Besvaret March 29, 2013 Prøvede at putte William i vuggen til natten, men mor her kunne altså ikke klare det alligevel, så det blev endnu en tryg nat i dobbeltsengen - jeg lærer det vel snart? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal Jeg er ikke sikker på at katten overlever natten. Hvis dyrenes beskyttelse kunne læse mine tanker og se hvilke forestillinger jeg har om den lige nu, ville jeg blive anholdt. At skrabe på døren til baby værelset er på intet tidspunkt OK, men at gøre det om natten når hun er lige ved at falde i søvn.... :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Bedste nat i 100 år! Jaaaa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Lille detalje, så synes jeg det er fedt, at du kan sige, "da Ida havde samme alder" - der er tre dages forskel :D Haha! Altså, nu når der ikke kommer så meget ind og hun ikke virker generet, vil jeg hvert fald ikke stikke noget i måsen på hende ;) Der kom noget i går uden hun havde problemer, så måske det bare er naturligt længere undervejs, hmm... :P MEN, tigeren er kun LIGE smuttet rent tidsmæssigt, så det kan da godt have spillet et lille puds herhjemme.. Bella er bare aldrig særlig påvirket af dem, så det havde jeg slet ikke tænke over :super :tak Jeg havde ikke lige lagt mærke til det med alderen :P 26-ugers tigeren var den første tiger vi mærkede herhjemme, resten har vi slet ikke mærket noget til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Kommer til at tænke på om I har prøvet forskellige mærker? (Det har I jo nok, men vil bare være sikker) Da David startede på flaske havde vi store problemer med at få mere end 40 ml i ham af gangen. Da vi skiftede til allomin forsvandt problemerne fuldstændigt. Ja, vi prøvede 3-4 forskellig mærker. Vi prøvede kold og varm. Vi prøvede bland selv og brik. Men til slut valgte vi at holde os til Nan for at hun ikke skulle blive forvirret og hun virkede ikke til at have mere interesse i den ene frem for den anden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Typisk! Når jeg har Mie om morgenen vågner hun kl 5.30 når Anders har hende vågner hun kl 7 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal Jeg er ikke sikker på at katten overlever natten. Hvis dyrenes beskyttelse kunne læse mine tanker og se hvilke forestillinger jeg har om den lige nu, ville jeg blive anholdt. At skrabe på døren til baby værelset er på intet tidspunkt OK, men at gøre det om natten når hun er lige ved at falde i søvn.... :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal Samme her!!! :angry George er IKKE i kridthuset! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 God første nat i egen seng. Sut kl 01, flaske kl 2, inde og vende ham 05 og op 6.45 :) Og mor her er ikke vågnet ved han vender og drejer sig :yay Og har også sovet nogenlunde på første natten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 God første nat i egen seng. Sut kl 01, flaske kl 2, inde og vende ham 05 og op 6.45 :) Og mor her er ikke vågnet ved han vender og drejer sig :yay Og har også sovet nogenlunde på første natten :) :yay :yay Dejligt at det er gået godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Så har ida fundet ud af at dreje rundt på måsen :o vendte lige ryggen til hende i to minutter mens jeg lavede min egen morgenmad og vupti i stedet for at sidde kigge akvariet, sad hun nu og kiggede på mig. :o Vi havde ryg mod ryg da jeg startede med at lave min morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 God første nat i egen seng. Sut kl 01, flaske kl 2, inde og vende ham 05 og op 6.45 :) Og mor her er ikke vågnet ved han vender og drejer sig :yay Og har også sovet nogenlunde på første natten :) Lyder godt. Det er SKØNT når man får en god nats søvn. Jeg vågner lige pludselig kun 1-2 gange om natten og jeg kan virkelig mærke at søvnen er dybere nu end den var før, det giver overskud!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Ja, vi prøvede 3-4 forskellig mærker. Vi prøvede kold og varm. Vi prøvede bland selv og brik. Men til slut valgte vi at holde os til Nan for at hun ikke skulle blive forvirret og hun virkede ikke til at have mere interesse i den ene frem for den anden. Æv... havde da ellers været skønt hvis det kunne have hjulpet. Men fedt at det går fremad med koppen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Skal til fest i aften... bare noget stille og roligt tøsefrokost/fødselsdag men jeg glæder mig mega!!! Er allerede så småt i gang med at vælge tøj og frisyre og sko... Det bliver skønt at bryde ud af barselsboblen for en aften! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Skal til fest i aften... bare noget stille og roligt tøsefrokost/fødselsdag men jeg glæder mig mega!!! Er allerede så småt i gang med at vælge tøj og frisyre og sko... Det bliver skønt at bryde ud af barselsboblen for en aften! Håber du for en fantastisk aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Elsker bare min datter så højt :loveshower Hun er bare i super humør 95% af tiden og er bare så nem for tiden :wub Hun er også blevet helt vild nem, at putte om aften. :biglove Hun udvikler sig med lynets hast og kan ligeså stille bevæge sig fremad og så er hun bare med på at spise stort set hvad som helst :yay Så er det bare trist at skulle starte på arbejde på tirsdag :bye - men er sikker på at hun også klare DP med bravour :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Sove til formiddag eller middag ? Næ nej det er da ikke noget vi gør siger Ida. <_< Siden klokken 9 imorges har hun ikke sovet, så der er da godt nok langt til klokken 19 Selvom hun slet ikke virker spor træt eller noget som helst, men det skal nok komme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Det er hårdt at være blevet mobil... Har fundet en blodansamling øverst på øret :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Elsker min datters grin..... Skaber kun lykke! <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Skal til fest i aften... bare noget stille og roligt tøsefrokost/fødselsdag men jeg glæder mig mega!!! Er allerede så småt i gang med at vælge tøj og frisyre og sko... Det bliver skønt at bryde ud af barselsboblen for en aften! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Elsker vores badestunder. Lasse hygger sig sådan og når han så kommer op, så snakker han og pjatter han så meget, at jeg ind i mellem ikk ka lade være med at grine så meget :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Så er Elin puttet, tingene klar til imorgen (Torbens fødselsdag) - jeg er så spændt på hans reaktion når han ser billederne! Og nu skal vi se en film.... dejligt med kæreste tid, som der generelt er allllt for lidt af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Clara 9 måneder i dag. Hel vild at det går så hurtig. Jeg er hel sikker på at hun kommer til at gå inden hun bliver 1 år. På en måned har hun formodet at kravle, stå op af ting, gå når vi holder hende i hænderne. Vildt at det går så stærkt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2013 Ved ikke om nogen af jer er fra fyn.. Eller om man overhovedet må linke til sådan noget herinde? Men http://www.facebook.com/FotografNikolajGrundtvig?v=app_194975693850063&rest=1 her kan man vinde en fotosession.. Det er den fotograf vi har brugt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Theo er startet natten med fire timer sammenhængende!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Så er Elin puttet, tingene klar til imorgen (Torbens fødselsdag) - jeg er så spændt på hans reaktion når han ser billederne! Og nu skal vi se en film.... dejligt med kæreste tid, som der generelt er allllt for lidt af. Tillykke med ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites