TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er sikker på, at hun er vild med sit værelse :) Men lidt mere vild med mælk :D haha..! Jeg tror det varede 3-4 dage/nætter her. Anabella spiste normalt i løbet af dagen og ville ikke have mere, men om natten gik hun "amok" :rolleyes

Om dagen er det nemlig helt normalt, men vanvittigt om natten :rolleyes Jeg satser på at det er det der foregår.. :)

flot Marie. I går aftes ringede naboen på og spurgte A om noget. Jeg stod ude i køkkenet, men kendte svaret på spørgsmålet. Så jeg gik ud i entreen til dem. Og først da jeg ligesom mødte min nabos blik, kom jeg i tanke på, at jeg jo for søren var i gang med at malke ud. Så dér stod jeg med et bryst hængende ud og påhængt en brystpumpe. LOVELY :rolleyes ^_^ :oops Det siger da noget om, hvor lidt seksualitet man egentlig forbinder med bryster, når man ammer.

Haha! Pinligt, men ret sjovt! Godt I kender jeres naboer ret godt ;)

Del dette indlæg

Har totalt sove baby. Hun vågnede kl 6.45 og blev lagt ud og sove kl 9.15 og sover stadig. Normalt sover hun til kl 11, uanset hvornår jeg ligger hende :huh

Jeg tog hende ind med henblik på, at hun ville vågne, men lod hende ligge i voksien for at sove og så lagde hun sig bare til at sove igen :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

På vej hjem fra meget lang tur til Hvidovre hospital, lillemandens hofter fejler heldigvis ingenting :)

Men gisp hvor er det besværgligt at komme til det hospital fra Ringsted, først bus, så tog, så s-tog, så bus. Og så tilbage! Nu har jeg da også prøvet at amme i et tog og skifte ble i s-toget. Shit hvor je ønsker mig kørekort og bil!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig formiddag med mødregruppen på besøg. Lilly var meget nysgerrig og kravlede rundt mellem de andre små putter :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

flot Marie. I går aftes ringede naboen på og spurgte A om noget. Jeg stod ude i køkkenet, men kendte svaret på spørgsmålet. Så jeg gik ud i entreen til dem. Og først da jeg ligesom mødte min nabos blik, kom jeg i tanke på, at jeg jo for søren var i gang med at malke ud. Så dér stod jeg med et bryst hængende ud og påhængt en brystpumpe. LOVELY :rolleyes ^_^ :oops Det siger da noget om, hvor lidt seksualitet man egentlig forbinder med bryster, når man ammer.

Hæhæ :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Rigtig god bedring til Silke Elia :kram2 :kram2

Åh nej lille pus. God bedring med hende

Tak. Alt ryger bare enten den ene eller den anden vej, så nu tager vi til læge kl.14.40, selvom de nok ikke kan gøre så meget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle 3 små klarede 1 time i badeland. Så nu sover Marius trygt i sin barnevogn. Senere skal han til kst og have rettet baghovedet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad sker der lige for at man ikke har fået løn???? IHH! :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad sker der lige for at man ikke har fået løn???? IHH! :angry

Der er nogen banker der idag har problemer med at lønnen ikke er gået rigtig ind, de skulle være ved at løse det. Ved selvfølgelig ikke om det er det der er sket hos dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvorfor er det lige at Simon ikke synes at han skal have en lur når køkkenet ligner lort og jeg også gerne ville have ordnet lidt andre ting i hjemmet? Og så har manden 12 timers dag både i dag og i morgen. Synes ikke det er så sjovt lige nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en datter der kun vil ammes idag :blink

men at der kommer noget i hende er vel det vigtigeste

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er nogen banker der idag har problemer med at lønnen ikke er gået rigtig ind, de skulle være ved at løse det. Ved selvfølgelig ikke om det er det der er sket hos dig :)

det er det! :) Har snakket med lønkontoret og banken... og nu er der penge på kontoen til i morgen, hvor min løn gerne skulle komme!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lægen mente maveinfektion/virus, så det vigtigste er at forsøge at få væske i hende (og så fik han det til at lyde helt vildt besværligt, at vi ikke ved, om hun vil tage en flaske - hallo, jeg ammer, så har ligesom ikke været nødvendigt at afprøve! Men heldigvis kan hun da godt finde ud af at drikke vand af kop!)

Hvis hun havde været slap, ville han have indlagt hende, så det skulle vi være opmærksom på og ringe med det samme, hvis hun blev det.

Men humøret er heldigvis okay.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lægen mente maveinfektion/virus, så det vigtigste er at forsøge at få væske i hende (og så fik han det til at lyde helt vildt besværligt, at vi ikke ved, om hun vil tage en flaske - hallo, jeg ammer, så har ligesom ikke været nødvendigt at afprøve! Men heldigvis kan hun da godt finde ud af at drikke vand af kop!)

Hvis hun havde været slap, ville han have indlagt hende, så det skulle vi være opmærksom på og ringe med det samme, hvis hun blev det.

Men humøret er heldigvis okay.

Krydser finger for at hun snart er ovenpå igen. :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at spørge om noget.. Charlie strejker åbenbart på drikkefronten i dag, han spiser fint men vil ikke have noget at drikke...!?!? Er det noget i har oplevet med jeres små poder?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at spørge om noget.. Charlie strejker åbenbart på drikkefronten i dag, han spiser fint men vil ikke have noget at drikke...!?!? Er det noget i har oplevet med jeres små poder?

Altså vi havde et par dage for en uge, 14 dage siden cirka hvor Ida ikke ville drikke, men nu drikker hun igen og hun drikker med den største glæde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig lidt som en dårlig mor, over at jeg glæder mig til imorgen, hvor manden er hjemme til at tage Ida et par minutter. Snot + tænder = en meget træt mor - så ser frem til 5 dage hvor manden er hjemme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal vende Marius med hovedet nedad en gang om dagen for at få tryk i hovedet. Nu kunne hun ikke gøre mere for ham. Så vi håber baghovedet retter sig lidt mere...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha :D virkelig pinligt, men virkelig sjovt også :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal vende Marius med hovedet nedad en gang om dagen for at få tryk i hovedet. Nu kunne hun ikke gøre mere for ham. Så vi håber baghovedet retter sig lidt mere...

Sophia elsker at hænge på hovedet :) det er jeg sikker på Marius også synes er sjovt :) håber det retter sig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sophia elsker at hænge på hovedet :) det er jeg sikker på Marius også synes er sjovt :) håber det retter sig

Første tur på hovedet gav så store smil at jeg kunne se at 4. tand lige er brudt igennem. Kunne se et lille bitte hul i tandkødet :) Så det skal nok gå godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal han nok blive vild med. Har gjort det dagligt med Silke Elia i måneder. Hun elsker især at svinge fra side til side når hun hænger der - eller at jeg borer hovedet ind i maven på hende så det kilder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler mig lidt som en dårlig mor, over at jeg glæder mig til imorgen, hvor manden er hjemme til at tage Ida et par minutter. Snot + tænder = en meget træt mor - så ser frem til 5 dage hvor manden er hjemme

Årh, det skal du slet ikke!! :kram2

Jeg tror enhver ville glæde sig, og det er da også bare hårdt med snot-baby! Og så med tænder oveni..... Havde VIRKELIG også glædet mig, hvis det var mig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Betonbryster - det er mig!

Silke Elia spiser næsten ingenting hverken hos mig eller fast. Av det kan mærkes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har sovet til kl. 7.50 i egen seng i eget værelse :yay

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER