TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er glad for Ida lige er vågnet fra hendes lur. Hun er blevet overkrammet, da min venindes kæreste lige har skrevet at de desværre har fået en dødfødt datter :( :boo :boo :boo

Så Ida bliver krammet lidt extra idag.

:boo der fik jeg lige en klump i halsen :(

Jamen så er jeg mere rolig - og overbevist om at det også er tænder her - det virker det også til, men igen - hvordan reagerer de på MØB? Men det er sjovt som Mie og Elin nogengange er meget enige i deres udvikling... (nu har de jo også samme alder, så helt sjovt er det jo heller ikke...)

Ja det er altså en stor gætte konkurrence det her.

Ja de er rimeligt simultane de to :)

Puha... jeg kan godt forstå hvis ikke du ser frem til det. Det var jo noget andet hvis der stod et arbejde til dig... jeg krydser fingre for at du ikke behøver at gå lang tid på dagpenge....

Tak - jeg syntes godt nok også jeg er meget påvirket af arbejdsløsheden lige nu! Øv den påvirker humøret og jeg føler mig ret magtesløs fordi der bare ikke rigtig er noget at søge. Har dog afleveret en ansøgning igår og en i dag. :goodluck for at en af dem giver pote!

Frygter dagen imorgen.. Min mor skal passe Ida, da vi skal til sølvbryllup hos Rasmus' onkel og tante(Ida er ikke inviteret med til festen om aftenen) Og de sidste par gange har min mor jo meldt afbud, så er bange for at hun gør det igen imorgen..

Håber ikke hun gør det, ellers må du have fundet en anden fast barnepige!

Lucas kravler! :loveshower :loveshower

Hold nu op hvor sker der bare meget med ham lige nu: lørdag begyndte han at klappe, søndag begyndte han at vinke, og nu er han lige begyndt at kravle :yay ih altså min lille dreng bliver så stor :wub

:yay det kommer sådan i ryk det hele, lige pludselig så spurgter de afsted og man kan SLET ikke følge med! Syntes jeg er ved at være helt forpustet!

Del dette indlæg

Shit, jeg er glad for at Edith har et godt sovehjerte, hun er slet ikke vågnet på trods af 4 eksplosioner på byggepladsen lige ved siden af os :o Mega uhyggeligt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shit, jeg er glad for at Edith har et godt sovehjerte, hun er slet ikke vågnet på trods af 4 eksplosioner på byggepladsen lige ved siden af os :o Mega uhyggeligt..

:blink WHAT? Er der sket noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink WHAT? Er der sket noget?

Altså der er 4 kæmpe gasflasker på byggepladsen lige ved siden af os, der er sprunget i luften og sådan noget flamingo halløj blev tændt ild i - men vi er heldigvis gået fri for alt røg og slap for evakuering. Lidt rystelser, men ellers har vi ikke mærket noget. Det så sådan her ud

9NLPNE2.jpg

De har det heldigvis under kontrol nu og er ved at være slukket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså der er 4 kæmpe gasflasker på byggepladsen lige ved siden af os, der er sprunget i luften og sådan noget flamingo halløj blev tændt ild i - men vi er heldigvis gået fri for alt røg og slap for evakuering. Lidt rystelser, men ellers har vi ikke mærket noget. Det så sådan her ud

9NLPNE2.jpg

Puh ha!!! Håber ikke at der er nogen der er kommet til skade, min morbror var i en gasflaske ulykke, han hørte en gasflaske der sagde en underlig lyd og den stod sammen med flere andre i et rum, så han hev den med helt ud og kastede fra sig, han fik 3 grads forbrændinger på begge hænder og i hele ansigtet. Men altså han reddede sikkert sit eget liv og en halv kaserne ved at gøre det :respekt - alligevel vildt at hun sov fra det :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, Fru SP.... Godt at I slap for problemer udover larm og rystelser - ser godt nok voldsomt ud

Ja, ret voldsomt.. Heldigvis blæser vinden en anden retning end mod os, ellers var vi også blevet evakueret og det er sgu ikke lige det jeg havde regnet med at bruge min mandag aften på og bøvle med vågen og ked baby bagefter..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha!!! Håber ikke at der er nogen der er kommet til skade, min morbror var i en gasflaske ulykke, han hørte en gasflaske der sagde en underlig lyd og den stod sammen med flere andre i et rum, så han hev den med helt ud og kastede fra sig, han fik 3 grads forbrændinger på begge hænder og i hele ansigtet. Men altså han reddede sikkert sit eget liv og en halv kaserne ved at gøre det :respekt - alligevel vildt at hun sov fra det :blink

Ja, folk er simpelthen så nysgerrige og stod kort derfra og gloede og jeg håber virkelig bare at der ikke var nogle på arbejde i aften. De arbejder ellers i døgndrift, men har faktisk ikke hørt dem larme de sidste par aftener. Der var så mange sirener, så vi kunne ikke se eller høre om nogle af dem var ambulancer, men hvis der var nogle involverede er de næppe overlevet :huh

Vildt med din morbror! Godt tænkt..

Og ja, hun er fantastisk med larm, når først hun er faldet i søvn. Men hun er jo også vant til at de larmer på den byggeplads, hele dagen og aftenen/natten :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

9NLPNE2.jpg

Puha, det ser voldsomt ud. Tænk at hun kunne sove fra det? :o :) Men ok, nogle gange så vågner de jo af den mindste lyd og andre gange, ja så sover de fra det hele, men alligevel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, min lille mand har fart på! :) Han har fået 2 tænder og er begyndt at komme op på alle fire.. Og i dag møvede han sig frem, sådan soldaterstyle. Godt nok går det ikke hurtigt, men han kommer da frem :yay :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh mand det bliver en strid nat IGEN!!! Mie har allerede været bund hamrenes ulykkelig 2 gange nu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det ser voldsomt ud. Tænk at hun kunne sove fra det? :o :) Men ok, nogle gange så vågner de jo af den mindste lyd og andre gange, ja så sover de fra det hele, men alligevel :)

Hun sover som regel fra alt, undtagen sirener, men dem sov hun også fra her til aften. Hun er god, er hun! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh mand det bliver en strid nat IGEN!!! Mie har allerede været bund hamrenes ulykkelig 2 gange nu...

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 dage så er clara en tumling... Tiden går al for hurtig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er runde 3 udkæmpet :box så må vi se hvor længe jeg får lov at sove nu :goodluck alt over en time er succes <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøst ??? Kan jeg aldrig bare få mere end 2 timers god søvn??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det typisk. Vi skal noget imorgen og selvfølgelig har Ida sådan en nat hvor hun vågner hver time(indtil videre)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu brugt 45 min på at få Ayah til at sove videre :prik

Hun er slet ikke klar til at stå op endnu, hun mangler mindst 3 timer endnu :blink

Zzzzzzzzzzz!

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 time og 25 min nu og jeg kæmper stadig med hende. Hvor er jeg bare træt af det! Det er 5 ud af 7 nætter nu hvor jeg sidder oppe i mere end en time for at få hende til at sove igen.

Og hun er træt! For hun falder næsten i søvn - for så at karte rundt og kaste med nussekaninen og hive sutten ud.. Argh!

Og hun vil ikke have nogen flaske, heller ikke vand, vil ikke ligge i min seng, bleen fejler ingenting! Argh hvad fanden vil du så unge :prik har efterhånden kronisk hovedpine af det her søvnshow :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp! Jeg skal på arbejde i dag.....!

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 time og 25 min nu og jeg kæmper stadig med hende. Hvor er jeg bare træt af det! Det er 5 ud af 7 nætter nu hvor jeg sidder oppe i mere end en time for at få hende til at sove igen.

Og hun er træt! For hun falder næsten i søvn - for så at karte rundt og kaste med nussekaninen og hive sutten ud.. Argh!

Og hun vil ikke have nogen flaske, heller ikke vand, vil ikke ligge i min seng, bleen fejler ingenting! Argh hvad fanden vil du så unge :prik har efterhånden kronisk hovedpine af det her søvnshow :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp! Jeg skal på arbejde i dag.....!

Håber det blir en god dag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pga Silke Elia' tand/feber i går er jeg helt stresset over det jeg skal nå i dag:

- købe fødselsdagsgave til min mor (fylder i dag og kommer senere og overnatter da min søster bliver student i morgen :yay)

- købe studentergave fra Jesper og jeg. Og en fra Silke Elia da min søster står fadder til hende

- bestille roser

- bage 4 portioner boller til i morgen

- rydde ekstraværelset så der er plads til luftmadrassen

- købe et hus.....

Pyha må hellere starte med at putte prinsessen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det blir en god dag :kram2

Tak skal du have!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have!! :loveshower

Børnene bliver sikkert glade for at se dig :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER