Besvaret April 28, 2013 Orker snart ikke mere! Bare tanken om at der er endnu en nat vi skal kæmpe os igennem, inden vi kan komme til læge - :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Orker snart ikke mere! Bare tanken om at der er endnu en nat vi skal kæmpe os igennem, inden vi kan komme til læge - :( :kram kan du ikke tage til vagtlæge? Det er ikke holdbart for nogen af jer det der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 :kram kan du ikke tage til vagtlæge? Det er ikke holdbart for nogen af jer det der. Tror bare desværre vi skal henvises til ørelæge, så det er nok bedst med egen læge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Tror bare desværre vi skal henvises til ørelæge, så det er nok bedst med egen læge! Man skal da ikke bruge en specifik henvisning til ørelæge så vagtlægen kan da sagtens bruge og så kan du få ringet til ørelægen allerede i morgen tidlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Man skal da ikke bruge en specifik henvisning til ørelæge så vagtlægen kan da sagtens bruge og så kan du få ringet til ørelægen allerede i morgen tidlig. Okay, det vidste jeg ikke! Den tager jeg vist lige med manden, så må vi se hvad vi gør! tak ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Okay, det vidste jeg ikke! Den tager jeg vist lige med manden, så må vi se hvad vi gør! tak ;) Vi fik bare at vide det ville være en god ide at lade ham blive tjekket og så skulle vi selv klare resten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jeg tror Mie lider under den begivenhedsrige dag igår - lille mus! Hun er SÅ pylret, ved ikke hvad hun vil, men der er godt nok meget hun IKKE vil. Hun vil ikke ligge på gulvet, men vil heller ikke op, hun vil ikke lege, men hun vil heller ikke have at vi stopper, vi må ikke ligge ved hende, men vi må heller ikke gå, hun vil ikke sove, men hun er træt, hun vil ikke rigtig spise, men hun er sulten... Det er en laaaaang dag. Nu er hun ENDELIG faldet i søvn... Håber at hun sover til 17.30 selvom det er senere end normalt så trænger hun vist til det, lille pus. Trøster mig med at Anders har trukket det største læs i dag, jeg sov længe. Og så tog jeg afsted i en times tid til Luxusbazar og ud og handle bagefter . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 For pokker jeg føler mig total overhørt og røvrendt af vores sundhedsystem!!! Baaaa! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 For pokker jeg føler mig total overhørt og røvrendt af vores sundhedsystem!!! Baaaa! :kram hvad nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 For pokker jeg føler mig total overhørt og røvrendt af vores sundhedsystem!!! Baaaa! :kram2 hvad nu ?? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Ringede til vagtlægen og fik af vide at vi skulle køre til Ringkøbing.... tju hej, fik fodret Luna og i Bilen med os til Skjern for at hæve penge, i tilfælde af at vi skulle have noget til hende på apoteket. Havde godt set at jeg havde 4 ubesvarede opkald på min mobil fra ukendt nummer, så tænkte ikke videre over det. Da vi så holder i Skjern, ringer min telefon igen... Luna er lige faldet i søvn på bagsædet! Det er så vagtlægen.... hun holder så uden for vores hus!!! - hun havde ringet flere gange for at høre hvor vi skulle mødes :huh Hvad sker der lige for kommunikationen der??? Os tilbage igen og hive en sovende Luna af bilen, hvorefter Lægen undersøgte hende. Jeg fik stort set det samme af vide som i tirsdags.... ingen MØB... hun er bare godt forkølet! Jeg spurgte til væske på ørerne, og fik bare svaret tilbage at "det gør man ikke noget ved"!!! what???? Vi kunne gå til egen læge ca en måned efter hun var fri for forkølelsen, for at få tjekket trykket på hendes ører! TAK FOR LORT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Har total opturs-søndag :) Har været inde i byen og gå en tur i solskinnet, med min kære mand i den ene hånd og kaffe i den anden :biglove Bassen sov sødeligt hele turen rundt i 2 1/2 time og vågnede først op da vi skulle til at have frokost :) Nu er han puttet i barnevognen på altanen og faldt i søvn helt selv, uden at jeg skulle køre vognen eller vugge den.. Kunne bare putte ham med nussekluden og så faldt han i søvn :yay Kan vist ikke forlange meget mere i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Er det meget normalt at tænderne i overmunden kommer først ? Ida viser tegn på tænder i overmunden, men intet i undermunden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Er det meget normalt at tænderne i overmunden kommer først ? Ida viser tegn på tænder i overmunden, men intet i undermunden. Nej det er vist ikke ret almindeligt, jeg tror ikke jeg har hørt om det før Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Nej det er vist ikke ret almindeligt, jeg tror ikke jeg har hørt om det før Jeg har nemlig også hørt at dem i undermunden kommer først. :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Er det meget normalt at tænderne i overmunden kommer først ? Ida viser tegn på tænder i overmunden, men intet i undermunden. Edith har også vist tegn på tænder i overmunden først og det så ikke ud til dem i undermunden var på vej. Nu er det lysere/hvidere i undermunden, så dem i overmunden holder vist pause ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Wuhuuuu! Min stædige ammende datter på 8 ½ måned har lige villet drikke 60 ml mme AF FLASKE! Er der mon håb forude? Det så endda ud til at hun syntes at det var dejligt! :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Ringede til vagtlægen og fik af vide at vi skulle køre til Ringkøbing.... tju hej, fik fodret Luna og i Bilen med os til Skjern for at hæve penge, i tilfælde af at vi skulle have noget til hende på apoteket. Havde godt set at jeg havde 4 ubesvarede opkald på min mobil fra ukendt nummer, så tænkte ikke videre over det. Da vi så holder i Skjern, ringer min telefon igen... Luna er lige faldet i søvn på bagsædet! Det er så vagtlægen.... hun holder så uden for vores hus!!! - hun havde ringet flere gange for at høre hvor vi skulle mødes :huh Hvad sker der lige for kommunikationen der??? Os tilbage igen og hive en sovende Luna af bilen, hvorefter Lægen undersøgte hende. Jeg fik stort set det samme af vide som i tirsdags.... ingen MØB... hun er bare godt forkølet! Jeg spurgte til væske på ørerne, og fik bare svaret tilbage at "det gør man ikke noget ved"!!! what???? Vi kunne gå til egen læge ca en måned efter hun var fri for forkølelsen, for at få tjekket trykket på hendes ører! TAK FOR LORT! Ej æv for et svar! Og mærkeligt at hun var kørt hjem til jer - det har jeg aldrig oplevet at de har gjort... :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Er det meget normalt at tænderne i overmunden kommer først ? Ida viser tegn på tænder i overmunden, men intet i undermunden. Jeg tror ikke, at man kan betegne noget med tænder for mere normalt end andet - nogle gange kommer tænderne bare underligt :rolleyes Her troede vi også først på overmunden, men de 2 fortænder i undermunden kom først - og som nr. 3 kom tanden ved siden af fortanden i overmunden, altså de fortænder hun ikke har fået endnu - Det ser lidt sjovt ud :D Det samme var sket med mig if. min mor og barnets bog ;) Hos nogle kommer tænderne vist ret tilfældigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jeg tror ikke, at man kan betegne noget med tænder for mere normalt end andet - nogle gange kommer tænderne bare underligt :rolleyes Her troede vi også først på overmunden, men de 2 fortænder i undermunden kom først - og som nr. 3 kom tanden ved siden af fortanden i overmunden, altså de fortænder hun ikke har fået endnu - Det ser lidt sjovt ud :D Det samme var sket med mig if. min mor og barnets bog ;) Hos nogle kommer tænderne vist ret tilfældigt. OKay :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 OKay :D Men kan godt forstå, at man undre sig - vi gloede altså også noget, da vi pludselig kunne SE 1-2 mm. af den der famøse 3. tand :D Vi har ellers kigget og kigget ved fortænderne i overmunden, men blev altså grundig snydt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Ej æv for et svar! Og mærkeligt at hun var kørt hjem til jer - det har jeg aldrig oplevet at de har gjort... :kram :kram :kram :kram Det troede jeg heller ikke de gjorde mere... hun kom sq i taxa! :huh vildt underligt! Men jeg vil altså ikke spises af med det svar, så jeg ringer til nærmeste ørelæge i morgen og høre ad! FEDT med Elin som "flaskebarn" ;) Håber det fortsætter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Wuhuuuu! Min stædige ammende datter på 8 ½ måned har lige villet drikke 60 ml mme AF FLASKE! Er der mon håb forude? Det så endda ud til at hun syntes at det var dejligt! :yay :yay Wow.... :blink :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Det troede jeg heller ikke de gjorde mere... hun kom sq i taxa! :huh vildt underligt! Men jeg vil altså ikke spises af med det svar, så jeg ringer til nærmeste ørelæge i morgen og høre ad! FEDT med Elin som "flaskebarn" ;) Håber det fortsætter! I silkeborg køree de i taxa om natten og ellers skal vi op på sygehuset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Øv øv har en feberramt datter :( Tror ikke at jeg sender hende i DP i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites