Besvaret June 26, 2013 Fuck en nat.. Fra 00.48 og til nu har jeg været oppe mindst 2 gange i timen, og den ene gang jeg sov ca 45 minutter havde jeg mareridt... En eller anden skyd mig... Det vil jeg helst ikke gøre :P men jeg vil give dig en krammer eller flere... :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 jeg har lige brugt 2 timer på at få Clara til at sove... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Ja havde lige håbet at kunne sidde med benene oppe lidt, sortere hendes tøj og gå tidligt i seng - nu bliver det vist bare til "gå tidligt i seng"... ØV!!! Anders smuttede da jeg puttede - så er det altså også bare ekstra øv! Åh øv altså... og det er oftest på de dage hvor man virkelig har brug for at smække benene op, at de skide kampe skal stå - så man i forvejen føler at man ligger ned.... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Åh min lille mus har fået sin første bule! I hovedet :boo Hun sad på køkkengulvet og fik så overbalance. Slam sagde det bare og hun skreg! Stakkels barn. Nu er hun helt rød og har fået en bule på siden af hovedet. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Åh jeg havde bare en træls oplevelse i går ovenpå en rigtig go første dag på arbejde. Jeg kommer hjem og ser en storsmilende Elin Marie - dejlige tøs :wub og hun skulle bare have sin moar, det var tydeligt at jeg var savnet - dejligt. Men der går ikke længe før jeg så er skyld i at hun kommer til at bløde for første gang.... hun står og holder mig i hånden, men læner sig pludselig forover, som jeg ikke lige var klar på - og hamrer derefter hovedet ned i en plastikskål - så kanten rammer ind på hendes mund - og lige ind på det sted hvor hendes nye tand foroven, lige er vokset frem - og derfor må være ekstra øm. - Prøv lige at spørg om jeg havde det dårlig bagefter?? Elin blev hurtigt glad igen, men puha jeg havde det skidt. Ps. fik så æren af i nat igen at skifte en lorte-ble - der findes altså bedre tidspunkter at gøre det på! Men var til gengæld kun oppe den ene gang!! :glad så måske vi kan få vores gode nætter tilbage igen (ANTIJINX) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Jeg gentager mig del I Know men bliver NØD til det: DET ER EN FASE DET ER EN FASE DET ER EN FASE DET ER EN FASE DET ER EN FASE! Nok har jeg ikke været oppe en gang i timen, tilgengæld har jeg været oppe en time af gangen OG så stod vi op 5.45 :zzz Da Anders stod op mindede han mig om at hun altså ikke gør det med vilje - Dooh det er jo ligesom ikke hende men situationen jeg er træt af! Det er ikke lige i dag lunten er den længste, kan godt mærke at det tærrer på mig nu, det HAR stået værre til, men det gør ligesom ikke situationen nemmere - det betyder bare at vi ikke har ramt bunden endnu! Søvn underskud er et helvede på jord! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Jeg er helt krøllet i kroppen, drengebarnet ville kun sove hvis han lå helt klistret op ad mig. Jeg prøvede at flytte ham da han sov tungt, men han vågnede op i skrig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Lorte nat her også!!! Og så var Theo klar til at stå op kl. 05.10! A kunne heldige tage ham mens han gjorde klar til arbejde, så jeg kunne sove til 06.45.. Er godt nok træt alligevel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Så stor man i køkkenet fra morgen af, vender sig om og ser Marius sidde i en stor bunke mel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Så stor man i køkkenet fra morgen af, vender sig om og ser Marius sidde i en stor bunke mel :D Great :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Theo gad kun sove 45 minutter!! Men han er total i hopla og ligger og holder fest med en lamaze blæksprutte. Håber virkelig han snart vil sove!! Skal til læge kl. 10, hvor min mor ser efter ham. Han skal altså meget gerne sove der! Bagefter har vi nemlig planer om en tur til Viborg med min storebror også, som bl.a. indeholder frokost på bøffen.. Det kan jeg slet ikke magte hvis han ikke får sovet noget mere i formiddag. Er bare lykkelig over min mor også skal med. Hende og Theo forguder hinanden. :) Men jeg har godt af at komme ud.. Det nytter ikke at jeg frygter restaurantbesøg sådan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Theo gad kun sove 45 minutter!! Men han er total i hopla og ligger og holder fest med en lamaze blæksprutte. Håber virkelig han snart vil sove!! Skal til læge kl. 10, hvor min mor ser efter ham. Han skal altså meget gerne sove der! Bagefter har vi nemlig planer om en tur til Viborg med min storebror også, som bl.a. indeholder frokost på bøffen.. Det kan jeg slet ikke magte hvis han ikke får sovet noget mere i formiddag. Er bare lykkelig over min mor også skal med. Hende og Theo forguder hinanden. :) Men jeg har godt af at komme ud.. Det nytter ikke at jeg frygter restaurantbesøg sådan! Øv med søvnen. Men jeg er sikker på at det kommer til at gå hammer fint på restaurent, der er jo så meget fint at kigge på. Jeg krydser i hvert fald fingre for jer :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Øj hvor er jeg træt i dag. Jeg tror jeg har sovet så let i nat (når jeg altså har sovet) fordi William skulle ligge i ske hele natten - for jeg føler ikke jeg har fået søvn. Og jeg har så meget jeg burde lave, og burde gå ned og handle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Øj hvor er jeg træt i dag. Jeg tror jeg har sovet så let i nat (når jeg altså har sovet) fordi William skulle ligge i ske hele natten - for jeg føler ikke jeg har fået søvn. Og jeg har så meget jeg burde lave, og burde gå ned og handle... Nej, du burde slappe af!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Hvorfor skal alle måltider foregå skrigende, jeg blir idiot :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Så stor man i køkkenet fra morgen af, vender sig om og ser Marius sidde i en stor bunke mel :D Bølle! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Stort kram til alle der har haft en dårlig nat :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Så blev der købt ind til det store morgen(kaffe)bord til Charlies fødselsdag, som vi fejrer på søndag Det skal så blive til boller, småkager, cupcakes og lagkage.... Så der er nok at gå i gang med :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Så blev der købt ind til det store morgen(kaffe)bord til Charlies fødselsdag, som vi fejrer på søndag Det skal så blive til boller, småkager, cupcakes og lagkage.... Så der er nok at gå i gang med :P Nuij, det lyder (og ser) lækkert ud! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 DJÆVLE BABY FRA HELVEDE FORSVIND FRA MIN BABY! :sm jeg ORKER ikke mere skrig i dag... Nu har jeg brugt halvanden time på at få Mie til at sove til middag - og hun er TRÆT, hun har flere gange været LIGE ved at lukke øjnene i mine arme, men så sætter hun sig brat op og begynder at kæmpe imod af alle kræfter. Nu har jeg givet panodil. Anders gav hende igår aftes efter en times kamp og så faldt hun i søvn. Nu giver jeg det 10 min til at virke i og så prøver jeg igen! Virker det, er jeg 100% sikker på at det er enten tænder, ører eller mave. Maven mindst sandsynlig de 2 andre er dog ikke udelukket. Hvis ikke, så er det tigeren!!! Lige meget hvad er jeg DØDtræt af skrig, gråd og baby der slet ikke ligner Mie i reaktions mønstre og humør :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 2 ÅNDSVAGE timer tog det!!! Og det værste er at jeg ved vi skal tage kampen igen i aften :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 2 ÅNDSVAGE timer tog det!!! Og det værste er at jeg ved vi skal tage kampen igen i aften :( :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 IDIOT, Sara!!! Og AV for :gal :gal :gal :gal :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 Elsker at se på manden laver mad - med en Ida i køknet der for lov at "hjælpe" - hun smager i hvert fald på alle grønsagerne :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2013 DJÆVLE BABY FRA HELVEDE FORSVIND FRA MIN BABY! :sm jeg ORKER ikke mere skrig i dag... Nu har jeg brugt halvanden time på at få Mie til at sove til middag - og hun er TRÆT, hun har flere gange været LIGE ved at lukke øjnene i mine arme, men så sætter hun sig brat op og begynder at kæmpe imod af alle kræfter. Nu har jeg givet panodil. Anders gav hende igår aftes efter en times kamp og så faldt hun i søvn. Nu giver jeg det 10 min til at virke i og så prøver jeg igen! Virker det, er jeg 100% sikker på at det er enten tænder, ører eller mave. Maven mindst sandsynlig de 2 andre er dog ikke udelukket. Hvis ikke, så er det tigeren!!! Lige meget hvad er jeg DØDtræt af skrig, gråd og baby der slet ikke ligner Mie i reaktions mønstre og humør :( Hvad det end er så fejler Lilly ret sikkert det samme i øjeblikket <_< er så træt af sur skrigebaby der nægter at sove/vågner med det samme igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites