TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Silke Elia holder ammemaraton om aftenen/natten for tiden. I går hed den:

18.45, 20.45, 23, 1.45 (hvor hun havde tisset igennem), 5.30 og ville så ikke sove igen. (Og så var hun vågen adskillige gange imellem, selvom hun lå i smørhullet mellem Jesper og jeg)

Pyhhhh....

Ej æv ... ikke en maraton der er særlig fed at skulle gennemføre... hvor træls Louise.... Jeg håber godt nok snart at det vender det natte- "sjov"....

Del dette indlæg

Kraaam!!!

Hvor er det også synd for Silke Elia, at hun bliver så påvirket af tigeren!! :(

Tak. Ja, men om dagen har hun heldigvis en fest. I går sad hun i en evighed og tog klodser ud af puttekassen og forsøgte at putte dem igen, og det lykkedes faktisk overraskende tit! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt hun sover så godt! Nitte hun dog skulle lave en bonus...

Det er sjovt hvor forskelligt den tiger viser sig. Håber formiddagsluren hjælper på humøret.

Ja, det er sjovt at der altid skal være et eller andet i vejen for at det bliver en helt perfekt nat. Men jeg vil stadig ikke klage - for det er den bedste nat i lang tid! (hvis ikke nogensinde)

Men det er underligt hvor forskelligt en tiger kan udspille sig. Men i sidste uge havde vi det helt modsat - der var hun vågen en milliard gange i løbet af natten....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har afleveret en glad Anabella i DP og skal nu have brunch ved åen (Århus) med skønne venner! Lidt underligt at køre bus uden barnevogn :D

Uh nyd det i fulde drag - også det at komme tomhændet ind i bussen - det må være dejligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo må ha' været dødspændt på at blive fire måneder dag - han har nærmest ikke sovet hele natten.. Suk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia holder ammemaraton om aftenen/natten for tiden. I går hed den:

18.45, 20.45, 23, 1.45 (hvor hun havde tisset igennem), 5.30 og ville så ikke sove igen. (Og så var hun vågen adskillige gange imellem, selvom hun lå i smørhullet mellem Jesper og jeg)

Pyhhhh....

:kram2 :kram.

Det er så synd at hun er så påvirket af den dumme tiger. Håber det snart vender, så du kan få noget mere søvn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har afleveret en glad Anabella i DP og skal nu have brunch ved åen (Århus) med skønne venner! Lidt underligt at køre bus uden barnevogn :D

Dejligt at hun er glad for hendes DP :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt at hun sover så godt i disse dage!!!

Men lort (bogstaveligt talt) med bonus - både for dig og Elin..!

Fik du selv sovet i nat så??

Ha ha... ja det var noget lort - som jeg skrev til Louise, så er det altså træls at der altid skal være et eller andet i vejen for en helt perfekt nat... Men jeg fik sovet helt fra ca. 21.45 - 03 uden at vågne. Kl 3 hørte jeg Elin give lyd - som ikke blev til noget. Men efter det sov jeg meget dårligt indtil kl 5, hvor Elin vågnede....

Men jeg føler mig udhvilet.... :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo må ha' været dødspændt på at blive fire måneder dag - han har nærmest ikke sovet hele natten.. Suk

:kram håber han tager nogle lange lure idag, så du kan få sovet lidt. Og tillykke med de 4 måneder

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram håber han tager nogle lange lure idag, så du kan få sovet lidt. Og tillykke med de 4 måneder

A er hjemme, så det er ikke så slemt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha... ja det var noget lort - som jeg skrev til Louise, så er det altså træls at der altid skal være et eller andet i vejen for en helt perfekt nat... Men jeg fik sovet helt fra ca. 21.45 - 03 uden at vågne. Kl 3 hørte jeg Elin give lyd - som ikke blev til noget. Men efter det sov jeg meget dårligt indtil kl 5, hvor Elin vågnede....

Men jeg føler mig udhvilet.... :yay

Sejt at Elin har sovet så godt i nat - det var også en bonus ble der vækkede os 6.30 i dag. Men nu har Mie også haft 2 nætter hvor hun har sovet igennem :yay hun har hostet og grædt lidt, men jeg nåede ikke ind til hende nogen af gangene. I nat sov jeg fantastisk :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig feber-mus.... men heldigvis ikke så høj i dag, som den var i går..... endnu!

Mistænker at det er 3-dags feber???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor tit skifter I legetøjet ud til jeres babyer???

Han ligger bedst og leger på sit legetæppe under et stativ hvor der hænger legetøj, men de sidste dage især har han ikke rigtig gidet. Nu skiftede jeg lige legetøjet ud, og nu gider han ligge der lidt igen. Så mon han var træt af det samme legetøj?

Bare byt lidt rundt engang imellem. Om to uger, synes han det "gamle" legetøj er sjovt igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare byt lidt rundt engang imellem. Om to uger, synes han det "gamle" legetøj er sjovt igen!

Jep - what she said.... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt at Elin har sovet så godt i nat - det var også en bonus ble der vækkede os 6.30 i dag. Men nu har Mie også haft 2 nætter hvor hun har sovet igennem :yay hun har hostet og grædt lidt, men jeg nåede ikke ind til hende nogen af gangene. I nat sov jeg fantastisk :7himmel

Ja ret sejt hvis hun vil blive ved med det - lige til når jeg skal starte på arbejde.... det ville bestemt ikke gøre noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok så fik jeg da lige spildt min dag! Fik en HF veninde på besøg jeg ikke har set i 2 år - og vi havde da absolut Intet andet til fælles end at vi begge har født en pige! Vores måde at være mor på kunne da nærmest ikke være mere modpoler. Hun kom kl 11.30 kl 12.30 besluttede jeg bare at smile og nikke når jeg var uenig kl 13 tænkte jeg "gå nu hjem" kl 14.15 smuttede hun... Det var en LAANG eftermiddag!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok så fik jeg da lige spildt min dag! Fik en HF veninde på besøg jeg ikke har set i 2 år - og vi havde da absolut Intet andet til fælles end at vi begge har født en pige! Vores måde at være mor på kunne da nærmest ikke være mere modpoler. Hun kom kl 11.30 kl 12.30 besluttede jeg bare at smile og nikke når jeg var uenig kl 13 tænkte jeg "gå nu hjem" kl 14.15 smuttede hun... Det var en LAANG eftermiddag!!!

Arg øv.. Så skulle du have meldt fra igår, som vi snakkede om.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... det er træls når man føler at man har "spildt" sin tid, fremfor at man tænker - "hvor fedt at vi stadig kan snakke så godt sammen".....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig feber-mus.... men heldigvis ikke så høj i dag, som den var i går..... endnu!

Mistænker at det er 3-dags feber???

Det kunne godt tænkes.... hvor er det træls for jer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom vi slet slet ikke har råd til det, så vælger vi at prioritere vores parforhold bare en lille smule....

Så jeg har lige bestilt en overnatning på Hotel Koldingfjord - så vi kan få fejret vores 6 års bryllupsdag (hold da op er det allerede så længe... til november har vi været sammen i 10 år....)

Nøj jeg glæder mig allerede helt vildt...

:7himmel :7himmel :7himmel :yay :yay :yay :toot :balloon :loveyou :loveyou

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom vi slet slet ikke har råd til det, så vælger vi at prioritere vores parforhold bare en lille smule....

Så jeg har lige bestilt en overnatning på Hotel Koldingfjord - så vi kan få fejret vores 6 års bryllupsdag (hold da op er det allerede så længe... til november har vi været sammen i 10 år....)

Nøj jeg glæder mig allerede helt vildt...

:7himmel :7himmel :7himmel :yay :yay :yay :toot :balloon :loveyou :loveyou

:yay Hvor bliver det skønt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha nu skal Torben hente Elin selv for første gang ved dp... jeg tror at han var lidt nervøs :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Hvor bliver det skønt

Ja rigtig meget! Specielt fordi vi havde troet at vi kunne være taget afsted allerede i januar måned... hmm, vi blev klogere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay :yay

Ja total optur... og vildt at det endelig kan lade sig gøre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er slet ikke vild med den her varme, William har været hammer træt siden kl 13 (hvor vågnede badet i sved) og har ikke kunne finde ro. Han karter rundt og klynker.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER