Besvaret April 23, 2013 Første aften som alene-mor.. Mærkeligt! Putningen gik nemt, så håber vi natten bliver nem også.. Christian kommer hver dag, i de næste 14 dage :) Men kun et par timer.. Må være vildt underligt! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 Det går da bare helt af helvedes til :-(( Jeg syntes altså du er uretfærdigt hårdt ramt søde :kram sender en masse god karma i din/jeres retning så du kan blive rask, sove om natten og komme oven på :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 Første aften som alene-mor.. Mærkeligt! Putningen gik nemt, så håber vi natten bliver nem også.. Christian kommer hver dag, i de næste 14 dage :) Men kun et par timer.. :kram jeg tror virkelig i får et godt samarbejde, du virker opsat på at få det til at lykkes til C's bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 Anders har lige mindet mig om at JEG skal have morsdags gave I år. Han sagde at Mie måske allerede havde fortalt hvad jeg skal have og at han måske allerede havde købt det ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Aaaaalt for mange tanker i mit hoved.. Så jeg sover endnu ikke.. Nu har jeg lavet en kop te, også SKAL jeg bare sove bagefter altså.. Ellers bliver det en HÅRD dag i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Anders har lige mindet mig om at JEG skal have morsdags gave I år. Han sagde at Mie måske allerede havde fortalt hvad jeg skal have og at han måske allerede havde købt det ^_^ Uhhhh :P :glad Jeg er helt oppe og køre over morsdag i år :P Synes det er SÅ spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Synes altså det er træls at Theo er gået fra at sove seks-syv timer i streg til fire-fem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Jeg er så begejstret over at have fået først 4 timer og nu 3, håber på et par mere - og så er jeg vist frisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Låååårt med løg på. 2,5 timers søvn og totalt ulykkelig og hostende møffepige hele natten. Det var også længe siden, vi havde haft sygdom. Det må være på tide. Tror muligvis også der er en tand. Oh shoot me now!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 C sov igennem for første gang, er bare så glad. Det gav lige 7 timer til mor, for første gang i 8 måneder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Det går da bare helt af helvedes til :-(( :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Anders har lige mindet mig om at JEG skal have morsdags gave I år. Han sagde at Mie måske allerede havde fortalt hvad jeg skal have og at han måske allerede havde købt det ^_^ Uhhh ja - det havde jeg da helt glemt :) godt du kan minde mig på det, så jeg kan få sagt det til Rasmus ;) :P Venter spændt på at hører hvad Mie har købt til hendes mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Hader baby med mavekneb... Men har en skøn mand som tog ham fra 5.30-7 så jeg kunne sove. Så har jeg i alt vel sovet tæt på 6 timer i nat :yay :yay Og lige nu er der glad baby som sidder og smiler og snakker Det er vildt så glad man kan være for seks timers søvn! Er ked af I er SÅ hårdt ramt! :kram2. Håber det hjælper at komme til kiropraktor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Luna har sovet fra 20 til 08.35!!!! :blink dog var hun vågen adskillelige gange i nat og var ked og VARM! men efter et skud panodil kl 3 (tror jeg nok) har hun stort set sovet..., det må være hårdt at være syg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Er VILD med at Theo vil sove videre når jeg hiver han ind i vores seng om morgenen! :yay Det betyder at mor her har sovet næsten ni timer i stedet for seks!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Camille sov næsten 12 timer i nat :D DEJLIGT. Nu er hun puttet i barnevognen - For første gang uden drømmeposen, men bare med dyne! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Edith har lavet mega træls rytme og er skide sur = mor her har hverken fået kaffe eller morgenmad endnu! Er sur, sulten og stresset (for vores lejlighed er vist lige blevet solgt- hvis altså vi siger ja :huh).. Sov nu lille pige! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Edith har lavet mega træls rytme og er skide sur = mor her har hverken fået kaffe eller morgenmad endnu! Er sur, sulten og stresset (for vores lejlighed er vist lige blevet solgt- hvis altså vi siger ja :huh).. Sov nu lille pige! Det med lejligheden er vel godt nyt? Eller er det mest stressende :unsure Håber du får lidt ro i løbet af dagen for kaffe og morgenmad er da vist en menneskeret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Edith har lavet mega træls rytme og er skide sur = mor her har hverken fået kaffe eller morgenmad endnu! Er sur, sulten og stresset (for vores lejlighed er vist lige blevet solgt- hvis altså vi siger ja :huh).. Sov nu lille pige! Du skal have din kaffe NU!!!! Kaffe først, så mad og så går det hele... :kram :yay for solgt lejlighed det giver os andre håb ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Med risiko for at jinxe noget, så har Bettemanden nu sovet en god halv time uden en lyd :yay :yay :yay Det er det længste han har sovet i dagtimerne i meeeeeget lang tid :yay :yay Har nået at være i bad og er nu igang med barnevelsignelsesinvitationerne :yay Hvor er det velfortjent.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Det med lejligheden er vel godt nyt? Eller er det mest stressende :unsure Håber du får lidt ro i løbet af dagen for kaffe og morgenmad er da vist en menneskeret! Lige der var det mest stressende. Mest fordi det hus vi ville byde på blev solgt lige for snuden af os og der lige pt ikke er HUSET vi vil byde på. Vi skal være ude at lejligeheden om 2 mdr, hvis vi siger ja og skal derfor nok i en lejebolig i en periode og det er lidt stressende, havde håbet på en lidt længere overdragelse.. Vores bankrådgiver er blevet langtidssygemeldt og vi er midt i skifte af bank, der så er gået i stå og de skal jo helst sige god for prisen inden vi skriver under på noget. Nu må vi se, skal til møde med mægler i eftermiddag og kigge på det hele. Du skal have din kaffe NU!!!! Kaffe først, så mad og så går det hele... :kram :yay for solgt lejlighed det giver os andre håb ;) Kaffe konsumeret = det hele ser lidt lysere ud, men dog stadig en anelse stressende jvf det jeg har skrevet ovenover ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Lige der var det mest stressende. Mest fordi det hus vi ville byde på blev solgt lige for snuden af os og der lige pt ikke er HUSET vi vil byde på. Vi skal være ude at lejligeheden om 2 mdr, hvis vi siger ja og skal derfor nok i en lejebolig i en periode og det er lidt stressende, havde håbet på en lidt længere overdragelse.. Vores bankrådgiver er blevet langtidssygemeldt og vi er midt i skifte af bank, der så er gået i stå og de skal jo helst sige god for prisen inden vi skriver under på noget. Nu må vi se, skal til møde med mægler i eftermiddag og kigge på det hele. Kaffe konsumeret = det hele ser lidt lysere ud, men dog stadig en anelse stressende jvf det jeg har skrevet ovenover ;) Puh ha, kan godt se det ikke lige er optimalt, men håber i finder ud af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Elsker at Lilly er begyndt at ta en lang lur midt på dagen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Vi har været til åbent hus ved SP. Min dreng vejer nu 10,58 kg. Og så skal vi til at trappe ned med mad om natten og øve at sove i egen seng... Bliver hårdt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Tror det synger på sidste vers, men han har ikke kaldt endnu, og jeg lagde ham 10.49 :yay :yay Er jo helt overskudsagtig!!! Sådan!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites