Besvaret May 26, 2013 Øv og mere øv feberen har igen ramt Ida :( Bette pus :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Beklager en lidt vag besked, men hold nu kæft hvor har jeg fået gode nyheder i dag! Bare ærgeligt at jeg ikke kan råbe dem ud fra hustagene :wub :wub Håber der er godt nyt på vej til nogen i din familie som har mistet meget :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Stort tillykke til Simon :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Mindstemusen har så lige præsteret at spise 2 hele stykker bondebrød til frokost..... Med egen gaffel HELT SELV!! :loveshower Den havde jeg ikke lige set komme!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Mit hjerte er knust... :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2013 Tror vi har besøg af en tiger... Og den kan BARE komme an :box :box :lol Han er ihvertfald enormt tryghedssøgende, vil ikke ligge og lege selv, og vil faktisk helt bare lege "sidde op"-leg hos sin far eller jeg hele dagen... Og dagssøvnen har da også været noget rod... Lille mus :wub Hvor er han sød, den lille kampklare mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Endelig, efter halvanden uge, havde vi en babyfri nat i soveværelset. OG hun vågnede ikke med et skrig, men lå lige så stille og legede med sin bamse i tremmesengen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Puha, jeg tror at den her tiger kommer til at trække tænder ud... nøj en weekend vi har haft! Dårlige nætter af værste skuffe a la dem vi havde i starten. Og en pige der bare lige pludselig skriger. Troede at det var tænder - det kan selvfølgelig også være en kombi, men hold da op en aften i går. Det tog 1½ time at få hende puttet, og inden hun faldt til ro, ved at jeg til sidst vuggede hende (hvilket er meget længe siden) havde hun kastet op 3 gange fordi hun var så hysterisk.... jeg var grædefærdig - jeg stod og sku tørre bræk op, samtidigt med at jeg havde en pige der bare græd og græd. Torben var på jagt, men skyndte sig hjem... men da var hun faldet i søvn. :huug :huug :huug :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Puha, jeg tror at den her tiger kommer til at trække tænder ud... nøj en weekend vi har haft! Dårlige nætter af værste skuffe a la dem vi havde i starten. Og en pige der bare lige pludselig skriger. Troede at det var tænder - det kan selvfølgelig også være en kombi, men hold da op en aften i går. Det tog 1½ time at få hende puttet, og inden hun faldt til ro, ved at jeg til sidst vuggede hende (hvilket er meget længe siden) havde hun kastet op 3 gange fordi hun var så hysterisk.... jeg var grædefærdig - jeg stod og sku tørre bræk op, samtidigt med at jeg havde en pige der bare græd og græd. Torben var på jagt, men skyndte sig hjem... men da var hun faldet i søvn. :huug :huug :huug :huug Puha det lyder som en hård omgang :( :kram2 Håber dagen i dag bliver bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Har simpelthen bare optur i dag :) Har haft nogle virkelig trælse dage med bassen, tror måske at den der 26 ugers tiger har drillet noget.. Men pludselig er han vendt helt, falder selv i søvn i barnevognen bare sådan og i går aftes blev han puttet i sin seng og faldt selv i søvn efter ca 15 min uden skrig og skrål.. Han er kun vågnet en gang i nat, så jeg er helt udhvilet :) Når han står op fra sin formiddagslur, tager vi en tur i svømmehallen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Har forladt en grædende Caroline i vuggestue, dann det er hårdt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Puha, jeg tror at den her tiger kommer til at trække tænder ud... nøj en weekend vi har haft! Dårlige nætter af værste skuffe a la dem vi havde i starten. Og en pige der bare lige pludselig skriger. Troede at det var tænder - det kan selvfølgelig også være en kombi, men hold da op en aften i går. Det tog 1½ time at få hende puttet, og inden hun faldt til ro, ved at jeg til sidst vuggede hende (hvilket er meget længe siden) havde hun kastet op 3 gange fordi hun var så hysterisk.... jeg var grædefærdig - jeg stod og sku tørre bræk op, samtidigt med at jeg havde en pige der bare græd og græd. Torben var på jagt, men skyndte sig hjem... men da var hun faldet i søvn. :huug :huug :huug :huug :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Så er Marius afleveret i DP hvor der er fuldt hus inkl et gæstebarn. Bliver spændende hvordan der går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Har forladt en grædende Caroline i vuggestue, dann det er hårdt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Puh, savner mine lange hyggelige morgner med drengene :( Når jo slet ikke at kramme dem nok :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Puh, savner mine lange hyggelige morgner med drengene :( Når jo slet ikke at kramme dem nok :boo :kram Det kan jeg godt forstå søde! Håber du får en dejlig dag alligevel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Puha, jeg tror at den her tiger kommer til at trække tænder ud... nøj en weekend vi har haft! Dårlige nætter af værste skuffe a la dem vi havde i starten. Og en pige der bare lige pludselig skriger. Troede at det var tænder - det kan selvfølgelig også være en kombi, men hold da op en aften i går. Det tog 1½ time at få hende puttet, og inden hun faldt til ro, ved at jeg til sidst vuggede hende (hvilket er meget længe siden) havde hun kastet op 3 gange fordi hun var så hysterisk.... jeg var grædefærdig - jeg stod og sku tørre bræk op, samtidigt med at jeg havde en pige der bare græd og græd. Torben var på jagt, men skyndte sig hjem... men da var hun faldet i søvn. :huug :huug :huug :huug :kram :kram :kram :kram DUMME DUMME tiger!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Har en kamp med fucking lorte duer på altanen. Da vi kom hjem fra forlænget weekend i mandags, havde to duer lagt æg i kurven på barnevognen <_< Vi ødelagde reden og smed æggene ud, kan jo ikke have en due-rede i barnevogenen. Så har jeg jaget dem væk hele den sidste uge, de sidder derude og larmer og er MEGA irriterende. I formiddags, da jeg skulle ligge Edith ud fløj de to forbandede duer UD af vognen. Jeg stod med Edith på armen og var ved at tage regnslaget af. Havde lynet den op og så så jeg de skide duer nede i vognen og når at flytte mig, inden de flyver ud i hovedet på mig og E. Så måtte jeg jo ligge fisen ind igen og gøre hele barnevognen ren og vaske madrassen, det der indlæg der er inden i vognen, coveret og sprite det hele af og fandme om jeg ikke stadig må jage dem væk nu. De sidder og glor på vognen og E sover altså i den (Har altså myggenet på og hentet regnslaget med myggenet i også), men de kan ikke komme derind igen :gal :prik :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Marius får stor ros er DP. Han er så nem. Idag har han været med i haven og har haft fart på rundt i haven. Og selvom han er den mindste, så er det ham der faktisk tumler de andre :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 orh hvor jeg dog hader tigere - det er altid 120 skridt tilbage hvad der angår mad. NU vil Ida kun ammes igen :( og det var ellers lige begyndt at kører så godt med det faste føde. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2013 Så faldt Lilly lige pludselig i søvn på mit skød, med knækbrød i hånden og ansigtet fuld af krummer :wub Godt det samme, for gårdmanden er ude med græstraktoren og larme, så hun kan ikke sove ude i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites