TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så der afleveret blodprøver i massevis samt urinprøve.. Må indrømme jeg fniste lidt da hun gav mig en kop og sagde jeg skulle fange urin i den ;)

Nu sover min trold, og vi skal vente et par timer...

håber de finder ud af hvad jeres feber-mus fejler :kram

Og held og lykke med kop-stuntet ;)

Del dette indlæg

Det lykkedes ret let med at fange tis - fik det kun lidt på fingrene ;)

Den viste intet.. Blodprøverne viste det "nok" er en bakterie infektion. I så fald kan de intet gøre..

Nu venter vi på røgten, så de kan udelukke lungebetændelse.. De kan intet høre på lungerne, så det er det nok ikke.

Lige nu frygter jeg lidt dagen i morgen.. Christian har lang dag - tager afsted kl 7 og er hjemme kl 18 :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius første ferie bliver midt i april :) Det er jo snart.,,

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en madglad dreng!

Han spiste hele sin portion majsgrød til frokost, og snuppede også næsten hele den portion kartoffel/gulerodsmos, der blev serveret til aften :o

Tror faktisk han er blevet så glad for sin mos/grød at han ikke gider så meget flaske mere - han har i hvert fald ikke villet tage så meget som normalt, og det har virket til han bare har gemt appetitten til den "rigtige" mad.

Hvor meget mælk må jeg "erstatte" med grød/mos? Tænker det er lidt tidligt at han begynder på det her...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv har lige måtte ligge en feberramt dreng i barnevognen for at få han til at falde til ro. Og er selv kommet ud af døren i joggingbukser det er lidt koldt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må indrømme jeg ikke helt vidste om jeg skulle blive fornærmet eller bare grine da røntgenlægen sagde"hun vejer cirka 9kg? Ja jeg er jo lystfisker, derfor kunne jeg gætte det..."

Svarede bare; 9,2 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må indrømme jeg ikke helt vidste om jeg skulle blive fornærmet eller bare grine da røntgenlægen sagde"hun vejer cirka 9kg? Ja jeg er jo lystfisker, derfor kunne jeg gætte det..."

Svarede bare; 9,2 ;)

jeg tænker bare gad vide hvad det er en nogle fisk han fanger der er så store. Men det var da meget godt ramt. Jeg håber at i snart kan få en diagnose så Camille kan blive frisk igen. Vh Lene

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ligesom om at Marius skal lære at drikke forfra med tænder i munden :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svarede bare; 9,2 ;)

Sikke en lang dag i har haft. Håber snart I går en afklaring og kommer hjem :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh hvis Pixie fortsætter med at spise så godt, så kommer hun snart op på den mængde de siger hun bør have :)

Vil nødigt have at min tykke baby taber sig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv havde en dårlig nat i går og kan allerede konstatere at i nat også bliver noget lort.

C vågner hele tiden smågrædende op.. Det er irriterende når man ikke ved hvad det skyldes og når hun ikke vil have hendes sut om natten.

Vi mistænker en af følgende ting: slutning på 26 ugers tigeren, måske kommende tænder, måske ondt i maven (hun har haft lidt svært ved at komme af med det, men der har dog været bonusble de sidste 2 dage) eller at hun reagere på at vi har flyttet hende fra vuggen til tremmeseng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv havde en dårlig nat i går og kan allerede konstatere at i nat også bliver noget lort.

C vågner hele tiden smågrædende op.. Det er irriterende når man ikke ved hvad det skyldes og når hun ikke vil have hendes sut om natten.

Vi mistænker en af følgende ting: slutning på 26 ugers tigeren, måske kommende tænder, måske ondt i maven (hun har haft lidt svært ved at komme af med det, men der har dog været bonusble de sidste 2 dage) eller at hun reagere på at vi har flyttet hende fra vuggen til tremmeseng.

Eller en blanding!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svarede bare; 9,2 ;)

HA ha... det er god værksteds humor... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en madglad dreng!

Han spiste hele sin portion majsgrød til frokost, og snuppede også næsten hele den portion kartoffel/gulerodsmos, der blev serveret til aften :o

Tror faktisk han er blevet så glad for sin mos/grød at han ikke gider så meget flaske mere - han har i hvert fald ikke villet tage så meget som normalt, og det har virket til han bare har gemt appetitten til den "rigtige" mad.

Hvor meget mælk må jeg "erstatte" med grød/mos? Tænker det er lidt tidligt at han begynder på det her...

Hvis du er urolig så lad være med at indføre endnu et måltid. Men mener bare at det hedder mindst 400 ml MME før man skal give hjern.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme igen efter 12 timer... Puha. De kunne ikke finde årsagen.. Så vi er sendt hjem med besked om at ringe hvis det bliver værre :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme igen efter 12 timer... Puha. De kunne ikke finde årsagen.. Så vi er sendt hjem med besked om at ringe hvis det bliver værre :(

ØV altså!

Håber snart hun er i bedring... :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv har haft den værste nat ever. Simon havde feber og var pylret og er vågnet min. En gang hver time. Og det eneste der har virket er mine bryster og så har han ikke ville falde i søvn igen. Og han er også pylret her til morgen så jeg gruer for dagen. Øv øv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv har haft den værste nat ever. Simon havde feber og var pylret og er vågnet min. En gang hver time. Og det eneste der har virket er mine bryster og så har han ikke ville falde i søvn igen. Og han er også pylret her til morgen så jeg gruer for dagen. Øv øv

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! :kram2 god bedring med hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brug for list hjælp mine drenge vågner altid efter 2 timer når de er lagt til nat og derefter er det alt mellem en halv time og to timer så vågner de igen.. Jeg er ved at være godt træt burde de ikk kunne sove bare næsten igennem nu?? De er 7 måneder på lørdag..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh Mie skal altså snart på eget værelse... hun kan karte rundt i flere timer inden hun vågner til mad :(

Må hellere arbejde målrettet på at gøre hende tryg på værelset de næste par dage. Så kan hun komme på værelset på lørdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brug for list hjælp mine drenge vågner altid efter 2 timer når de er lagt til nat og derefter er det alt mellem en halv time og to timer så vågner de igen.. Jeg er ved at være godt træt burde de ikk kunne sove bare næsten igennem nu?? De er 7 måneder på lørdag..

Vågner de til mad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvordan falder de i søvn? Lyder som om de ikke selv kan komme videre til næste søvnfase

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver nødt til at juble lidt. Marius har sovet 11 timer i streg uden mad. Dog har vi vendt ham et par gange omkring midnat da han piver lidt når han vender sig om på maven. Og så kom han over til mig ved 6.30 tiden, da han var urolig og sov 2 timer mere :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Mie har fået sin første tand...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER