TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Overvejer at gå i seng selvom klokken kun er 19.30 :blink

Men har nok efterveer af søvnmangler fra hjemrejsen og et par dårlige nætter. Og så gruer jeg for natten. Silke Elia har jo fået sin vaccine i dag. Hun sov da vi kom hjem derfra, så var hun vågen i 2 timer. Så sov hun fra 15.30-17.55, så ammede jeg hende, men hun var bare dybt ulykkelig. Ingen feber (36,7), men fik nattøj på og da hun ingen gang bare ville sidde hos mig, lagde jeg hende ind i seng 18.30 og hun faldt i søvn med det samme uden svøb, og hun sover stadig.

Del dette indlæg

ELSKER at se Camille med hendes onkel.. De to har bare et helt specielt bånd!

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage!! til Marius og jeg drager mod Randers og skal mødes med en pige jeg har gået i folkeskole med og ikke set siden 8. tror jeg det er. Det er så spændende....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Simon har en totalt of-dag, han har været sur gnaven og træt, gad vide om det er tænderne der driller, men jeg glæder mig så meget til manden kommer hjem om 2 timer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage!! til Marius og jeg drager mod Randers og skal mødes med en pige jeg har gået i folkeskole med og ikke set siden 8. tror jeg det er. Det er så spændende....

Ja jeg glæder mig til at høre hvordan det går :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået taget mig sammen og bestilt tid til kranio sakral terapi til både mig og Elin Marie.... håber at det kan gøre en forskel, for billigt er det nu ikke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået taget mig sammen og bestilt tid til kranio sakral terapi til både mig og Elin Marie.... håber at det kan gøre en forskel, for billigt er det nu ikke...

Det er min ABSOLUT favoritterapi! Lia fik det igår, fantastisk som hun reagerer på det..

Håber du/i vil synes om det :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende. Jacob bliver ved med at sige jeg skal få bestilt en tid ved hende Marius var ved, fordi jeg døjer med ryggen... Håber det bliver en god oplevelse :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er min ABSOLUT favoritterapi! Lia fik det igår, fantastisk som hun reagerer på det..

Håber du/i vil synes om det :loveshower

Jeg har fået en behandling før - ikke det sted jeg skal hen nu, men føler faktisk at hun gjorde mere skade end gavn. Så håber at hende her kan rette lidt op på det.. jeg glæder mig mega meget. Og også til at se hvordan Elin Marie reagerer på det - det er nok det jeg glæder mig mest til. Men dejligt at høre at andre har gode erfaringer med det! Hvor fik Lia behandling henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende. Jacob bliver ved med at sige jeg skal få bestilt en tid ved hende Marius var ved, fordi jeg døjer med ryggen... Håber det bliver en god oplevelse :)

Ja rigtig meget - jeg glæder mig også til det.... Jamen du skal da bare afsted Anita!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en behandling før - ikke det sted jeg skal hen nu, men føler faktisk at hun gjorde mere skade end gavn. Så håber at hende her kan rette lidt op på det.. jeg glæder mig mega meget. Og også til at se hvordan Elin Marie reagerer på det - det er nok det jeg glæder mig mest til. Men dejligt at høre at andre har gode erfaringer med det! Hvor fik Lia behandling henne?

Øj det lyder ikke rart! Så er du jo blevet overbehandlet... Det håber jeg sandelig også hun kan, det gir så meget overskud at være fysisk og psykisk fit for fight...

Lia var som paralyseret, og efter 15 sec. blev hun så afslappet, at hovedet begyndte at nikke, så vi måtte lægge hende ned ;) hun blir behandlet herhjemme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at gå i seng selvom klokken kun er 19.30 :blink

Men har nok efterveer af søvnmangler fra hjemrejsen og et par dårlige nætter. Og så gruer jeg for natten. Silke Elia har jo fået sin vaccine i dag. Hun sov da vi kom hjem derfra, så var hun vågen i 2 timer. Så sov hun fra 15.30-17.55, så ammede jeg hende, men hun var bare dybt ulykkelig. Ingen feber (36,7), men fik nattøj på og da hun ingen gang bare ville sidde hos mig, lagde jeg hende ind i seng 18.30 og hun faldt i søvn med det samme uden svøb, og hun sover stadig.

Carl Emil havde heller ikke feber men ingen tvivl om han havde ondt efter vaccinen. Han fik lidt panodil om natten og det hjalp. Håber i får en god nat :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv er så trist. Carl Emil har når børne eksem :( Håber han vokser fra det og ikke har arvet sin mors dumme hud :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv er så trist. Carl Emil har når børne eksem :( Håber han vokser fra det og ikke har arvet sin mors dumme hud :(

ØV.. jeg har selv børneeksem.. Det er SÅ belastende.. Håber han vokser fra det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt fra den :( Camille skriger og er helt utrøstelig.. Falder i søvn midt i et skrig sover 1 min og vågner med et skrig og vrider sig :( vi har givet lidt panodil, fordi vi troede hun havde lidt ondt, men det er snart en time siden og det har intet hjulpet.. Så smart vi sætter os ned skriger hun :( ved snart ikke hvad vi skal gøre... Jeg bliver bare bange for der er noget galt jo.. Hun vågner jo efterhånden flere gange med skrig men aldrig på den her måde :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt fra den :( Camille skriger og er helt utrøstelig.. Falder i søvn midt i et skrig sover 1 min og vågner med et skrig og vrider sig :( vi har givet lidt panodil, fordi vi troede hun havde lidt ondt, men det er snart en time siden og det har intet hjulpet.. Så smart vi sætter os ned skriger hun :( ved snart ikke hvad vi skal gøre... Jeg bliver bare bange for der er noget galt jo.. Hun vågner jo efterhånden flere gange med skrig men aldrig på den her måde :(

Det lyder virkelig ubehageligt! Stakkels Camille - og jer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja :( hun er stadigvæk vågen.. Jeg er ved at få migræne og vækkede Christian som bare er en idiot :( lige nu aner jeg virkelig ikke hvad vi skal gøre :( det kan bare ikke fortsætte men har ingen ide om hvad vi skal gøre :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja :( hun er stadigvæk vågen.. Jeg er ved at få migræne og vækkede Christian som bare er en idiot :( lige nu aner jeg virkelig ikke hvad vi skal gøre :( det kan bare ikke fortsætte men har ingen ide om hvad vi skal gøre :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj en hård nat. Det er tydeligt at Silke Elia har ondt, og ved midnatstid kom feberen også. Da hun blev ved med at vågne hvert kvarter fik hun ved 2-tiden panodil. Det har desværre ikke rigtigt hjulpet. Og det er først nu hun vil spise. Fik 5 min kl18, 2 min 00.30, og spiser endelig nu. Håber det hjælper hende til at sove lidt mere.

Behøver jeg sige, at jeg er smadret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadigvæk skrigebaby...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha jeg er bagud efter en dag uden BK! :blink (men klarede det uden abstinenser ;) )

Gik i seng kl 20.30 - gav en sut kl 1, var på toilet kl 2 gav flaske 3.30 og Mie er først så småt ved at vågne nu :yay - bedste nat i 14 dage! Jeg vågnede af mig selv :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, ej, undskyld Majs, men jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine! Hvordan i alverden har du overskud og åbne nok øjne på den tid af døgnet, til at lave opdateringer herinde?? :D

Jeg tror det er fordi jeg er vant til det ;) jeg er vold frisk - men stadig træt - kl 4.30 - 5.30

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige har SP på besøg for at snakke om grød, der var dog ikke så meget nyt hun kunne fortælle mig, jeg havde jo undersøgt det hele selv, da vi startede forrige weekend.

Hun var så imponeret af Albert, hun havde ikke før set en baby på under 5 mdr lave "armbøjninger", eller være oppe og rokke, så meget på alle 4.

Har jeg fortalt at jeg er så stolt af min søn og bare knuselsker ham :wub :kuller

Han ER også sej! Er glad for at han er så godt til at lære Mie en masse - hun har nu overhalet fætter C der er 5 uger ældre. Intet under hun reagerer på sin udvikling ved at sove dårligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

ELSKER at se Camille med hendes onkel.. De to har bare et helt specielt bånd!

Sådan et har Mie med sin moster A :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det hele lige sat i perspektiv.

Silke Elia' fætter, som vi desværre ikke har så meget at gøre med, da Jespers bror desværre ikke er sammen med moderen og er en dør til at se sin søn, har som 8 måneder fået konstateret Menkes syge, som er medfødt fejl i kobberstofskiftet som gør at han ender med at blive lam og nok dø inden han bliver 3, måske 5 år. Det er ganske forfærdeligt :boo :boo :boo

Jeg krammer lige Silke Elia lidt ekstra i dag!

Puh ha :kram2 sikke en forfærdelig nyhed mon hans bror måske får taget sig sammen nu?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER