Besvaret January 25, 2013 Er spændt på om den kommende nat bliver lige så god som den forgående.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Øv, kan ikke finde noget om det, og kan ikke se teksttv lige nu :( EDIT: Fandt det ;) http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63439412:advarsel-mod-arsenik-i-%C3%B8kobabymad.html Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Øv, kan ikke finde noget om det, og kan ikke se teksttv lige nu :( Jeg søgte bare på babymad og arsenik og så kom der nogle links - bl.a. tv2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Øv, kan ikke finde noget om det, og kan ikke se teksttv lige nu :( Kan det hjælpe :) http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63439412:advarsel-mod-arsenik-i-økobabymad.html Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Er træt og burde gå i seng, men vil bare gerne se håndbold (første gang i denne slutrunde, det ligner mig slet ikke). Siden vi kom hjem har jeg sovet senest klokken 21, gerne før. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Kan det hjælpe :) http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63439412:advarsel-mod-arsenik-i-økobabymad.html Så har jeg læst det, gad vide om man kan se den fulde liste et sted! Hæfter mig ved at de har undersøgt MME jeg vil da gerne vide om jeg propper tungmetaller og gift i min datter :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Så har jeg læst det, gad vide om man kan se den fulde liste et sted! Hæfter mig ved at de har undersøgt MME jeg vil da gerne vide om jeg propper tungmetaller og gift i min datter :unsure ja, det tænker jeg også! Og vi har brugt hipp glas, de økologiske..! Dog kan det tælles på en hånd hvor mange gange, men det er da ikke noget jeg har lyst til at fortsætte med så! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Så har jeg læst det, gad vide om man kan se den fulde liste et sted! Hæfter mig ved at de har undersøgt MME jeg vil da gerne vide om jeg propper tungmetaller og gift i min datter :unsure Måske her, har ikke lige selv fået den læst igennem endnu http://www.slv.se/upload/dokument/rapporter/kemiska/2013_livsmedelsverket_1_part1_contaminants_and_minerals_in_foods_for_infants_and_young_children_analytical_results.pdf Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Nu kan det godt være jeg spørger dumt - men med det der babygrød og arsenik. Så vidt jeg kan se er det kun ved færdigblandingerne eller tager jeg fejl? Jeg laver grøden på økologisk majsmel eller rismel..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Har vågen baby igen efter 3 timers søvn, men hun ser ret træt ud, så måske kan jeg vugge hende i søvn igen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 Min venindes datter skal have det smukkeste navn, som jeg er nødt til at holde hemmeligt - men det er så smukt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Det var bare et tilfælde... Stoppede med at tælle da vi var oppe for 7. gang :( skal være alene i aften og nat og aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Øv sikke en nat... clara synes lige at hun skulle vågne flere gange i nat og vågnede rigtig tidlig hertil morgen, så jeg tog hende, har givet hende mad og tøj på. Nu er begge pigerne vågen og manden ligger i sengen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Det var bare et tilfælde... Stoppede med at tælle da vi var oppe for 7. gang :( skal være alene i aften og nat og aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Tror måske jeg er ved at få brystbetændelse igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Har vågen baby igen efter 3 timers søvn, men hun ser ret træt ud, så måske kan jeg vugge hende i søvn igen :goodluck Hvordan gik det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Øv sikke en nat... clara synes lige at hun skulle vågne flere gange i nat og vågnede rigtig tidlig hertil morgen, så jeg tog hende, har givet hende mad og tøj på. Nu er begge pigerne vågen og manden ligger i sengen... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 3 morgen i træk Mie sover længere end til kl 6.30 :yay - ANTIJINX :goodluck ANTIJINX Jeg HÅBER HÅBER HÅBER det holder ved. alt efter 6.30 er fint! Så skal vi bare have styr på eftermiddags luren (som gik godt i går) og så tør jeg godt erklære at jeg har givet tigeren et velfortjent spark ud af døren ANTIJINX :goodluck ANTIJINX Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Mænd altså :prik Jeg havde aftalt med min mand i går aftes, at han ville tage C her til morgen imellem 6-7, for klokken 7 skulle han alligevel op og på arbejde. Klokken 5.45 vågner C og jeg giver hende noget at spise og ligger hende derefter ned igen (man kunne jo være heldig at hun faldt hen). Da hun stadig roder rundt lidt over 6 og jeg har set min mand er vågen, puffer jeg lidt til ham. Jo jo han skulle nok tage hende... 5 minutter senere har han stadig ikke givet nogle indikation på at ville tage hende. Puffer til ham igen (han er stadig vågen), han vil jo bare lige se hvad der sker hvis vi lod hende være... Det skal jeg fortælle dig kære mand, din datter ligger vågen og roder, og din kone får ikke den lovede time :angry Det sagde jeg godt nok ikke til ham, men lod ham lege legen færdig - jeg ved jo fra hverdagene at hun ikke falder i søvn igen, men han skulle åbenbart se det før han troede på det. Så det endte med at jeg alligevel stod op med hende og så måtte han så love at tage hende i morgen i stedet. Jeg ville ellers være den søde kone, der ville sikre at hendes mand fik minimum en dag hvor han kunne sove længe, men nej nej.... og det ender garanteret med at jeg tager hende alligevel. For når han sidder op og spiller computer til kl.2-3 stykker, så er han ikke frisk til at skulle op med hende klokken 6... og vi skal til oldemors fødselsdag kl.10 i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Mænd altså :prik Jeg havde aftalt med min mand i går aftes, at han ville tage C her til morgen imellem 6-7, for klokken 7 skulle han alligevel op og på arbejde. Klokken 5.45 vågner C og jeg giver hende noget at spise og ligger hende derefter ned igen (man kunne jo være heldig at hun faldt hen). Da hun stadig roder rundt lidt over 6 og jeg har set min mand er vågen, puffer jeg lidt til ham. Jo jo han skulle nok tage hende... 5 minutter senere har han stadig ikke givet nogle indikation på at ville tage hende. Puffer til ham igen (han er stadig vågen), han vil jo bare lige se hvad der sker hvis vi lod hende være... Det skal jeg fortælle dig kære mand, din datter ligger vågen og roder, og din kone får ikke den lovede time :angry Det sagde jeg godt nok ikke til ham, men lod ham lege legen færdig - jeg ved jo fra hverdagene at hun ikke falder i søvn igen, men han skulle åbenbart se det før han troede på det. Så det endte med at jeg alligevel stod op med hende og så måtte han så love at tage hende i morgen i stedet. Jeg ville ellers være den søde kone, der ville sikre at hendes mand fik minimum en dag hvor han kunne sove længe, men nej nej.... og det ender garanteret med at jeg tager hende alligevel. For når han sidder op og spiller computer til kl.2-3 stykker, så er han ikke frisk til at skulle op med hende klokken 6... og vi skal til oldemors fødselsdag kl.10 i morgen. :prik tror jeg vil være hård og sige 800 gange i løbet af i dag at han skal HUSKE at han skal tage hende imorgen - så er der ingen undskyldninger for at sidde oppe og spille computer og hvis han gør er det ris til egen røv - han har lovet at tage hende, og man holder hvad man lover!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Mænd altså :prik Jeg havde aftalt med min mand i går aftes, at han ville tage C her til morgen imellem 6-7, for klokken 7 skulle han alligevel op og på arbejde. Klokken 5.45 vågner C og jeg giver hende noget at spise og ligger hende derefter ned igen (man kunne jo være heldig at hun faldt hen). Da hun stadig roder rundt lidt over 6 og jeg har set min mand er vågen, puffer jeg lidt til ham. Jo jo han skulle nok tage hende... 5 minutter senere har han stadig ikke givet nogle indikation på at ville tage hende. Puffer til ham igen (han er stadig vågen), han vil jo bare lige se hvad der sker hvis vi lod hende være... Det skal jeg fortælle dig kære mand, din datter ligger vågen og roder, og din kone får ikke den lovede time :angry Det sagde jeg godt nok ikke til ham, men lod ham lege legen færdig - jeg ved jo fra hverdagene at hun ikke falder i søvn igen, men han skulle åbenbart se det før han troede på det. Så det endte med at jeg alligevel stod op med hende og så måtte han så love at tage hende i morgen i stedet. Jeg ville ellers være den søde kone, der ville sikre at hendes mand fik minimum en dag hvor han kunne sove længe, men nej nej.... og det ender garanteret med at jeg tager hende alligevel. For når han sidder op og spiller computer til kl.2-3 stykker, så er han ikke frisk til at skulle op med hende klokken 6... og vi skal til oldemors fødselsdag kl.10 i morgen. Kender det alt for godt. Men herhjemme har vi lavet aftalen om at min mand tager lillemanden engang imellem om natten - netop fordi han alligevel er oppe og spille computer. F.eks igår hvor jeg gik i seng kl 23 med ørepropper i (skulle have været inde før men kunne ikke tage mig sammen). M tog ham da han vågnede første gang og gav ham en flaske med noget udmalket MM. Han kom ind og vækkede mig kl 3.45 med besked om at han mente lillemanden var ved at vågne igen og at han ville gå i seng. Jeg havde hugget hans dyne så jeg lå med to. Ellers havde hm bare ladet mig sove og ligget med babyalarmen. Jeg gik så ind og lagde mig med lillemanden som aldrig vågnede helt optog først vågnede kl 6. Så jeg fik mange timers søvn i nat. :glad M sover så længe her til morgen. Han er heller ikke morgenmenneske på nogen måde så synes denne løsning er bedre for os begge. Kunne det ikke være en mulighed for jer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Hvordan gik det? Hun blev vugget i søvn og vågnede ved en 4 tiden for at få mad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Wuhu... har fået den lækreste hynde til Tripp Trapp'en med posten :yay Ej hvor er den FED!! Må man være fræk og spørge hvor du har købt sådan en? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Tror måske jeg er ved at få brystbetændelse igen :( Øv.. Håber du slipper for det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Caroline vågnede 6.15, og der var jeg bare ikke vågen. Gav hende flaske, og så sov hun videre til 7.45. Jeg sov halv ni, så jeg har åbenbart haft brug for søvn og fik det heldigvis også, selvom Caro vågnede de normale 2 gange til flaske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites