TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Tror bare at jeg skal skynde mig hjem!! Døren i bussen lukkede i mens jeg var på vej ind med barnevognen, der skete ikke noget med puha et chok.

Ej hvor ubehageligt :kram Godt der ikke skete noget. Det kunne jo have været gået helt galt :kram :kram2

Del dette indlæg

Øv for en skod nat! :kram

Har i overvejet at få tjekket ørerne? Sådan en nat havde vi nemlig da Lucas havde mellemørebetændelse, og puha det var ikk sjovt :(

Det kan selvfølgelig også sagtens være tænderne der driller, eller noget helt tredje, men det er i hvert fald rart at få udelukket ørerne :)

Nej, det har jeg faktisk ikke - hvis det forsætter, så tror jeg måske at jeg vil have dem tjekket - der er jo bare alt for mange børn som har det, så det kunne være en mulighed.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ret vildt. Jeg synes også lige, at du har startet den :huh

Pyha, krydser for feberen bliver nede og lidt mere søvn hjælper på det hele :kram

Vi havde også helvedes nætter, de to nætter op til Edith fik hendes tænder. Det var hårdt, når man har vænnet sig til lidt mere søvn :blink Men jeg ville også, hvis det fortsætter, få tjekket hendes ører :kram

Ja jeg synes nemlig også at vi har oplevet det op til de første to - så jeg håber at det er derfor og ikke ørene - for det med tænderne går jo heldigvis hurtigt over, så snart de er dukket op - det er straks noget andet med de ører.

Tak for krammer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh Tina :kram2

Det lyder jo hvert fald som om hun har haft ondt...... Men de der tænder har det jo med at dukke op i par (sådan har det hvert fald ofte været herhjemme) så måske er det grunden? Det ville nok ikke være helt dumt at give panodil til sengetid i dag, så du ikke risikerer sådan en nat, op til jobstart :kram2

Ja, det tror jeg også at hun har haft... lille stakkel. Ja, som du skriver - så kunne det jo være fordi den anden i overmunden er ved at bryde igennem... puha det håber jeg. Jeg tror måske også at jeg vil give hende det i aften - for det duer ikke at ingen af os får noget søvn. Hun får jo heller ikke noget ordentligt søvn.

Tak for krammer og gode råd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det tror jeg også at hun har haft... lille stakkel. Ja, som du skriver - så kunne det jo være fordi den anden i overmunden er ved at bryde igennem... puha det håber jeg. Jeg tror måske også at jeg vil give hende det i aften - for det duer ikke at ingen af os får noget søvn. Hun får jo heller ikke noget ordentligt søvn.

Tak for krammer og gode råd

Nej, lille mus... hun skal jo ikke sådan ligge og have ondt, og ikke få søvn.... Håber det var en engangsforestilling! :kram2

Og vildt med jobstart i øvrigt.... det er ikke til at forstå at tiden er gået så hurtigt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu... Endelig er der antydningen til de første tænder! Har lige opdaget at der er kommet hul i gummerne til to styks i undermunden :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kald mig bare tante Kamilla :loveshower

Så er Sophias fætter kommet til verden :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke tante :D :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne det godt. Aron er simpelthen så fin i skjorter :-)

Har sendt en PM :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og bliver lidt trist over at jeg nu kun har 10 dage tilbage i denne tråd.... Synes jo lige jeg har startet den :rolleyes

Hold da magle!!! Det er altså underligt de er SÅ store nu. Syntes LIGE vi har mødt hinanden og sad på Sille med store maver :blink Men WOW det går stærkt!

Puha... flashbacks til da Elin var 3 måneder og sov forfærdeligt! :shooter

Vi har nok haft den værste nat i nat - vågen med skrig fra kl 24 - 3 hvert 5 min. Intet hjalp, hverken at blive vugget eller flaske. Heller ikke at komme ind til mor og sove - så fik hun noget børnepanodil og faldt til ro kort tid efter ved siden af mig (kan ikke huske hvornår hun sidst har villet sove i vores seng)

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er de skide tænder i overmunden der plager hende (hun har nemlig lige fået 1 foroven) eller hvad pokker der stikker hende...

Lige nu er jeg i hvert fald bare overhovedet ikke klar til at skulle have første arbejdsdag i morgen med støjende fritter og børnehavebørn....

Arh men jeg kunne næsten skrive det samme. Mie ville ikke sove i går og var vågen til 21.30 - og hver time vågnede hun hele natten - længste stræk var fra kl 5 til kl 7. Men her er jeg ret sikker på tænder, Mie savler stort set aldrig og lige for tiden står det ud som et vandfald, hun bider i alting og fingrene er i munden hele tiden. Jeg tror jeg kan mærke den ene hjørnetand foroven på vej. Den må godt bryde igennem nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er sidste uge på barsel indledt :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er glad for Ida lige er vågnet fra hendes lur. Hun er blevet overkrammet, da min venindes kæreste lige har skrevet at de desværre har fået en dødfødt datter :( :boo :boo :boo

Så Ida bliver krammet lidt extra idag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er glad for Ida lige er vågnet fra hendes lur. Hun er blevet overkrammet, da min venindes kæreste lige har skrevet at de desværre har fået en dødfødt datter :( :boo :boo :boo

Så Ida bliver krammet lidt extra idag.

Åh hvor frygteligt... jeg kan godt forstå at Ida er blevet overkrammet efter den besked...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da magle!!! Det er altså underligt de er SÅ store nu. Syntes LIGE vi har mødt hinanden og sad på Sille med store maver :blink Men WOW det går stærkt!

Arh men jeg kunne næsten skrive det samme. Mie ville ikke sove i går og var vågen til 21.30 - og hver time vågnede hun hele natten - længste stræk var fra kl 5 til kl 7. Men her er jeg ret sikker på tænder, Mie savler stort set aldrig og lige for tiden står det ud som et vandfald, hun bider i alting og fingrene er i munden hele tiden. Jeg tror jeg kan mærke den ene hjørnetand foroven på vej. Den må godt bryde igennem nu!

Jamen så er jeg mere rolig - og overbevist om at det også er tænder her - det virker det også til, men igen - hvordan reagerer de på MØB? Men det er sjovt som Mie og Elin nogengange er meget enige i deres udvikling... (nu har de jo også samme alder, så helt sjovt er det jo heller ikke...)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... jeg kan godt forstå hvis ikke du ser frem til det. Det var jo noget andet hvis der stod et arbejde til dig... jeg krydser fingre for at du ikke behøver at gå lang tid på dagpenge....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har udsalgs shoppet lidt til Theodor :yay Det er farligt at have denblaagiraf.dk som genbo :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frygter dagen imorgen.. Min mor skal passe Ida, da vi skal til sølvbryllup hos Rasmus' onkel og tante(Ida er ikke inviteret med til festen om aftenen) Og de sidste par gange har min mor jo meldt afbud, så er bange for at hun gør det igen imorgen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lucas kravler! :loveshower :loveshower

Hold nu op hvor sker der bare meget med ham lige nu: lørdag begyndte han at klappe, søndag begyndte han at vinke, og nu er han lige begyndt at kravle :yay ih altså min lille dreng bliver så stor :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op hvor sker der bare meget med ham lige nu: lørdag begyndte han at klappe, søndag begyndte han at vinke, og nu er han lige begyndt at kravle :yay ih altså min lille dreng bliver så stor :wub

:yay :D Så dejlgit :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 dage tilbage i denne tråd og jeg er mor til en tumling..

Har lagt Lasse i sengen uden godnatflasken. Han brokkede sig slet ikk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så synes man lige at man har fundet et fin sted at holde lidt sommerferie og så kan manden slet ikke finde ud af, at tage stilling til noget :( Synes der skal ske lidt for Marius skyld. Han kommer til at kede sig 3 uger hjemme...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER