Besvaret May 30, 2013 :boo øv jeg har det råddent med DP start mandag lige nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 :boo øv jeg har det råddent med DP start mandag lige nu... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Nå jeg skulle så ikke sove mere... Vågner ved at knægten klynker, og ser en edderkop løbe forbi mig. Nu gemmer den sig under min pude og No Way skal jeg flytte puden for at få den væk og tør da slet ikke sove på puden når jeg ved der er en edderkop. Addd, jeg hader edderkopper! Stakkels dig. Var din mand ikke hjemme til at redde dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 :boo øv jeg har det råddent med DP start mandag lige nu... :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 :gal RRRRRRRRØØØØØØØVVVVVVVVV......!!! (aeeehhh....har det allerede bedre....) Endelig var der en aften hvor jeg bare falder i søvn med det samme, i stedet for efter 3 timer. Men så vågner Elin selvfølgelig - for første gang i jeg ved ikke hvor længe kl 22 - og vil bare ikke sove. Kl 23 ca, får jeg hende til at sove igen - meeeen... så kan jegselvfølgelig ik sove. Det ender med at jeg endelig falder i søvn omkring 1.30 - vil jeg skyde på. Torbens vækkeur ringer kl 5 og han går i bad - og så vågner Elin.... en time kæmpede jeg med hende, indtil jeg endelig gav op og tog hende op kl 6.15.... Så 3,5 times søvn er det blevet til igen i nat.... jeg er grædefærdig og havde bare glædet mig til at hyggedag med Elin hjemme fra dagpleje inden vi skal til fætteren 1 års fødselsdag....... æv..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Caro vågnede kl 5. Det eneste der virkede var at komme ind og putte hos mig, så vi sov lige 1,5 time eksta meget tæt!! Wee.. Hun er fantastisk <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 :gal RRRRRRRRØØØØØØØVVVVVVVVV......!!! (aeeehhh....har det allerede bedre....) Endelig var der en aften hvor jeg bare falder i søvn med det samme, i stedet for efter 3 timer. Men så vågner Elin selvfølgelig - for første gang i jeg ved ikke hvor længe kl 22 - og vil bare ikke sove. Kl 23 ca, får jeg hende til at sove igen - meeeen... så kan jegselvfølgelig ik sove. Det ender med at jeg endelig falder i søvn omkring 1.30 - vil jeg skyde på. Torbens vækkeur ringer kl 5 og han går i bad - og så vågner Elin.... en time kæmpede jeg med hende, indtil jeg endelig gav op og tog hende op kl 6.15.... Så 3,5 times søvn er det blevet til igen i nat.... jeg er grædefærdig og havde bare glædet mig til at hyggedag med Elin hjemme fra dagpleje inden vi skal til fætteren 1 års fødselsdag....... æv..... Uhh, hvor jeg kender det Tina! og det er så opslidende! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Baby, der sover til kl. 08.. LOVE IT! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Vi har også haft en lorte nat. Marius vågnede helt ulykkelig kl 21. Fik to på ham og han faldte i søvn. Vågnede igen lige før midnat. Var blevet snottet. Kom med ind til os. Og så har han ellers bare rodet rundt resten af natten. Pyh jeg er træt, men vælger nu alligevel at male terrassen mens Marius er i DP ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Uhh, hvor jeg kender det Tina! og det er så opslidende! :kiss Ja det er virkelig opslidende... og jeg kunne bare ikke komme ud af min selvmedlidenhed - så da jeg gik i bad (mens Elin lå på madrassen og hyggede) så blev jeg lige nødt til at tage en tudetur. For man ved bare at der er lang tid til at man kan komme til at sove ordentligt - og så kommer tankerne allerede "mon jeg så kan sove i nat, eller bliver det igen sådan en nat..." Tak for omsorg søde Sara! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Ja det er virkelig opslidende... og jeg kunne bare ikke komme ud af min selvmedlidenhed - så da jeg gik i bad (mens Elin lå på madrassen og hyggede) så blev jeg lige nødt til at tage en tudetur. For man ved bare at der er lang tid til at man kan komme til at sove ordentligt - og så kommer tankerne allerede "mon jeg så kan sove i nat, eller bliver det igen sådan en nat..." Tak for omsorg søde Sara! Det er bare så ubarmhjertigt :kram2 Hvornår var det Elin skulle på overnatning? Den aften, drikker du en bajer (eller en flaske champagne ;) ) lige inden sengetid..... SÅ sover man godt!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Det er bare så ubarmhjertigt :kram2 Hvornår var det Elin skulle på overnatning? Den aften, drikker du en bajer (eller en flaske champagne ;) ) lige inden sengetid..... SÅ sover man godt!! :kiss Det er i næste week!! :yay Og det er ik fordi jeg glæder mig til at sku være væk fra Elin - for det vil jeg faktisk gerne begrænse så meget som muligt - udover det hun er i dp. Men jeg ser sådan frem tid en mulighed for at få noget søvn - uden panik over at man ik lige kan falde i søvn.... Ved du hvad, jeg tror at jeg skal have alkohol indenbords inden sengetid - selvom at det skulle give en dårlig søvn ifølge de kloge - men hvis det kan hjælpe på det at FALDE I SØVN, så gør jeg hvad der skal til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 :kram :kram :kram :kram Knus til jer der har haft lorte-nætter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Ja det er virkelig opslidende... og jeg kunne bare ikke komme ud af min selvmedlidenhed - så da jeg gik i bad (mens Elin lå på madrassen og hyggede) så blev jeg lige nødt til at tage en tudetur. For man ved bare at der er lang tid til at man kan komme til at sove ordentligt - og så kommer tankerne allerede "mon jeg så kan sove i nat, eller bliver det igen sådan en nat..." Tak for omsorg søde Sara! Jeg er stoppet med at tude over det.... men føj det er hårdt! især fordi det nu ikke er hver nat hun sover elendigt! - så får man en nogenlunde nat én gang og så er næste nat igen noget møg! det er fandme til at få lange løg af....hvis jeg da eller havde nogen! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Det er i næste week!! :yay Og det er ik fordi jeg glæder mig til at sku være væk fra Elin - for det vil jeg faktisk gerne begrænse så meget som muligt - udover det hun er i dp. Men jeg ser sådan frem tid en mulighed for at få noget søvn - uden panik over at man ik lige kan falde i søvn.... Ved du hvad, jeg tror at jeg skal have alkohol indenbords inden sengetid - selvom at det skulle give en dårlig søvn ifølge de kloge - men hvis det kan hjælpe på det at FALDE I SØVN, så gør jeg hvad der skal til! Det plejer hvert fald at slå mig helt omkuld hvis jeg får en øl eller sommersby eller sådan noget inden jeg skal sove..... Måske ikke det sundeste råd :P Men her virker det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Caroline har kun sovet små 10 min.... Hele dagen ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Så sidder man et øjeblik væk i sine egne tanker, og haps!!! Så bed Silke Elia skisme mig i storetåen. Den lille bandit :lol :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Så sidder man et øjeblik væk i sine egne tanker, og haps!!! Så bed Silke Elia skisme mig i storetåen. Den lille bandit :lol :wub Det har jeg også prøvet, det var bare tilles Albert :lol og han har heldigvis ingen tænder :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 Er virkelig spændt på natten, Mie sprang 2 hele måltider over i dag og spiste ikke engang hele godnat flasken :unsure HADER tigere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Crappy, crappy, crappy nat!!!! Hvorfor pokker kunne jeg ikke huske de skide biogaia dråber!!! Han har grædt og vredet sig i søvne siden jeg skrev der kl 3.30... Og da jeg siger til manden at det var en lorte nat end ikke svarer han... Skønt at han er så ligeglad... Eller noget... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Vildt nok! Anders tog Mie i nat :blink sådan helt uopfordret! Jeg tror kl var 2 da hun græd, inden jeg nåede at sætte mig op stod han ud af sengen. Typisk nok så sover Mie endnu og vi skal ud af døren i dag. Men mon ikke hun vågner når vi begynder at skramle??? Mies første tur i Zoo :biglove må hellere huske kameraet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Vildt nok! Anders tog Mie i nat :blink sådan helt uopfordret! Jeg tror kl var 2 da hun græd, inden jeg nåede at sætte mig op stod han ud af sengen. Typisk nok så sover Mie endnu og vi skal ud af døren i dag. Men mon ikke hun vågner når vi begynder at skramle??? Mies første tur i Zoo :biglove må hellere huske kameraet :P Det var da en skøn ting at gøre :loveshower ( Kan du i øvrigt ikke være sød og give en undskyldning til Anders fra mig... jeg blev så begejstret for at se jer, at jeg overhovedet ikke fik hilst på ham, blev helt flov da jeg kom til at tænke på det bagefter :blush ) Jeg håber i får en SKØN dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Min lille hoste og snot baby! Hun raller helt, når hun trækker vejret.. Er dog glad alligevel og når hun griner, ender det i host i stedet for. Og så er hun hæs, når hun snakker. Når der ikke er feber, ka vi vel godt tage på tur og sådan, ik? Hun er jo frisk nok ellers... Del dette indlæg Link to post Share on other sites