TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

:kram Det kan altså ske for selv den bedste! Men kender så godt følelsen!

Tak for kram! Pyha, det var bare slet ikke rart. Hun lå og smågræd indtil jeg fik klemt den lille finger, så blev hun helt stille og åbnede munden i det der burde været skrig, men det kom først efter lidt tid.. Og hun kiggede bare på mig, med et blik der spurgte, hvorfor jeg var så ond :(

---

Hun sov efterfølgende under en time til eftermiddagslur og var mega pylret hele eftermiddagen og gik kold her for 15-20 minutter siden - 1 time før hun plejer. Er spændt på natten nu, men er bare så træt og orker ikke bøvl.. NU må ham farmand S gerne komme hjem fra det rådne workshop! Og så får han for øvrigt forbud mod flere heldags arrangementer lige foreløbig!

Del dette indlæg

Tak for kram! Pyha, det var bare slet ikke rart. Hun lå og smågræd indtil jeg fik klemt den lille finger, så blev hun helt stille og åbnede munden i det der burde været skrig, men det kom først efter lidt tid.. Og hun kiggede bare på mig, med et blik der spurgte, hvorfor jeg var så ond :(

---

Hun sov efterfølgende under en time til eftermiddagslur og var mega pylret hele eftermiddagen og gik kold her for 15-20 minutter siden - 1 time før hun plejer. Er spændt på natten nu, men er bare så træt og orker ikke bøvl.. NU må ham farmand S gerne komme hjem fra det rådne workshop! Og så får han for øvrigt forbud mod flere heldags arrangementer lige foreløbig!

Det blik siger bare mere end 1000 ord! ØV!

Håber i får en go nat og at din mand snart kommer hjem! Det er bare hårdt med de dage man er alene med dem... især når der er pyller! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad sker der med min ellers så rolige baby?

Han har de sidste to dage været fuldstændig ulykkelig al hans vågentid, bortset fra når han spiser (hvilket er nærmest hele tiden). Det virker som om der er noget der trykker ham, men hvordan ved man hvad det er?

Jeg håber virkelig ikke det skal være sådan her, for det er VILDT HÅRDT!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, føler mig som verdens dårligste mor idag. Først får Edith og jeg slået hovedet sammen, så hun får en lille rød plet på panden og bliver rigtig ked og så da jeg skal ligge hende i voksien, får jeg noget hud på hendes tommeltot i klemme i den der spænde, hun skal spændes fast med. Og så blev hun bare såååå ulykkelig, at hun næsten holdt op med at trække vejret :( Det gik heldigvis hurtigt over, men øv hvor jeg føler mig ussel!

Altså det kan ske for enhver, men jeg ved hvordan du har det. Første gang jeg skulle klippe negle på C, kom jeg til at klippe hende i fingren så det blødte - nøj hvor havde jeg det skidt og vi tudede begge to :boo .

Jeg har også prøvet at klemme hendes lår imellem 2 knapper, da jeg skulle give hende body på. Hun begyndte pludselig at græde, jeg fik hende trøstet, men fandt først ud af da jeg tog bodyen af hende om aftenen (og så et lille blåt mærke), hvad jeg havde gjort - prøv lige og spørg hvem der følte sig som kandidat til verdens dårligste mor.

"Heldigvis" var det da far, der var "skyld" i hendes første bule, da han var uopmærksom i et øjeblik og så væltede hun bagud og ramte en stol :unsure

Men hun er aldrig kommet slemt til skade og man blive nødt til at fortælle sig selv, at små uheld sker, selvom man har det skidt med det og gerne vil pakke sin lille pus ind i bobleplast.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går bare så super godt med C i dp, havde aldrig forestillet mig, at det hele skulle gå så nemt :wee .

Hvor er det bare fantastisk og selvom hun kun har været afsted i 1½ uge, så kan man allerede nu se det på hendes udvikling og jeg har da også indrømmet, at det var begrænset hvor meget mere jeg havde at tilbyde hende alene.

Hun er blevet meget mere udadvendt og hun møver sig fremad :loveshower

Mor har heldigvis så røv-travlt på arbejde, at hun ikke har tid til at tænke over alle de ting hun går glip af og hvordan hendes lille guldklump har det.

Og nu har vi besluttet at vi giver os i krig med projekt "far-putter" i Bededagsferien, hvis det er lykkedes, vil det samtidig betyde at vi er nede på 1 amning i døgnet, det bliver dejligt ikke kun med amningen, men også at far skal putte.

Så handler det bare om at jeg på et tidspunkt skal tage krigen om natteamningen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går bare så super godt med C i dp, havde aldrig forestillet mig, at det hele skulle gå så nemt :wee .

Hvor er det bare fantastisk og selvom hun kun har været afsted i 1½ uge, så kan man allerede nu se det på hendes udvikling og jeg har da også indrømmet, at det var begrænset hvor meget mere jeg havde at tilbyde hende alene.

Hun er blevet meget mere udadvendt og hun møver sig fremad :loveshower

Mor har heldigvis så røv-travlt på arbejde, at hun ikke har tid til at tænke over alle de ting hun går glip af og hvordan hendes lille guldklump har det.

Og nu har vi besluttet at vi giver os i krig med projekt "far-putter" i Bededagsferien, hvis det er lykkedes, vil det samtidig betyde at vi er nede på 1 amning i døgnet, det bliver dejligt ikke kun med amningen, men også at far skal putte.

Så handler det bare om at jeg på et tidspunkt skal tage krigen om natteamningen.

Sikke en dejlig opdatering der giver sådan en grublende mor som mig håb

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha har lige brugt 50 minutter på at putte Maja :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha har lige brugt 50 minutter på at putte Maja :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså det kan ske for enhver, men jeg ved hvordan du har det. Første gang jeg skulle klippe negle på C, kom jeg til at klippe hende i fingren så det blødte - nøj hvor havde jeg det skidt og vi tudede begge to :boo .

Jeg har også prøvet at klemme hendes lår imellem 2 knapper, da jeg skulle give hende body på. Hun begyndte pludselig at græde, jeg fik hende trøstet, men fandt først ud af da jeg tog bodyen af hende om aftenen (og så et lille blåt mærke), hvad jeg havde gjort - prøv lige og spørg hvem der følte sig som kandidat til verdens dårligste mor.

"Heldigvis" var det da far, der var "skyld" i hendes første bule, da han var uopmærksom i et øjeblik og så væltede hun bagud og ramte en stol :unsure

Men hun er aldrig kommet slemt til skade og man blive nødt til at fortælle sig selv, at små uheld sker, selvom man har det skidt med det og gerne vil pakke sin lille pus ind i bobleplast.

Av den har vi også lavet med Johannes.. Aller første negl der skulle klippes og haps, så fik far lige klippet ham i fingeren. Hold op hvor vi tudede og jeg var klar til at køre på skadestuen, for han skulle jo tydeligvis limes eller syes eller have gips på eller noget.. Har stadig traume over det og holder vejret hver gang vi klipper negle på ham, haha :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo er helt umulig.. Han skriger og græder og vil ikke sove! :( Han har været sådan siden sidst på eftermiddagen. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo er helt umulig.. Han skriger og græder og vil ikke sove! :( Han har været sådan siden sidst på eftermiddagen. :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha.. Han faldt heldigvis i søvn et kvarters tid efter jeg havde skrevet her. A fik ham til at sove! Og han har taget et stræk på fem timer til at starte med! :) håber ikke han er lige så umulig i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha.. Han faldt heldigvis i søvn et kvarters tid efter jeg havde skrevet her. A fik ham til at sove! Og han har taget et stræk på fem timer til at starte med! :) håber ikke han er lige så umulig i morgen.

Det lyder godt nok som det første tigerspring der driller jer. Men dejligt han tog et godt stræk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder godt nok som det første tigerspring der driller jer. Men dejligt han tog et godt stræk.

Jeg tror nu mere det er det andet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline blev passet af sin onkel og tante igår |{ havde virkelig hygger og hun havde været så sød! Hun lå pænt og sov da jeg kom hjem :-))

Idag skal vi besøge vuggestuen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv endnu en klynke nat og så vågnede hun ved 6 tiden og har kun sovet en times tid siden. Dårlige odds for succes med baby bio i dag :( HÅBER bare sådan at hun sover godt i vognen i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal der vaskes og pakkes til Marius første ferie. Men hold nu op hvor skal vi have meget med for 2 overnatninger :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er altså SÅ forelsket i min lille pige :kuller Jeg elsker at være på barsel, og vil nyde den sidste måned hvert sekund :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Succes nat og morgen: Sofia blev puttet af far kl. 19.20, sov uden lyd til 23.30, fik mad. Sov videre til 6.30 uden en lyd. Spiste kæmpe portion øllebrød plus en halv gumle pærer:-) var i hopla da hun blev afleveret i DP:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God nat! Sov fra 19.30-23, blev ammet, sov videre til 4.15 blev ammet og vågnede 6.30! Ikke en eneste gang skulle hun have sut (eller vågnede op) :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gaaaab...

SP var her igår så han blev vækket af sin eftermiddagslur. Det gjorde så at han faldt i søvn kl 18.30 - som så gjorde at han slet ikke kunne vågne til at spise kl 21, som så gjorde at han rykkede hele sin rytme en time. Så i stedet for at bøvle fra kl 5, så bøvlede han fra kl 4, og var vågen fra kl 5...

Timingen ift en dag i babybio kunne godt hve været bedre, men så må jeg tage en lur når jeg kommer hjem, forhåbentlig

Det gode er at der bliver tanket op på mor kontoen i baby bio så du opdager ikke du er træt før du sætter dig ned derhjemme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal man havde 4gode/okey nætter for så at tænkte jeg behøver ikk gå i seng kl 9 i aften, så kl blev 24 inden jeg lå under dynen og det var efter bat flaske kl 23 og 23:30 ca også sover begge drenge bare af L*** så må tidlig i seng igen i aften tror jeg... Nu gik det bare så godt:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal man havde 4gode/okey nætter for så at tænkte jeg behøver ikk gå i seng kl 9 i aften, så kl blev 24 inden jeg lå under dynen og det var efter bat flaske kl 23 og 23:30 ca også sover begge drenge bare af L*** så må tidlig i seng igen i aften tror jeg... Nu gik det bare så godt:)

Pyha vi sku ikke klage, det må være hårdt med hele to små som skal sove godt for du får en rolig nat. Håber I får flere af de gode :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet med avokado og det var bare det mest ulækre hun nogensinde havde fået i munden at dømme på ansigtsudtrykket :D jeg smagte selv på den, den var moden og lækker så ved ikke hvad hun syns der var galt med den. :rolleyes

Haha, sådan har Karla det også. Hun spiser alt, pånær avokado :D :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha vi sku ikke klage, det må være hårdt med hele to små som skal sove godt for du får en rolig nat. Håber I får flere af de gode :kram2

Ja til tider driller det helt vildt vil bare have de gode nætter igen selvom det kun var 4 nætter var det 4 nætter næsten uden gråd og kun en flaske pr barn:) men nu sover de igen så jeg har lagt mig i sengen og i dag må hjem igen være hjem og vasketøj være vasketøj for mor her skal slappe helt af:)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER