Besvaret January 8, 2013 Åh pas på dig selv... har du nogen der.kan komme forbi og hjælpe? Natte helvedet er DRÆBENDE, alt bliver uoverskueligt og du har brug for hjælp hvis du ikke skal gå ned. Bed om hjælp andre steder hvis manden ikke kan Min mor kommer på torsdag, så må vi bare have lidt mere at lave der, hvis Edith ikke gider sove om dagen.. Hun faldt i søvn kl 5.50, og jeg sagde til manden at han tog hende hvis hun vågnede, for jeg sad altså oppe med hende til kl 23.40 igår og så ca fra 4-5.50 :o (smiley der gaber).. Hun vågnede på et eller andet tidspunkt, for S snakkede i hvert fald om hvornår hun havde fået mad i nat på et tidspunkt og hun lå i sengen (vores) og brokkede sig over at være sulten nu her og manden er taget på arbejde.. Så jeg fik lige liv at sove lidt mere.. Men dog ikke sådan rigtigt, med surt barn og mand der ikke går ud sf rummet når hun græder :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Der tages forbehold for grimt sprogbrug i det følgende indlæg For satan, hvis det er den dumme 19 ugers tiger, der har taget min datter, så kan den skride hjem hvor den kom fra. :numse Fra præcis den dag hvor hun ramte 19 uger fra termin (ca. halvvejs nu) har hun bare sovet skide elendigt om natten. Det kan fint tage 2-3 timer at få hende til at sove og når hun først sover vågner hun skrigende op og vil ikke falde til ro før jeg har gået rundt med hende i 5-10 min. Det sker så ca. hver time indtil klokken 1. Fra klokken 1 vågner hun til gengæld hver anden time for at spise og hun er bare slet ikke sulten, men at ligge hende til brystet er den eneste måde at få hende til at sove videre på. Hun skriger helt vild hvis jeg forsøger at give hende sutten og i nat prøvede jeg at vække manden (han plejer fint at kunne få hende til at sov, når hun vågner om natten), men han måtte give op efter 5 min, hvor hun bare brokkede sig mere og mere. Jeg er monster træt og pisse forkølet og nu vil hun sgu heller ikke sove formiddagslur, så jeg kan bare ikke få en pause :klap :zzz Hun vil ikke underholdes, men bare ligge og små brokke sig. Jeg har råbt FUCK meget højt... ikke af hende, men af situationen. Det må meget gerne stoppe. Nu bliver jeg nødt til at smutte hun har lige fyldt bleen henne i kravlegården <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Der tages forbehold for grimt sprogbrug i det følgende indlæg For satan, hvis det er den dumme 19 ugers tiger, der har taget min datter, så kan den skride hjem hvor den kom fra. :numse Fra præcis den dag hvor hun ramte 19 uger fra termin (ca. halvvejs nu) har hun bare sovet skide elendigt om natten. Det kan fint tage 2-3 timer at få hende til at sove og når hun først sover vågner hun skrigende op og vil ikke falde til ro før jeg har gået rundt med hende i 5-10 min. Det sker så ca. hver time indtil klokken 1. Fra klokken 1 vågner hun til gengæld hver anden time for at spise og hun er bare slet ikke sulten, men at ligge hende til brystet er den eneste måde at få hende til at sove videre på. Hun skriger helt vild hvis jeg forsøger at give hende sutten og i nat prøvede jeg at vække manden (han plejer fint at kunne få hende til at sov, når hun vågner om natten), men han måtte give op efter 5 min, hvor hun bare brokkede sig mere og mere. Jeg er monster træt og pisse forkølet og nu vil hun sgu heller ikke sove formiddagslur, så jeg kan bare ikke få en pause :klap :zzz Hun vil ikke underholdes, men bare ligge og små brokke sig. Jeg har råbt FUCK meget højt... ikke af hende, men af situationen. Det må meget gerne stoppe. Nu bliver jeg nødt til at smutte hun har lige fyldt bleen henne i kravlegården <_< :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Jøses jeg gik i seng sammen med Mie kl 9.45-10 for at sove formiddagslur, men syntes egentlig ikke jeg var voldsomt træt - men da Mie begyndte at pludre igen og jeg kiggede på uret var kl 13.... Så forsvandt den dag da godt nok for mig!!! Men hey, jeg har helt sikkert fået indhentet noget søvn!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Yeah... Ovenpå den trælse formiddag, sov C lige 3,5 time uden at vågne en eneste gang undervejs :yeah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Marius bevæger dig i cirkler på maven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Der tages forbehold for grimt sprogbrug i det følgende indlæg For satan, hvis det er den dumme 19 ugers tiger, der har taget min datter, så kan den skride hjem hvor den kom fra. :numse Fra præcis den dag hvor hun ramte 19 uger fra termin (ca. halvvejs nu) har hun bare sovet skide elendigt om natten. Det kan fint tage 2-3 timer at få hende til at sove og når hun først sover vågner hun skrigende op og vil ikke falde til ro før jeg har gået rundt med hende i 5-10 min. Det sker så ca. hver time indtil klokken 1. Fra klokken 1 vågner hun til gengæld hver anden time for at spise og hun er bare slet ikke sulten, men at ligge hende til brystet er den eneste måde at få hende til at sove videre på. Hun skriger helt vild hvis jeg forsøger at give hende sutten og i nat prøvede jeg at vække manden (han plejer fint at kunne få hende til at sov, når hun vågner om natten), men han måtte give op efter 5 min, hvor hun bare brokkede sig mere og mere. Jeg er monster træt og pisse forkølet og nu vil hun sgu heller ikke sove formiddagslur, så jeg kan bare ikke få en pause :klap :zzz Hun vil ikke underholdes, men bare ligge og små brokke sig. Jeg har råbt FUCK meget højt... ikke af hende, men af situationen. Det må meget gerne stoppe. Nu bliver jeg nødt til at smutte hun har lige fyldt bleen henne i kravlegården <_< :kram Det er SÅ hårdt med pylret baby og ingen søvn! Men det er bare en fase, og det går over :kram2 Yeah... Ovenpå den trælse formiddag, sov C lige 3,5 time uden at vågne en eneste gang undervejs :yeah :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 SJovt, at være i mødregruppe igen, efter 1½ måneds pause.. Camille sov de første to timer! Og faldt i søvn påv ej hjem, og sover stadigvæk i barnevognen... Christian kommer sent hjem i dag (først ved 19 tiden), og jeg er helt smadret.. Så glæder mig nu lidt til at blive aflastet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Mie har vendt sig fra mave til ryg 4-5 gange i dag, men hun bliver sur næsten hver gang. Gad vide om det er bevidst eller ubevidst!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Caroline er bare så generet af de tænder.... :-( Stakkel... Og så har Carolines fars kæreste kontaktet mig. Say what? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Yay hvor er det dejligt at læse at det bare går så godt hos jer :loveshower Tak for din begejstring.. :loveshower . det er virkelig også dejligt og tiltrængt med lidt fremgang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Der tages forbehold for grimt sprogbrug i det følgende indlæg For satan, hvis det er den dumme 19 ugers tiger, der har taget min datter, så kan den skride hjem hvor den kom fra. :numse Fra præcis den dag hvor hun ramte 19 uger fra termin (ca. halvvejs nu) har hun bare sovet skide elendigt om natten. Det kan fint tage 2-3 timer at få hende til at sove og når hun først sover vågner hun skrigende op og vil ikke falde til ro før jeg har gået rundt med hende i 5-10 min. Det sker så ca. hver time indtil klokken 1. Fra klokken 1 vågner hun til gengæld hver anden time for at spise og hun er bare slet ikke sulten, men at ligge hende til brystet er den eneste måde at få hende til at sove videre på. Hun skriger helt vild hvis jeg forsøger at give hende sutten og i nat prøvede jeg at vække manden (han plejer fint at kunne få hende til at sov, når hun vågner om natten), men han måtte give op efter 5 min, hvor hun bare brokkede sig mere og mere. Jeg er monster træt og pisse forkølet og nu vil hun sgu heller ikke sove formiddagslur, så jeg kan bare ikke få en pause :klap :zzz Hun vil ikke underholdes, men bare ligge og små brokke sig. Jeg har råbt FUCK meget højt... ikke af hende, men af situationen. Det må meget gerne stoppe. Nu bliver jeg nødt til at smutte hun har lige fyldt bleen henne i kravlegården <_< Puha... det lyder hårdt... Men dejligt at hun valgte at sove 3,5 time senere, så du kunne få din velfortjente pause! Håber at hun er lidt sødere ved dig i nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Mie har vendt sig fra mave til ryg 4-5 gange i dag, men hun bliver sur næsten hver gang. Gad vide om det er bevidst eller ubevidst!! Sjot det har Albert også gjort idag, han startede ved fyssen på sygehuset fordi hun havde så meget spændene legetøj, og han har siden gjort det et par gange, jeg har også overvejet hvor bevidst det er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Sjot det har Albert også gjort idag, han startede ved fyssen på sygehuset fordi hun havde så meget spændene legetøj, og han har siden gjort det et par gange, jeg har også overvejet hvor bevidst det er. Ha ha - jeg tror forresten Mie skal kigge noget mere på Albert - hun har VIRKELIG anstrengt sig i går og idag og kan nu møfle rundt i en halv cirkel (så slipper tålmodigheden op :P) og så får hun også indimellem skubbet sig bagud. Lidt som om det gik op for hende at "hey - jeg kan SELV gøre noget" - og så hjalp det at ligge voksdug ud! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Er ramt af total kærligheds bombe lige nu! Jeg EEEEEEEEEEEEEEHHHHLSKEEEER min Mie! :wub Hun er bare den dejligste skabning jeg NOGENSINDE har mødt! Hvis karma findes så har jeg HELT sikkert gjort noget godt i livet! :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Kører projekt "fald-i-søvn-selv-Maja" - det har nu stået på i 45 minutter, hvor først jeg og nu manden har siddet hos hende og hun grædder :boo :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Er ramt af total kærligheds bombe lige nu! Jeg EEEEEEEEEEEEEEHHHHLSKEEEER min Mie! :wub Hun er bare den dejligste skabning jeg NOGENSINDE har mødt! Hvis karma findes så har jeg HELT sikkert gjort noget godt i livet! Mie er da også bare fantastisk :wub :kuller :biglove Ha ha - jeg tror forresten Mie skal kigge noget mere på Albert - hun har VIRKELIG anstrengt sig i går og idag og kan nu møfle rundt i en halv cirkel (så slipper tålmodigheden op :P) og så får hun også indimellem skubbet sig bagud. Lidt som om det gik op for hende at "hey - jeg kan SELV gøre noget" - og så hjalp det at ligge voksdug ud! :yay Ja det kunne godt være vi skulle ligge dem noget mere sammen, de kan sikkert lære en masse af hinanden ;) så kan Mie lære Albert at grine, sådan rigtigt, den kode har han nemlig ikke rigtig knækket endnu ;) Fantastisk billeder du har fået lagt op, både profilbillede og ticker :) Blev lige nødt til at slette nogen af dine smileys ellers mente den der var for mange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Der tages forbehold for grimt sprogbrug i det følgende indlæg For satan, hvis det er den dumme 19 ugers tiger, der har taget min datter, så kan den skride hjem hvor den kom fra. :numse Fra præcis den dag hvor hun ramte 19 uger fra termin (ca. halvvejs nu) har hun bare sovet skide elendigt om natten. Det kan fint tage 2-3 timer at få hende til at sove og når hun først sover vågner hun skrigende op og vil ikke falde til ro før jeg har gået rundt med hende i 5-10 min. Det sker så ca. hver time indtil klokken 1. Fra klokken 1 vågner hun til gengæld hver anden time for at spise og hun er bare slet ikke sulten, men at ligge hende til brystet er den eneste måde at få hende til at sove videre på. Hun skriger helt vild hvis jeg forsøger at give hende sutten og i nat prøvede jeg at vække manden (han plejer fint at kunne få hende til at sov, når hun vågner om natten), men han måtte give op efter 5 min, hvor hun bare brokkede sig mere og mere. Jeg er monster træt og pisse forkølet og nu vil hun sgu heller ikke sove formiddagslur, så jeg kan bare ikke få en pause :klap :zzz Hun vil ikke underholdes, men bare ligge og små brokke sig. Jeg har råbt FUCK meget højt... ikke af hende, men af situationen. Det må meget gerne stoppe. Nu bliver jeg nødt til at smutte hun har lige fyldt bleen henne i kravlegården <_< Føler med dig og håber det snart bliver bedre. Er selv i samme båd så forstår fuldt ud :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Caroline er bare så generet af de tænder.... :-( Stakkel... Og så har Carolines fars kæreste kontaktet mig. Say what? Ej af hvad for noget.... :wacko Om hvad dog? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Så tror jeg at Caroline og jeg er blevet ramt af sygdom. Hun er forkølet og hoster, og jeg har igen sådan en underlig form for feber! It's gonna be a long night Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Ej af hvad for noget.... :wacko Om hvad dog? Så underligt. Og hvordan det går med mig og den lille smukke(Caroline).... Ligner stadig et spørgsmålstegn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Så underligt. Og hvordan det går med mig og den lille smukke(Caroline).... Ligner stadig et spørgsmålstegn Kan jeg sgu godt forstå... Meget mærkeligt. Og hvad svarer man så lige kæresten til sit barns far som ikke selv tager kontakt til sit barn :wacko Håber i begge får en god nat og at i imorgen er ovenpå igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Så underligt. Og hvordan det går med mig og den lille smukke(Caroline).... Ligner stadig et spørgsmålstegn :blink er der bagtanker? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Mie er da også bare fantastisk :wub :kuller :biglove Ja det kunne godt være vi skulle ligge dem noget mere sammen, de kan sikkert lære en masse af hinanden ;) så kan Mie lære Albert at grine, sådan rigtigt, den kode har han nemlig ikke rigtig knækket endnu ;) Fantastisk billeder du har fået lagt op, både profilbillede og ticker :) Blev lige nødt til at slette nogen af dine smileys ellers mente den der var for mange :) Tak jeg er også vild med dem :D Ja måske vi skulle lave lidt play dates ind imellem, de hyggede sig i hvert fald sammen i går! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Jeg svarer ikke. For selvfølgelig er der bagtanker, og jeg vil bare gerne være i fred med min datter.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites