Besvaret March 19, 2013 He he... det blev heldigvis ikke nødvendigt - men hold da op en amatør - jeg skulle fortælle hende hvad jeg troede hun skulle gøre ved den lyse plamage - hun ville nemlig til at dække det med rød farve (sidste gang prøvede hun med en brun) - så sagde jeg til hende at jeg måske troede at det ville være en ide at prøve at lægge nogle flere afblegede striber ind, ellers ville man blive ved med at kunne se det. "Ja, det tror jeg at vi prøver så..." meget betryggende... Arh men altså... nogle gange skulle det være ligesom indenfor fødevare industrien med sådan en smiley (med masser af hår ;) ) i vinduet. Det ville altså være lettere! Så kunne der være forskellige kategorier fx klip, farve, kundetilfredshed, service, kemi. Men det kan man jo ønske om alle der sælger en service/behandling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Så har Mie opdaget at man kan bruge det at trille til at komme fra A til B og ikke kun fra ryg til mave og omvendt!!! Så skal hun bare lære at komme fremad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Så har Mie opdaget at man kan bruge det at trille til at komme fra A til B og ikke kun fra ryg til mave og omvendt!!! Så skal hun bare lære at komme fremad! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Så har Mie opdaget at man kan bruge det at trille til at komme fra A til B og ikke kun fra ryg til mave og omvendt!!! Så skal hun bare lære at komme fremad! Det er super sjovt, når de triller rundt, hvor de vil hen :wub Det gør Silas også og det i stor stil nu... Han gider faktisk ikke være på arm for tiden.. for han skal TRILLE ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Det er super sjovt, når de triller rundt, hvor de vil hen :wub Det gør Silas også og det i stor stil nu... Han gider faktisk ikke være på arm for tiden.. for han skal TRILLE ;) Jeg glæder mig så meget til at Ida finder ud af det, hun er lidt tung at have på armen nu synes jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Er der nogen af jer der har erfaring med champingon til de små? vi har lidt til overs men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe dem an og om hun overhovedt må få dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Jeg glæder mig så meget til at Ida finder ud af det, hun er lidt tung at have på armen nu synes jeg Du har også noget at glæde dig til :) Det er så sjovt, og dejligt at se hvordan de pludselig udvikler sig.. og kan komme afsted selv... lidt alternativt.. men de kommer rundt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Du har også noget at glæde dig til :) Det er så sjovt, og dejligt at se hvordan de pludselig udvikler sig.. og kan komme afsted selv... lidt alternativt.. men de kommer rundt :glad Jeg tror jeg må til at lave nogle flere trille-øvelser med hende, hun har ikke helt forstået det med i det hele taget af trille rundt endnu nemlig. Hun triller kun fra ryg til mave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Jeg tror jeg må til at lave nogle flere trille-øvelser med hende, hun har ikke helt forstået det med i det hele taget af trille rundt endnu nemlig. Hun triller kun fra ryg til mave. Det kommer lige pludselig :) Leah har fundet ud af når hun løfter armen kan hun vende sig fra mave til ryg. Men hun bliver SÅ sur når hun så ikke kan komme tilbage igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Det kommer lige pludselig :) Leah har fundet ud af når hun løfter armen kan hun vende sig fra mave til ryg. Men hun bliver SÅ sur når hun så ikke kan komme tilbage igen :D Ida bliver også bare helt vildt sur når hun ikke kan komme tilbage igen(fra mave til ryg) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Er efter et par uger med succes med at få E til at sove kl 20, begyndt på 'fald i søvn selv'. Igår virkede det ok at ligge hende, da hun næsten sov og så da hun vågnede lidt op, så vugge hende og synge en sang, idag virkede det ikke.. Nå nå, i morgen er endnu en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Er efter et par uger med succes med at få E til at sove kl 20, begyndt på 'fald i søvn selv'. Igår virkede det ok at ligge hende, da hun næsten sov og så da hun vågnede lidt op, så vugge hende og synge en sang, idag virkede det ikke.. Nå nå, i morgen er endnu en dag :) Alle dage er desværre ikke ens ;) jeg ville ellers gerne vælge de gode så :D Men her er der også stor forskel på hvor nemt hun falder i søvn. Vi er begyndt på at give vælling, kysse på panden sige god nat og så gå ud af værelset. idag fx skulle vi kun ind én gang og give sutten. Andre dage 4 gange. Hun er blevet ret god til at falde i søvn selv. syens kun det er når hun er over træt kun skal beroliges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Er efter et par uger med succes med at få E til at sove kl 20, begyndt på 'fald i søvn selv'. Igår virkede det ok at ligge hende, da hun næsten sov og så da hun vågnede lidt op, så vugge hende og synge en sang, idag virkede det ikke.. Nå nå, i morgen er endnu en dag :) Bare du har den indstilling så skal det nok gå. Jo mere positiv du er omkring det Jo bedre, for Så er det en god oplevelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2013 Alle dage er desværre ikke ens ;) jeg ville ellers gerne vælge de gode så :D Men her er der også stor forskel på hvor nemt hun falder i søvn. Vi er begyndt på at give vælling, kysse på panden sige god nat og så gå ud af værelset. idag fx skulle vi kun ind én gang og give sutten. Andre dage 4 gange. Hun er blevet ret god til at falde i søvn selv. syens kun det er når hun er over træt kun skal beroliges. Ja kunne være skønt, hvis man bare kunne vælge de gode :) Ej, hun skal jo lige lære det og vi er jo kun begyndt på det! Ting tager tid og jeg vil ikke gøre det til en dårlig oplevelse.. Så hun får lov at falde i søvn i armene, hvis det er nødvendigt ;) Bare du har den indstilling så skal det nok gå. Jo mere positiv du er omkring det Jo bedre, for Så er det en god oplevelse. Nemlig! Og har jo i forvejen optur over at hun går så tidligt i seng, også selvom hun falder i søvn i mine arme.. Det må bare IKKE blive en dårlig oplevelse, så duer det jo ikke! En dag af gangen og forhåbentligt flest af dem hvor hun selv kan falde i søvn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Ja kunne være skønt, hvis man bare kunne vælge de gode :) Ej, hun skal jo lige lære det og vi er jo kun begyndt på det! Ting tager tid og jeg vil ikke gøre det til en dårlig oplevelse.. Så hun får lov at falde i søvn i armene, hvis det er nødvendigt ;) Nemlig! Og har jo i forvejen optur over at hun går så tidligt i seng, også selvom hun falder i søvn i mine arme.. Det må bare IKKE blive en dårlig oplevelse, så duer det jo ikke! En dag af gangen og forhåbentligt flest af dem hvor hun selv kan falde i søvn ;) Præcis! Sådan startede vi også og lige pludselig kunne hun falde i søvn selv. Det tog tid og vi havde dage vi lå i sengen ved siden af I 3 kvarterer og gav sut hvert 5 minut. Men hun brokkede sig ikke og faldt selv i søvn. Vi startede med at gå hende til ro, ikke i søvn men til Hun blev slap. Til sidst vidste hun hvad sengen betød og Så var det ikke nødvendigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Syntes lige vi havde fået en god vane med at sove til kl 7 :goodluck for at hun falder i søvn igen og sover til kl 7. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Syntes lige vi havde fået en god vane med at sove til kl 7 :goodluck for at hun falder i søvn igen og sover til kl 7. Tænker det samme herhjemme..... 5.30 er altså for tidligt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Silke Elia var også frisk 5.50 i morges. Men hun er sovet uden opvågning udover til amning, så klager ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Bella sov fra 20-22 igår aftes og først igen kl 23.20, meeen sov så helt til 6.30, så overordnet set er jeg tilfreds :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Edith var vågen til mad kl 22.20, kl 23.40 (men vågnede hver gang jeg lagde nede ned, kl 1.15 vækkede jeg manden, som fik hende til at sove i sengen på 30 min) og så vågnede hun først kl 5 og så kl 6.10, hvor S stod op med hende og jeg fik lov at sove til 7.10 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Øv har fået mig en lille febermus, der hele natten har været vågen, hver 20. min fordi han hostede :( Så jeg er bare giga træt idag :( Godt jeg kan se frem til en date med majs i aften, det gør det noget nemmere at overskue dagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Camille sov igennem igen :glad Hun sov fra kl 21.30 til 8.30! Vi vækker hende ellers senest kl 8, men jeg har det SÅ ringe i dag :( Heldigvis er Christian hjemme om en time...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Øv endnu en nat uden søvn. :( Håber snart at den tiger forsvinder igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Camille sov igennem igen :glad Hun sov fra kl 21.30 til 8.30! Vi vækker hende ellers senest kl 8, men jeg har det SÅ ringe i dag :( Heldigvis er Christian hjemme om en time...! :yay :yay :yay FEDT! Og god bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2013 Øv endnu en nat uden søvn. :( Håber snart at den tiger forsvinder igen Tiger, skrid hjem :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites