjalp <_< ), 10 min i bæreselen og så sov han så fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Så tog Albert sit første skridt, og mor her er da helt høj :yay Det var måske ubevidst, og der går sikkert 1 måned inden han gør det igen, men jeg syntes sgu han er lidt sej, min lille elskning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Venter spændt på om Ida får skoldkopper.. Det er nu 18 dage siden vi var sammen med hendes fætter som havde skoldkopper - og indtil videre er der ikke skyggen af dem og se... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Så tog Albert sit første skridt, og mor her er da helt høj :yay Det var måske ubevidst, og der går sikkert 1 måned inden han gør det igen, men jeg syntes sgu han er lidt sej, min lille elskning :loveshower :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Efter en putning på tre kvarter i går sov Anabella HELE natten i sin egen seng! Hun sagde ligefrem først en lyd kort efter vores ur ringede :) Årh hvor skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites