TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Bæ nat, pylret Mie - det bliver en laaaang dag!

Lidt det samme her - garanteret en reaktion på DP!?

Her ville Bella ikke sove i går aftes medmindre det var i vores seng helt opad mig... Var kort vågen en del gange i løbet af natten og var MEGA træt i morges! Så formiddagsluren som plejer at være ved 10-tiden blev kl. 8.15! Så håber jeg hun er klar til endnu en DP dag, når hun vågner...

Del dette indlæg

Lidt det samme her - garanteret en reaktion på DP!?

Her ville Bella ikke sove i går aftes medmindre det var i vores seng helt opad mig... Var kort vågen en del gange i løbet af natten og var MEGA træt i morges! Så formiddagsluren som plejer at være ved 10-tiden blev kl. 8.15! Så håber jeg hun er klar til endnu en DP dag, når hun vågner...

Præcis det jeg tænkte. Hun hoster også og hver gang hun hostede lå jeg helt stiv, for hvis hun vågnede startede vi forfra. Hun vil desværre ikke sove i vores seng så jeg har vandret stuegulvet tynd, værelset dur ikke engang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis det jeg tænkte. Hun hoster også og hver gang hun hostede lå jeg helt stiv, for hvis hun vågnede startede vi forfra. Hun vil desværre ikke sove i vores seng så jeg har vandret stuegulvet tynd, værelset dur ikke engang.

Her var det også hoste Bella vågnede ved!

Æv, hvor lyder det hårdt!! Håber hun vil sove i løbet af dagen og du ka få sovet eller slappet godt af!

Jeg er virkelig også glad for, at hun vil sove i vores seng.!

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 skefulde grød, 5 havrefras, 1 grøntsags kiks, 2 skefulde af min havregryn og en stump frugtstang er vel også en slags morgenmad :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

så sover krudtuglerne, når de vågner, skal vi på legepladsen med min kollega i det skønne vejr!

Senere går turen (forhåbentlig) til Lemvig, bare Luna og jeg! vi skal overnatte hos mormor og morfar, nu hvor farmand ikke er hjemme!

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 skefulde grød, 5 havrefras, 1 grøntsags kiks, 2 skefulde af min havregryn og en stump frugtstang er vel også en slags morgenmad :blink

Luna hare spist en kiks med frugthalløj indeni, 3 skefulde havregrød og 4 stk banan.

Dét, ligner hende bare OVERHOVEDET ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia spyttede også bare morgengråden ud i dag, men spiste i stedet 2/3 skive knækbrød med tandsmør og en pære. Skøre unger i dag :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna hare spist en kiks med frugthalløj indeni, 3 skefulde havregrød og 4 stk banan.

Dét, ligner hende bare OVERHOVEDET ikke.

Her har det stået på i en uge :( hun spiser bare ingenting, springer hele måltider over.

Det er lige før den underlige morgenmad er en succes fordi hun i det mindste fik NOGET ned. Og så fordi hun faktisk spiste mere "normal" mad end grød! Måske ikke det sundeste, men hey det virker :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia spyttede også bare morgengråden ud i dag, men spiste i stedet 2/3 skive knækbrød med tandsmør og en pære. Skøre unger i dag :wub

Virkelig mærkeligt. Da hun begyndte at afvise grøden efter 2 skefulde blev jeg nød til at være kreativ. Hun sad med havrefras i forvejen, det var bare ikke det store afsæt der var i dem så forsøgte med mad fra min tallerken og så begyndte jeg at rode i skufferne. Det endte da nærmest med et måltid :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal tage mig til. Er hjemme, C er i vuggen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det der med mad - det er dælme svært. Ida nægter og spise noget idag. ikke engang vand kan jeg få i hende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille mand er altså skidt! Det kan godt være at han ikke har feber, men han har det altså absolut ikke godt!

Eneste positive er dog, at jeg her for snart en time siden fik ham til at spise næsten en hel flaske, i stedet for de der halve flasker jeg har fået i ham siden kl 19 igår aftes... Nu ligger han (igen) i barnevognen efter at have været oppe i en time (:huh) fordi det eneste han havde energi til, var at ligge i mine arme og kigge ud i luften og gabe. Så er det da bedre om han kunne sove lidt mere - selvom det er urolig søvn.

Næsedråber hjælper minimalt men gør ham gal, hævet hovedgærde gør at han falder ned og bliver gal, og han har ondt i maven... Så er det heller ikke let at være 12 uger :(

Der er også en 12 ugers tiger..... Det er garanteret den der gør det hele værre :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes allerede det er dejligt at aflevere Anabella i Dp. Hun hvinede af fryd og smilte over hele hovedet, da vi trådte ind ad døren i dag!! :loveshower :bye :yay

Så kunne jeg med god samvittighed smutte hurtigt igen og få ordnet lidt praktisk og spist frokost. Nu skal jeg snart hente hende igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes allerede det er dejligt at aflevere Anabella i Dp. Hun hvinede af fryd og smilte over hele hovedet, da vi trådte ind ad døren i dag!! :loveshower :bye :yay

Så kunne jeg med god samvittighed smutte hurtigt igen og få ordnet lidt praktisk og spist frokost. Nu skal jeg snart hente hende igen :)

Skønt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg puttede uber pylret baby kl 10.30 og har Intet hørt fra hende siden - Anders er først hjemme kl 21 i dag så jeg håber bare sådan at hun vågner glad og tilpas, så vi kan gå en tur. Tror ikke jeg får problemer med at sove i nat :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Albert spiser heller ikke rigtig i tiden, han fik måske 10-15 skefulde meget tyndt havregrød til morgen, og til middag har han lige spist en halv klatkage og 5 skefulde øllebrød. han spiser og drikker intet i forhold til hvad jeg før har spist. De sidste 14 dage har han haft tynd mave/dirre, hver gang det virker til at være på retur, kommer det tilbage for fuldt styrke igen.

vi havde ham ved lægen igår fordi han taber sig, ikke vil spise eller drikke, sover enormt meget (igår var han sammenlagt vågen i 7 timer) og er pyller konstant.

Så idag har vi været på sygehuset med afførringprøver, plus han har fået nogle brusetabletter med hindbær smag, til at holde væske og saltbalancen oppe, så vi forebygger for stor dehydrering.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Albert spiser heller ikke rigtig i tiden, han fik måske 10-15 skefulde meget tyndt havregrød til morgen, og til middag har han lige spist en halv klatkage og 5 skefulde øllebrød. han spiser og drikker intet i forhold til hvad jeg før har spist. De sidste 14 dage har han haft tynd mave/dirre, hver gang det virker til at være på retur, kommer det tilbage for fuldt styrke igen.

vi havde ham ved lægen igår fordi han taber sig, ikke vil spise eller drikke, sover enormt meget (igår var han sammenlagt vågen i 7 timer) og er pyller konstant.

Så idag har vi været på sygehuset med afførringprøver, plus han har fået nogle brusetabletter med hindbær smag, til at holde væske og saltbalancen oppe, så vi forebygger for stor dehydrering.

Puh ha, det er da utroligt - lille pus!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Før jeg blev mor svor jeg, at jeg ikke ville blive en af de forældre, der bare sådan lige giver sit feberbarn panodil. Men når det er det eneste, der forhindrer lillepigens temperatur i at komme over de 40, er jeg dybt taknemmelig for at vi har det i huset! Hendes temperatur er nu 39,7 på panodil, og hun kan ikke engang holde til at sidde op mere end 10-15 minutter af gangen. Så nu ligger hun på mit bryst og brænder op, det lille pus. Håber snart hun bliver rask igen!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til Albert. Håber snart han bliver frisk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Før jeg blev mor svor jeg, at jeg ikke ville blive en af de forældre, der bare sådan lige giver sit feberbarn panodil. Men når det er det eneste, der forhindrer lillepigens temperatur i at komme over de 40, er jeg dybt taknemmelig for at vi har det i huset! Hendes temperatur er nu 39,7 på panodil, og hun kan ikke engang holde til at sidde op mere end 10-15 minutter af gangen. Så nu ligger hun på mit bryst og brænder op, det lille pus. Håber snart hun bliver rask igen!!

Åh, bette pus! God bedring! Det er altså ingen skam, at give panodil, hvis det er det, der skal til.!

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med den lille mus. Der er altså INTET i vejen for at give en panodil mod feber, så længe det ikke er for at sende hende i pasning når feberen daler, for hun ER jo syg. (Det har jeg oplevet mens jeg var i praktik i VS :wacko )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har det stået på i en uge :( hun spiser bare ingenting, springer hele måltider over.

Det er lige før den underlige morgenmad er en succes fordi hun i det mindste fik NOGET ned. Og så fordi hun faktisk spiste mere "normal" mad end grød! Måske ikke det sundeste, men hey det virker :rolleyes

Hun tog revanche til frokost!! hun åd 1½ skive rugbrød :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, bette pus! God bedring! Det er altså ingen skam, at give panodil, hvis det er det, der skal til.!

God bedring med den lille mus. Der er altså INTET i vejen for at give en panodil mod feber, så længe det ikke er for at sende hende i pasning når feberen daler, for hun ER jo syg. (Det har jeg oplevet mens jeg var i praktik i VS :wacko )

Skammer mig skam ikke - det er jo det, der er bedst for hende :)

Tak for tankerne! Kunne aldrig finde på at maskere en feber, for at sende hende i vuggestue, det er simpelthen ikke i orden IMO!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun tog revanche til frokost!! hun åd 1½ skive rugbrød :P

Her har vi lige nu gang i pulles pork, resten af frugtstangen og en burger bolle. Der kommer da lidt ned, resten ryger på gulvet. Tror snart det er tid til at prøve om hun vil have lidt grød.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV jeg har bare været en dårlig mor i dag :( Vi tog på tur ind til torvehallerne og da vi er kommet derind, går det op for mig at jeg har glemt posen med mad til Johannes! Han vil ikke rigtigt ammes mere, så vi tog en paniktur i irma og købte noget frugtmos på glas og teskeer. Heldigvis havde han spist lige inden vi tog afsted og så spiste han det meste af sådan et glas og var i vældigt humør. Ingen skade sket, men følte mig godt nok lidt ussel over at jeg glemte hans mad :(

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER