TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har en kamp med fucking lorte duer på altanen. Da vi kom hjem fra forlænget weekend i mandags, havde to duer lagt æg i kurven på barnevognen <_< Vi ødelagde reden og smed æggene ud, kan jo ikke have en due-rede i barnevogenen. Så har jeg jaget dem væk hele den sidste uge, de sidder derude og larmer og er MEGA irriterende.

I formiddags, da jeg skulle ligge Edith ud fløj de to forbandede duer UD af vognen. Jeg stod med Edith på armen og var ved at tage regnslaget af. Havde lynet den op og så så jeg de skide duer nede i vognen og når at flytte mig, inden de flyver ud i hovedet på mig og E.

Så måtte jeg jo ligge fisen ind igen og gøre hele barnevognen ren og vaske madrassen, det der indlæg der er inden i vognen, coveret og sprite det hele af og fandme om jeg ikke stadig må jage dem væk nu. De sidder og glor på vognen og E sover altså i den (Har altså myggenet på og hentet regnslaget med myggenet i også), men de kan ikke komme derind igen :gal :prik :gal

Lorte dyr! kan man ikke skræmme dem væk med et eller andet????

Del dette indlæg

Nogle der har Helens bog om søvn, som kunne tænke sig at lægge søvnhjulet for 8mdr ind ?

Min bog har en veninde nemlig lånt lige i øjeblikket

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nææh lige for en gangs skyld nægter Mie at sove <_< tredje forsøg og hun ligger bare og snakker.

Nu har jeg besluttet at vi dropper baby svømning og så har vi inviteret mormoren her hjem i stedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en kamp med fucking lorte duer på altanen. Da vi kom hjem fra forlænget weekend i mandags, havde to duer lagt æg i kurven på barnevognen <_< Vi ødelagde reden og smed æggene ud, kan jo ikke have en due-rede i barnevogenen. Så har jeg jaget dem væk hele den sidste uge, de sidder derude og larmer og er MEGA irriterende.

I formiddags, da jeg skulle ligge Edith ud fløj de to forbandede duer UD af vognen. Jeg stod med Edith på armen og var ved at tage regnslaget af. Havde lynet den op og så så jeg de skide duer nede i vognen og når at flytte mig, inden de flyver ud i hovedet på mig og E.

Så måtte jeg jo ligge fisen ind igen og gøre hele barnevognen ren og vaske madrassen, det der indlæg der er inden i vognen, coveret og sprite det hele af og fandme om jeg ikke stadig må jage dem væk nu. De sidder og glor på vognen og E sover altså i den (Har altså myggenet på og hentet regnslaget med myggenet i også), men de kan ikke komme derind igen :gal :prik :gal

Duer er bare SÅ vamle!!

Man ka få noget tråd af en art til at hænge ved altanen, så kommer de ikke ind. Det er nærmest tørresnor man hænger over.. Vi havde det i vores gamle lejlighed og der var ingen duer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

De duer skulle skydes :shooter :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink klamme dyr!

Del dette indlæg

Annonce ♥

orh hvor jeg dog hader tigere - det er altid 120 skridt tilbage hvad der angår mad. NU vil Ida kun ammes igen :( og det var ellers lige begyndt at kører så godt med det faste føde. :(

Hvorfor skal mad bare være så besværligt???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at jeg ikke lærer det... Når drengen sover - så sov dog, kvinde...

Jeg er møg træt efter hans mave bøvlede fra kl 3-5 og 6-7, men når han nu sover i barnevognen - hvad laver jeg så??? Sidder på computeren... Har ikke fået morgenmad og er monster træt. Han har nu sovet 45 minutter, så vågner sikkert indenfor 20 minutter :box :box Klump!!! :lol

Kender det ALT for godt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh, savner mine lange hyggelige morgner med drengene :(

Når jo slet ikke at kramme dem nok :boo

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg tror at den her tiger kommer til at trække tænder ud... nøj en weekend vi har haft! Dårlige nætter af værste skuffe a la dem vi havde i starten. Og en pige der bare lige pludselig skriger.

Troede at det var tænder - det kan selvfølgelig også være en kombi, men hold da op en aften i går. Det tog 1½ time at få hende puttet, og inden hun faldt til ro, ved at jeg til sidst vuggede hende (hvilket er meget længe siden) havde hun kastet op 3 gange fordi hun var så hysterisk.... jeg var grædefærdig - jeg stod og sku tørre bræk op, samtidigt med at jeg havde en pige der bare græd og græd.

Torben var på jagt, men skyndte sig hjem... men da var hun faldet i søvn.

:huug :huug :huug :huug

:kram sikke en ubehagelig oplevelse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal mad bare være så besværligt???

Lige præcis ! Det ville være skønt hvis det bare var super nemt hele tiden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte dyr! kan man ikke skræmme dem væk med et eller andet????

Jeg ligner og har lignet en idiot de sidste mange måneder, fordi jeg løber hen og banker på ruden eller flår døren op og larmer osv, de bliver ved med at komme. Det er jo seriøst bare flyvende rotter :prik

Duer er bare SÅ vamle!!

Man ka få noget tråd af en art til at hænge ved altanen, så kommer de ikke ind. Det er nærmest tørresnor man hænger over.. Vi havde det i vores gamle lejlighed og der var ingen duer..

Hvordan hænger man det? Vi bor øverst oppe, så der er helt frit oppefra. De sidder tit på tagranden og nærmest hopper ned på vores altan. Jeg hader dem - de er så ulækre...

De duer skulle skydes :shooter :shooter

Hihi! Ligefør jeg skal få manden til at skyde dem. Han har jo jagttegn og hans våben lige inde ved siden af ;)

:blink klamme dyr!

Ja, flyvende rotter. Så klamme og vedholdende. Altså hvor mange gange, skal jeg skræmme dem væk?!?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit hjerte er knust...

Puha, jeg tror at den her tiger kommer til at trække tænder ud... nøj en weekend vi har haft! Dårlige nætter af værste skuffe a la dem vi havde i starten. Og en pige der bare lige pludselig skriger.

Troede at det var tænder - det kan selvfølgelig også være en kombi, men hold da op en aften i går. Det tog 1½ time at få hende puttet, og inden hun faldt til ro, ved at jeg til sidst vuggede hende (hvilket er meget længe siden) havde hun kastet op 3 gange fordi hun var så hysterisk.... jeg var grædefærdig - jeg stod og sku tørre bræk op, samtidigt med at jeg havde en pige der bare græd og græd.

Puh, savner mine lange hyggelige morgner med drengene :(

Når jo slet ikke at kramme dem nok :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er ikke sjov :kram :kram

Kan det opmuntre, bare en lille smule, hvis jeg fortæller at putning her i huset tog 2 timer i går? Melissa måtte mellem os, før der kom bare lidt ro!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Når man ikke vil sove i barnevognen, men kun græde, må man se Beverly med mor på sofaen!

Resultat: Sovende baby efter 15 minutter :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har (endelig) lært at vinke. Det er så sødt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op - min dreng gik jo! Helt selv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har (endelig) lært at vinke. Det er så sødt :D

:yay Ida vinker i øjeblikket på "dronninge-manér", men det er kun til far :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Ida vinker i øjeblikket på "dronninge-manér", men det er kun til far :P

Haha her er der også noget ret majestætlig over det endnu :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw! Han er så sej!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha her er der også noget ret majestætlig over det endnu :D

De er jo også små prinsesser ;) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt denne artikel http://www.bolius.dk/nyhed/artikel/saadan-slipper-du-for-duer-paa-din-altan/

Det med den snor/wire vi havde, står lidt nede i artiklen :)

ARGH! De har jo allerede lavet en rede en gang, som vi smed væk og fjernede æggene. Må lige snakke med manden om hvad vi gør. Det drejer sig jo kun om en måned endnu, så er de ikke længere vores problem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg ikke i tvivl længere: Theo har lige helt bevist taget fat i et stykke legetøj :glad :yay

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER