Besvaret January 28, 2013 Hun bliver pakket godt ind i uld tøj og uld duni :) Tak for kram :) Så lidt, må håbe hun er af med hosten hurtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 På allomin-jagt. Det er bare udsolgt de steder jeg har været i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Jeg er også på jagt efter det. der er virkelig udsolgt de fleste steder... Ved ellers ikke hvor jeg skal finde Allomin henne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Det er også det min intuition siger mig. Hun virker jo ikke syg. Tak for hurtig svar :kram2 Det var så lidt! :) Evt. tænker jeg, at det lidt er samme princip, som hvis vi selv er syge. Så er varmt tøj og en gå tur i frisk luft jo godt..! Håber hun kommer hurtigt over hosten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Det var så lidt! :) Evt. tænker jeg, at det lidt er samme princip, som hvis vi selv er syge. Så er varmt tøj og en gå tur i frisk luft jo godt..! Håber hun kommer hurtigt over hosten! Ja tænker også at frisk luft er bedre end den luft hun vil indånde i soveværelset, som jo så hurtigt vil blive fyldt med hvad end der nager hende. Håber også snart den forsvinder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Velkommen herinde til Tilde - og Noahs mor :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Shit, Caroline har lært at lave lyde der lyder som noget fra en gyserfilm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 På allomin-jagt. Det er bare udsolgt de steder jeg har været i dag! Jeg er også på jagt efter det. der er virkelig udsolgt de fleste steder... Ved ellers ikke hvor jeg skal finde Allomin henne... Ej hvor mærkeligt - hvad sker der lige for manglen på Allomin :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Ej hvor mærkeligt - hvad sker der lige for manglen på Allomin :o Ja og nu fortryder jeg lidt at jeg ikke bare købte drikkeklar allomin 2 for det havde de. De havde den grønne i de butikker jeg var i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Hold fast hvor Lasse snakker og snakker i dag. åh det er så sødt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Jeg har altså den dejligste og mest fantastiske baby :wub Hvor bliver hun stor, og hvor er det fantastisk at hjælpe hende til at kunne så mange ting.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Ja og nu fortryder jeg lidt at jeg ikke bare købte drikkeklar allomin 2 for det havde de. De havde den grønne i de butikker jeg var i. Okay jeg bruger Grøn allomin, og lige meget hvilken butik jeg kommer hen, er de væk! Jeg var så i babysam forleden der havde de grøn allomin 2 og jeg bruger 1 ´ren, dem bruger jeg ikke.... Jeg har nu ikke lagt mærke til at den blå er væk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Det kan måske være den sidste rest af 19-ugers-tigeren, men tvivler virkelig, for så skulle det være det eneste han reagerer med, og han plejer ellers at være umulig på alle punkter når den er på besøg. De babyer er altså ikke til at blive kloge på :help Jeg tager mine ord i mig. Det ER tigeren - og den er UBEHAGELIG! :prik David er kropumulig og på trods af at jeg malkede 150 ml ud i morges (og dermed altså HAR mælk) nægter han tage brystet (og flasken). Han vil kun sove på mig, og har derfor slet ikke sovet men jeg var i skole i dag, og så er han mega ked. Men han har altså også udviklet sig helt vildt den sidste uges tid, så det er jo forståeligt. Håber bare det hurtigt er overstået. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Ved ikke om det hjælper nogen, men kan oplyse at Rema1000 i Birkerød har grøn allomin 1. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Føler allerede min kur af mælkebombe og ammete virker :yay Nu har jeg lige bestilt en brystpumpe hjem, så håber jeg at kunne malke godt ud og blande det med mme og derved få lokket noget i C. Det er godt nok besværligt når det virker til at hun absolut synes at mme er det mest afskylige i verden, lige meget om det er på flaske eller i kop. Vi har prøvet 3 forskellige slags, men har nu besluttet os for at holde fast i NAN for ikke at forvirre hende mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Føtex i bolbro (Odense) har blå allomin1 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Gud, hvor er man bagud, når man er kommet til at tage en bk-fri weekend :unsure Håber at I alle har det godt :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Ved ikke om det hjælper nogen, men kan oplyse at Rema1000 i Birkerød har grøn allomin 1. Viste ikke du var fra Birkerød :) Har boet der en del år inden jeg flyttede til Herlev. Dejlig by Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Hov, de havde også grøn allomin 1 :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Vi har lige set en lejlighed, som vi siger ja til.. vi står dog som nr.2.. Så nu skal I krydse fingre! SIG NEJ nr. 1 :P Grunden til jeg smider den i baby.. Er fordi jeg blev SÅ forelsket, i tanken om Camilles værelse.. Om hvordan det ville være at bo der med hende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Viste ikke du var fra Birkerød :) Har boet der en del år inden jeg flyttede til Herlev. Dejlig by Hehe.. Noge gange bliver man overrasket herinde ;) Jeg har boet her de sidste 5 år, men er oprindeligt fra Fredensborg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Har haft en fantastisk dag i Stoholm med MUM-gruppen. Silke Elia sov 2,5 time til middag - det er jo crazy :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Har haft en fantastisk dag i Stoholm med MUM-gruppen. Silke Elia sov 2,5 time til middag - det er jo crazy :D :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 Har ondt med ondt på i min skulder/arm! Godt manden er hjemme og kører A træt inden han selv skal til fodbold..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2013 mht Allomin har det været et problem i Herning i et par dage nu :( Men HÅBER snart der er kommet noget på hylderne igen. Ellers køber jeg den blå og håber på det bedste!!! Lige nu kører hun på grøn allomin 2 - fordi Anders kom til at købe den forkerte - Men det er undskyldt det er jo ikke super tydeligt hvad der er hvad i lige præcis den grønne - det står med små beige bogstaver, ikke ligefrem det nemmeste at få øje på!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites