TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Lidt underligt, at alle bodystockings nu hedder 74/80.... Hmf, og hun kan passe sit "store" Adidas sæt og smækbukserne fra mormor. My baby's gettin so big

Del dette indlæg

Hurra for 7 1/2 times uafbrudt nattesøvn!!! Kan ikke huske hvornår jeg har prøvet det sidst :loveshower

FEDT FEDT!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt underligt, at alle bodystockings nu hedder 74/80.... Hmf, og hun kan passe sit "store" Adidas sæt og smækbukserne fra mormor. My baby's gettin so big

Ja, de bliver SÅ store.. Det er helt vanvittigt! Jeg var ved at tude den anden dag, da Christian havde givet Camille en natdragt på, jeg ikke havde set før.. Foldede ærmerne op, og sagde "Ej hvor er det da rart, med en natdragt, der sidder lidt løst på hende"..

Kiggede i nakken.. "86" :boo Min LILLE baby, hvor er du?!??!

Her er alle bodyer i 80 nu, men bukser og trøjer er stadigvæk i 74 - heldigvis, er ikke mentalt parat til at hun er ude af 74 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha rundtossethed for en dag! svømmehal med stress på fordi jeg skulle være hjemme til SP kom, kom for sent hjem, men SP skulle lige nå et erinde så det brugte hun de 5 min på jeg var forsinket så det var fint. Men alt i alt et godt SP møde - og nu er der sagt god for grød. Om vi går i gang den her weekend eller den næste ved jeg ikke. Men Anders skal have lov at være den der giver de første gange!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anabella var SÅ dygtig til vaccinen i dag! :D Hun græd vel 5-10 sek. og har ellers smilet og snakket siden. Er blevet ammet og sover i barnevognen.. Så må vi se, om vi slipper for feberen, holder hvert fald øje og vil tjekke temperaturen ind imellem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

er spændt! Weekenden skal bruges på at kigge rækkehuse....! I morgen skal vi se en treværelses.. Overbevis mig lige om, at vi IKKE behøver at leje et hus, med to børneværelser nu fordi vi planlægger at få et barn mere om 2 år :P hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Woop så gik bassen i seng. Havde regnet med at give ham en godnat-tår, da vi prøver det med kun at amme morgen, aften og nat. Men nej nej knægten skovlede aftensmad ind, kom i bad og nattøj. Putte hos mor med dyne og sut -> godnat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Woop så gik bassen i seng. Havde regnet med at give ham en godnat-tår, da vi prøver det med kun at amme morgen, aften og nat. Men nej nej knægten skovlede aftensmad ind, kom i bad og nattøj. Putte hos mor med dyne og sut -> godnat.

Hvor dejligt Maria.... :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber på en GOD nat. Kunne virkelig godt bruge bare 4 timer i træk :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

C begyndte at vise træthedstegn kl.17.30, så vi begyndte putningen kl.18 (de sidste 2 dage har den ellers været 19).

Men her 3 timer senere vil hun stadig ikke sove. Hun er bund ulykkelig og kamptræt... Og så alligevel jeg kan få hende til at falde i søvn her på min arm, men når jeg ligger hende kan vi starte forfra.

Det er den hårdeste putning vi har haft i de 4 måneder :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

C begyndte at vise træthedstegn kl.17.30, så vi begyndte putningen kl.18 (de sidste 2 dage har den ellers været 19).

Men her 3 timer senere vil hun stadig ikke sove. Hun er bund ulykkelig og kamptræt... Og så alligevel jeg kan få hende til at falde i søvn her på min arm, men når jeg ligger hende kan vi starte forfra.

Det er bare r** når intet virker :kram

Har I prøvet at tænde føntørren? Den har vi haft held med på sådanne dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne putte Elin Marie kl 20 ca... hun har lige kort været vågen kl 20.45 (de famøse 45 min...) men fik hende til at sove igen efter 10 mins amning... håber og håber og håber at hun vil sove videre selv nu - og så gerne til kl. 4, som hun har gjort et par gange her på det sidste...ikke flere nætter som i går, tak!

Håber for alle jer andre herinde at I får en go nats søvn :balloons (det har vi alle fortjent....)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Har feberramt baby med 39,3 i temperatur efter 3-måneders vaccinen i morges. Lille stakkel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så træt, men kan ikke sove...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne putte Elin Marie kl 20 ca... hun har lige kort været vågen kl 20.45 (de famøse 45 min...) men fik hende til at sove igen efter 10 mins amning... håber og håber og håber at hun vil sove videre selv nu - og så gerne til kl. 4, som hun har gjort et par gange her på det sidste...ikke flere nætter som i går, tak!

Håber for alle jer andre herinde at I får en go nats søvn :balloons (det har vi alle fortjent....)

Krydser fingre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total iorden dag idag :yay

Ok, Valdemar vågnede godt nok allerede kl 6 og nægtede at sove videre... MEN

- Han sov fra 21.30 og helt til 2.30 i nat :o (og nogenlunde ok derefter igen...)

- Jeg har fået tulipaner af Brian :kuller (MANGE tulipaner - har nu 8 vaser tulipaner i stuen :loveshower)

- Vi har fået lækkert tøj til Valdemar på udsalg med posten - det er så fiiiiiiiiiint

- Valdemar sov 2½ time i barnevognen uden at give den mindste lyd fra sig = kvalitetstid med Brian

- Valdemar og Brian gik en eftermiddagstur med barnevognen = kvalitetstid til Mette

- Der var Darkwing Duck i Disney Sjov her til aften (WEEE! :bunny )

- Valdemar har siddet selv her til aften :respekt

Valdemar gider så ikke sove nu, men sidder lige så stille og ser tegnefilm med Brian, så det er ok. Og når han lægger sig til at sove, så tror jeg, at den står på trivial pursuit :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total iorden dag idag :yay

Ok, Valdemar vågnede godt nok allerede kl 6 og nægtede at sove videre... MEN

- Han sov fra 21.30 og helt til 2.30 i nat :o (og nogenlunde ok derefter igen...)

- Jeg har fået tulipaner af Brian :kuller (MANGE tulipaner - har nu 8 vaser tulipaner i stuen :loveshower)

- Vi har fået lækkert tøj til Valdemar på udsalg med posten - det er så fiiiiiiiiiint

- Valdemar sov 2½ time i barnevognen uden at give den mindste lyd fra sig = kvalitetstid med Brian

- Valdemar og Brian gik en eftermiddagstur med barnevognen = kvalitetstid til Mette

- Der var Darkwing Duck i Disney Sjov her til aften (WEEE! :bunny )

- Valdemar har siddet selv her til aften :respekt

Valdemar gider så ikke sove nu, men sidder lige så stille og ser tegnefilm med Brian, så det er ok. Og når han lægger sig til at sove, så tror jeg, at den står på trivial pursuit :yay

Lyder som en dejlig dag :)

Dejligt med blomster og kærestetid, og hvor er han dygtig, at han har siddet selv :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i prøvet og svøbe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre :)

Tak for det Anita! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok en dyr dame vi har. Tripp trapp-stol i går og tremmeseng med madras i dag. Stolen pynter allerede, og hun er vældig glad for at side sammen med os, når vi skal spise. Hun synes virkelig det er en fest! :)

I morgen står den på første arbejdsdag siden marts, så det er jeg lidt spændt på. Skal møde kl. 6, så må hellere krybe til køjs, så jeg ikke er helt ødelagt i morgen. -_- Manden tager heldigvis lillemusen i nat :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes ærlig talt det er overdrevent irriterende at man får at vide at hvis der er noget man har brug for hjælp til eller har brug for der er anderledes så skal man bare sige til. Men når man så spørger PÆNT og giver udtryk for hvad der går en på MED løsningsforslag til hvordan vi i fælleskab kan lette byrden - så bliver man mødt af en olm mand der svarer "jeg tror du er træt" og "nu gider jeg ikke snakke mere om det" Så nu gik jeg i seng - jeg elsker min mand og syntes han er helt fantastisk i 90% af alle situationer men i den her situation så er han simpelthen for strid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den der vægt på baby, er da kun skabt til at gøre mødre bekymret. Må messe til mig selv hun trives og er glad og tilfreds.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes ærlig talt det er overdrevent irriterende at man får at vide at hvis der er noget man har brug for hjælp til eller har brug for der er anderledes så skal man bare sige til. Men når man så spørger PÆNT og giver udtryk for hvad der går en på MED løsningsforslag til hvordan vi i fælleskab kan lette byrden - så bliver man mødt af en olm mand der svarer "jeg tror du er træt" og "nu gider jeg ikke snakke mere om det" Så nu gik jeg i seng - jeg elsker min mand og syntes han er helt fantastisk i 90% af alle situationer men i den her situation så er han simpelthen for strid!

Du får lige et stort :kram herfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok en dyr dame vi har. Tripp trapp-stol i går og tremmeseng med madras i dag. Stolen pynter allerede, og hun er vældig glad for at side sammen med os, når vi skal spise. Hun synes virkelig det er en fest! :)

I morgen står den på første arbejdsdag siden marts, så det er jeg lidt spændt på. Skal møde kl. 6, så må hellere krybe til køjs, så jeg ikke er helt ødelagt i morgen. -_- Manden tager heldigvis lillemusen i nat :)

God første arbejds dag i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt Maria.... :balloon

Han vågnede så en time efter og er stadig vågen efter flere forsøg på at få ham til at sove. Jeg selv er ved at være drøn træt.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER