TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ja det har hun, tunge endda! Jeg tror bare svaret ved lægen er "vent på det går over" Det har jeg selv oplevet da jeg havde et voldsomt maveonde hvor det stod ud i begge ender og jeg havde feber - svaret var "vi kan godt tjekke det, men inden vi får svar på hvad det er det sikkert gået over og vi kan ikke rigtig gøre noget ved det alligevel! Tag noget imodium, hold dig fra cola og spis hvidt brød og banan".

Så egentlig vil jeg helst spare Mie for turen op til lægen hvis de ikke vil gøre noget alligevel!

Hmmm ja okay. Hvem var det nu der havde diarre herinde?

Del dette indlæg

Sophia hoster og hoster og hvæser når hun trækker vejret. Hun har to gange hostet så meget at hun kastede op :

(Har været ved lægen, som tjekkede infektionstallene, og hun har ikke lungebetændelse. Så vi skal bare se tiden an. Hvis hun får besvær med at trække vejret, skal jeg vende tilbage)

Krammer. Lyder bestemt ikke rart.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har Silke Elia for alvor lært at putte sutten ind og ud af munden selv. Det er nu sjovt at observere :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jøsses, Caroline er mor syg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror Edith har knækket rulle koden :yay

Det lykkes ikke hver gang, men hun ved hvad hun skal og har både rullet fra ryg til mave og mave til ryg en gang idag :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har til aftensmad spist 3 små kartofler og 2 forholdsvis store gulerødder :o Og lidt sveske-æblemos til dessert :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Christian siger det var SÅ positivt at være til kranio sakral terapi :)

Hun sagde der var nogle "obs" området øverst ved rygsøjlen og i hendes bækken.

Udover det, sagde hun at hun var PERFEKT hjulbenet og at hendes ene fod er længere end den anden! Haha.. Hun mente dog ikke der var noget kritisk :)

Vi burde se en effekt indenfor den næste uge :) Hvis vi bare tror det virker det mindste, kommer hun afsted igen - Christian sagde hun var virkelig sød dernede!

Camille havde slet ikke været ked af det, og havde charmet.. Det er dejligt, at hun ikke længere er så pylret ;) Damen dernede havde endda forskrækket Camille, og Camille var bare "hoppet" og begyndt at grine :o Normalt, starter man et skrigeri uden lige hvis man kommer til at forskrække hende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udover det, sagde hun at hun var PERFEKT hjulbenet og at hendes ene fod er længere end den anden! Haha.. Hun mente dog ikke der var noget kritisk :)

Vi burde se en effekt indenfor den næste uge :) Hvis vi bare tror det virker det mindste, kommer hun afsted igen - Christian sagde hun var virkelig sød dernede!

Camille havde slet ikke været ked af det, og havde charmet.. Det er dejligt, at hun ikke længere er så pylret ;) Damen dernede havde endda forskrækket Camille, og Camille var bare "hoppet" og begyndt at grine :o Normalt, starter man et skrigeri uden lige hvis man kommer til at forskrække hende..

Årh hvor dejligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie er godt nok ved siden af sig selv i dag, jeg skyder skylden på maven - men nøj det er hårdt at være alene når hun kun sover 1,5 timer og så 20 min efterfulgt af en lille kamp og så yderligere 20 min hvorefter der kom en bonus ble IGEN og så var der ikke mere at gøre. Jeg har lige lagt hende og hun er HELT væk. Så nu håber jeg på at de 9 :blink bonus bleer hun har leveret i dag er nok og at det bliver færre imorgen :goodluck og at jeg nu kan få tid til at rydde lidt op og så have lidt velfortjent MAJA tid med en Pepsi max og en film.... nå ja - aftensmaden skal jeg vist også lige have fundet ud af at lave og spise :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt vi har fået mere gulv, for da jeg lagde hende fra mig lå fødderne altså ved Tiny Love mærket :D

i39PYnL.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt vi har fået mere gulv, for da jeg lagde hende fra mig lå fødderne altså ved Tiny Love mærket :D

i39PYnL.jpg

Hvor godt! Hun lærte vist noget i går :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lille "gave" til Mies far mens han er i Holland:

3FPIQ2y.jpeg

behøver jeg sige han blev MEGET glad :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, synes godt nok Marius har været ked af der meget af dagen idag :( Men han har også hård mave... Ligenu hygger han sig heldigvis på aktivitetstæppet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt sådan er OBH nordica legekøkken. Kostede 75 kr i fakta. Caro synes det er hyggeligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snes altså årgang 0, er VILDT hyggeligt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt sådan er OBH nordica legekøkken. Kostede 75 kr i fakta. Caro synes det er hyggeligt!

Uh den må jeg lige kigge efter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor godt! Hun lærte vist noget i går :D

Det tror jeg på :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm hvad sker der for at min søn ikk vil sove videre efter 2 timer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uff ser tv3.. En kvinde der føder i uge 29... Puha..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende om det har en effekt :)

Hvordan har moren det? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uff ser tv3.. En kvinde der føder i uge 29... Puha..

Hvad er det for et program?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hader livet lige nu..

Mega træls unge det nægter at sove ordentligt (hvad :gal sker der for at hun tager 2 powernaps imellem 20-23, for derefter skiftevis skrige/være sur/pludre glad indtil midt om natten), mand der siger han vil hjælpe for derefter at ligge sig til at sove (så han er blevet smidt ind på sofaen - sagde at hvis han ikke gider hjælpe, så må han gå, for jeg magter ikke at høre ham snorke og have vågent barn) og smerter i ryg, nakke, skuldre og hoved (som ellers var gået lidt væk, men er kommet igen her til aften med fornyet kraft :( )

Jeg har så meget lyst til at skrige eller slå på et eller andet.. Hvem der bare havde en boksebold herhjemme :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende om det har en effekt :)

Hvordan har moren det? :kram2

Jeg har det MEGET BEDRE.. Christian har puslet lidt om mig i dag...

Hvad er det for et program?

Det var et af de der alarm 112 eller sådan noget.. Babyen var okay, og havde det fint.. det var en lillebitte dreng!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille var i karbad i dag.. Det er hun normalt ellers aldrig.. Hun kommer normalt med en af os i brusebad.. Men NØJ hvor hun nød det.. Hun plasker så meget, så vi var nødt til at have badekaret på gulvet i badeværelset(før har hun været i køkkenet..).. Hvor var det bare fantastisk at se altså :wub

Er meget spændt på hvordan hun sover i dag..

Måske er jeg naiv, men hun har været SÅ nem her til aften - Før har hun været meget pylret og svær at tilfredsstille.. I aftes, har hun set tv med os, og tumlet glad rundt mellem os.. Ja, vi har stadigvæk luftmadrassen i stuen, og vi er faktisk enige om at det er FANTASTISK.. Så når vi flytter, vil vi have en STOOOR sofa, som evt kan foldes ud til sovesofa, så vi kan tumle og hygge allesammen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille har snart sovet 4 timer. Det vil være det længste stræk hun har sovet i.. Måneder.. Ej hun havde jo en enkelt nat.. Men altså! Kunne være dejligt.. Sover hun en time mere, og tager hun også 4-5 timer i streg i morgen tror jeg kst har hjulpet!!!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER