Besvaret January 31, 2013 Jeg er totalt ved siden sf mig selv!! Camille blev puttet 21.30.. Fik 270ml mme kl 2... Og vågnede først kl 9!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Åhh Silke Elia bliver ved med at vågne om natten og skal hjælpes i søvn. Kan ikke greje hvad der trykker hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Er træt med træt på pga en nat med blæsevejr og en baby der vågnede hver anden time. Og nu har jeg lige kæmpet i 45 min med at få hende til at sove formiddagslur.... Kan allerede mærke nu at det bliver en skod dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Men Nuhr hvor er det det hele værd når Mie så får øje på sin far hun ikke har set i 2 dage og går HELT amok: smiler, spræller, hviner og rækker ud efter ham :wub Mie Æhlsker sin far! Nåhr :biglove Hvad sker der lige...... Charlie blev puttet på 10 minutter kl 19.30..... Han fik en sut kl 3, og så vågnede jeg ellers helt forvirret kl 7.30..... Totalt uventet succes, og tiltrængt søvn!! :loveshower :yay Jeg er totalt ved siden sf mig selv!! Camille blev puttet 21.30.. Fik 270ml mme kl 2... Og vågnede først kl 9!!! FEDT!! :yay :loveshower Send gerne den gode søvnkarma nordpå - vi står op hveranden time herhjemme :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Ved ikke om det er totalt umuligt at se, hvad der foregår, men er bare lidt stolt af min lille møffe-sig-rundt-mus :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hmm... tror Claus skal lære Anders noget så! For når han kommer hjem med noget er det altid kjoler :rolleyes og vi har altså en millionmilliard. ja det kunne være de skulle sendes på shoppetur sammen, det kunne være sjovt at se hvad de blev enige om at komme hjem med :P Orker det helt ærlig ikke mere... Jeg tror, hun har fået vendt rundt på hendes rytme og jeg aner ikke hvordan jeg vender den tilbage. Jeg ef træt og sur og hun vil bare lege og jeg gider hende ikke mere.. :kram :kram :kram Se om du ikke kan få sovet nået hun sover idag, det duer ikke at du slet ingen søvn får. Eller var det måske en ide at kontakte SP for at få nogle gode fif til hvordan den kan blive vendt igen. Men Nuhr hvor er det det hele værd når Mie så får øje på sin far hun ikke har set i 2 dage og går HELT amok: smiler, spræller, hviner og rækker ud efter ham :wub Mie Æhlsker sin far! Nåååee hvor sødt :) Hvad sker der lige...... Charlie blev puttet på 10 minutter kl 19.30..... Han fik en sut kl 3, og så vågnede jeg ellers helt forvirret kl 7.30..... Totalt uventet succes, og tiltrængt søvn!! :loveshower :yay Jeg er totalt ved siden sf mig selv!! Camille blev puttet 21.30.. Fik 270ml mme kl 2... Og vågnede først kl 9!!! :glad fedt med en god nat og noget søvn til jer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Ved ikke om det er totalt umuligt at se, hvad der foregår, men er bare lidt stolt af min lille møffe-sig-rundt-mus :biglove Hvor er han bare sej, du har god grund til at være stolt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Har fået et smugkig til hvem det skal være Sofias dagplejemor- og far. Det bliver bare SÅ godt :-) jubii Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Jeg synes Valdemar er totalt sej.. Og kær :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hvor er han bare sej, du har god grund til at være stolt :) Jeg synes Valdemar er totalt sej.. Og kær :wub Tak :kiss :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Så er der købt ind til fastelavn. Vi bliver et ømt syn... Mig som Pippi Langstrømpe, Valdemar som elefant og Brian som hotdog :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Så er der købt ind til fastelavn. Vi bliver et ømt syn... Mig som Pippi Langstrømpe, Valdemar som elefant og Brian som hotdog :D Hahaha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Ved ikke om det er totalt umuligt at se, hvad der foregår, men er bare lidt stolt af min lille møffe-sig-rundt-mus :biglove WOW hvor er han bare dygtig... En hel ny verden har åbnet sig. Fantastisk :loveshower Og sikke en rar stemme du har :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 WOW hvor er han bare dygtig... En hel ny verden har åbnet sig. Fantastisk :loveshower Og sikke en rar stemme du har :wub Tak for begge dele :blush Synes også at han er lidt sej :loveshower Synes tilgengæld min stemme lyder HELT forkert :lol Men det synes man vel altid når man hører sig selv på optagelser :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Så er der købt ind til fastelavn. Vi bliver et ømt syn... Mig som Pippi Langstrømpe, Valdemar som elefant og Brian som hotdog :D Vi glæder os til at se billeder :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Ved ikke om det er totalt umuligt at se, hvad der foregår, men er bare lidt stolt af min lille møffe-sig-rundt-mus :biglove Nøk hvor er han sej. Hvor gammel er det han er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Synes overhovedet ikke godt om at Sophia har lungebetændelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Vi glæder os til at se billeder :P Haha, det glæder jeg mig også til selv! Er bare spændt på, om det hele passer. :unsure Nøk hvor er han sej. Hvor gammel er det han er? Tak :kram2 Han er 6½ måned :) Synes overhovedet ikke godt om at Sophia har lungebetændelse :( :kram og god bedring!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 I er så mange der har skrevet, så vil ikke lige quote :kiss :kram2 Tak.. Jeg prøvede at ringe til SP igår, kunne ikke få fat på hende, så jeg skrev en mail, som hun stadig ikke har svaret på <_< :prik Men jeg huskede at tinapk havde samme problem da Elin var ca 12 uger, så nu prøver jeg at følge den plan hun fik.. Så sådan bliver det nu.. S overtog, så jeg kunne få lidt søvn fra 2-3 og har det ok nu.. Vi sov fra ca 3.30- 9 og så sov hun kun en time til "formiddagslur" (tror det er fordi hun bliver nødt til at sove inde i det her lortevejr) og nu sover hun lige ved brystet, men det er ok.. Jeg skal over og handle, så pakker hende sammen og går ud i det hæslige vejr, så kan hun måske sove bedre end herinde.. Så nu må jeg bare styre hendes søvnrytme helt og vække hende osv indtil hun får vendt tilbage på nat og dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Marius taske er næsten færdig pakket... Han skal sove hos bedsterne, så han ikke skal vækkes i imorgen... Jeg skal prøve kranio sakral terapi og tror jeg vil køre efter et par ting nu Marius alligevel bliver passet. Bedsterne elsker at have ham og han nyder det også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 I er så mange der har skrevet, så vil ikke lige quote :kiss :kram2 Tak.. Jeg prøvede at ringe til SP igår, kunne ikke få fat på hende, så jeg skrev en mail, som hun stadig ikke har svaret på <_< :prik Men jeg huskede at tinapk havde samme problem da Elin var ca 12 uger, så nu prøver jeg at følge den plan hun fik.. Så sådan bliver det nu.. S overtog, så jeg kunne få lidt søvn fra 2-3 og har det ok nu.. Vi sov fra ca 3.30- 9 og så sov hun kun en time til "formiddagslur" (tror det er fordi hun bliver nødt til at sove inde i det her lortevejr) og nu sover hun lige ved brystet, men det er ok.. Jeg skal over og handle, så pakker hende sammen og går ud i det hæslige vejr, så kan hun måske sove bedre end herinde.. Så nu må jeg bare styre hendes søvnrytme helt og vække hende osv indtil hun får vendt tilbage på nat og dag.. Jeg ville så gerne have skrevet til dig fra morgenen af, da jeg så din status...men jeg skulle i mødregruppe.. jeg fik seriøst helt ondt indeni, da jeg læste det du skrev, fordi jeg bare havde det sådan på et tidspunkt - og jeg er så ked af, at læse at det er kommet så vidt for jer. For det er så hårdt - og du har virkelig kæmpet...(og fornemmer at du ikke helt har så meget opbakning fra manden som du burde. ) Vil du ikke være sød at ringe til mig, hvis du får brug for det, for du har brug for hjælp og hvis jeg kan hjælpe dig bare en lille smule, så ville det glæde mig. Så skrev en PM, hvis du får brug for det - og så kan du få mit nummer... Du får lige en masse :kram :kram :kram - for det har du vist brug for... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Wuhuuu...! Så har der været bonus-bleer to dage i streg!! OMG der er også kommet meget... men nu virker det til at køre noget bedre med det lort... :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Jeg ville så gerne have skrevet til dig fra morgenen af, da jeg så din status...men jeg skulle i mødregruppe.. jeg fik seriøst helt ondt indeni, da jeg læste det du skrev, fordi jeg bare havde det sådan på et tidspunkt - og jeg er så ked af, at læse at det er kommet så vidt for jer. For det er så hårdt - og du har virkelig kæmpet...(og fornemmer at du ikke helt har så meget opbakning fra manden som du burde. ) Vil du ikke være sød at ringe til mig, hvis du får brug for det, for du har brug for hjælp og hvis jeg kan hjælpe dig bare en lille smule, så ville det glæde mig. Så skrev en PM, hvis du får brug for det - og så kan du få mit nummer... Du får lige en masse :kram :kram :kram - for det har du vist brug for... Hvor er du sød :kram2 Det kan være jeg gør brug af dit tilbud.. Jeg har følt mig så ond, at jeg har skulle vække hende idag, men det er i gode tjenestes sag, så nu bliver det altså sådan.. Vi vil fortsætte med at gøre det i weekenden, selvom vi skal til fødselsdag i Jylland og heldigvis har S allerede weekend nu.. Og manden min er kommet ind i kampen og tog hende i nat, så jeg lige fik 1-1,5 time.. Nu håber jeg bare at hun falder lidt tidligere i søvn i aften.. Og så er jeg sur med løg på over min SP.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Så har jeg bestilt tid til kranio sakral terapi til Silke Elia igen. Vil se om der er noget der trykker, siden hun bliver ved med at vågne op sidst på natten. Jeg kunne allerede have fået en tid i morgen, men der er vi stadig på Samsø, så vi må vente til onsdag. Jesper og jeg er ved at bide hovederne af hinanden om natten, fordi ingen af os orker at gå rundt med hende flere gange. Så håber hun kan hjælpe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hvor er du sød :kram2 Det kan være jeg gør brug af dit tilbud.. Jeg har følt mig så ond, at jeg har skulle vække hende idag, men det er i gode tjenestes sag, så nu bliver det altså sådan.. Vi vil fortsætte med at gøre det i weekenden, selvom vi skal til fødselsdag i Jylland og heldigvis har S allerede weekend nu.. Og manden min er kommet ind i kampen og tog hende i nat, så jeg lige fik 1-1,5 time.. Nu håber jeg bare at hun falder lidt tidligere i søvn i aften.. Og så er jeg sur med løg på over min SP.. Du må hellere end gerne benytte dig af det - også smser, hvis det er bedre. For det kommer til at være en hård tid ( det er det selvfølgelig allerede), men når man er i søvnunderskud pga nætterne, og man pludselig skal kæmpe om dagen også, fordi ens barn skal aktiveres konstant, for ikke at falde i søvn (det var det jeg stod med en overgang) - jeg var fuldstændig færdig - og kunne sagtens have skrevet lige som dig, fordi jeg følte at det ene bare afløste det andet. Så det kan være at du får brug for at have noget moralsk støtte - også bare for at få at vide at det er det rigtige at gøre. For ja, man føler sig som en ond ond mor, fordi man skal vække sit barn... men det bliver man nødt til - både for sit barns skyld, men også resten af familien og ikke mindst en selv. Vi vækker stadig Elin ind imellem (hvis det er om dagen), for ellers bider det os i røven om aftenen/natten.... Og husk: Du er en go mor, selvom du ikke føler det lige nu! Men du er altså også kun et menneske, som har brug for en pause til at trække vejret..... Dejligt at din mand er kommet ind i kampen! ps. det med den sp kan jeg godt forstå...det er ik i orden, at du ik kan få fat i hende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites