Besvaret January 1, 2013 HALLO! Det der fyrværkeri er altså so last year! Så enig ;-) Total skod - det vækker lillemanden i løbet af dagen og her til aften er det igen svært at få ham til at sove for det. Når først han sover er det ikke noget problem her om aftenen så kunne de ikke lige vente 30 min... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 Albert er endelig faldet i søvn efter en lorte dag, hvor han har været total pyller. Han har skreget over halvdelen af dagen. Så nu sidder jeg lige og nyder stilheden inden det hedder godnat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 Albert er endelig faldet i søvn efter en lorte dag, hvor han har været total pyller. Han har skreget over halvdelen af dagen. Så nu sidder jeg lige og nyder stilheden inden det hedder godnat :kram - imorgen er en ny dag og sikkert bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 :kram - imorgen er en ny dag og sikkert bedre! 1000 tak, må nok indrømme jeg glæder mig til det bliver hverdag igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 Har en baby der ligger og ævler i seng, vil ikke sove.... Men hun skal tidligt op, så ;-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 Ih Maja er bare blevet så god til at sidde selv :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 I morgen står den på MG, hvilket jeg glæder mig til. Dernæst hedder den projekt 'find en bikini og shorts'. Håber at være heldig i hhv Change og h&m. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 1000 tak, må nok indrømme jeg glæder mig til det bliver hverdag igen. :ditto er direkte lettet over at hele jule ræset er ovre og hverdagen begynder - fik helt optur her til aften over det - jeg kan med god samvittighed bare sige NEJ til verden de næste par dage og få bygget en god og stabil rytme ind igen... intet "ud af døren stress", ingen planlægning af "nødplaner", intet forventningspres fra familien og ingen rytme skubben (ud over det jeg arbejder med) - så ren og skær lettelse! Næste jul bliver sjovere, den her var bare strid med strid på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2013 Årh.. Camille sidder selv på sin gyngehest, og hun elsker den bare.. Hun SKREG første gang Christian tog hende af den... ;) Så fik hun lov at sidde lidt mere på den.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Har en baby der fik 1. bryst kl 18.30 og så gjorde vi klar til seng, så fik hun lidt sukkervand fordi hun har døjet sådan med maven og kl 20 fik hun bryst nr 2 og selvom hun først sov kl 21.30, så er hun først vågner her kl 3.30 :o Dvs jeg har sovet ca 5 timer (S tog hende og fik hende til at sove :yay).. Total optur, især efter en vanvittig jul og nytårsaften med mad hver anden time.. Mon Edith også er glad for armt være hjemme :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Min lille gyngepige :wub Hun gik i seng "allerede" kl 24!! Og har været vågen med skrig en enkelt gang, hvor vi forsøgte alle de gode råd, vi har fået i forhold til natteskræk. Det virkede, og vi havde hende ikke oppe af sengen, og det tog ½ min med skrig, og ellers bare lidt bevægelse og hulken, men alt sammen med lukkede øjne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Har en baby der fik 1. bryst kl 18.30 og så gjorde vi klar til seng, så fik hun lidt sukkervand fordi hun har døjet sådan med maven og kl 20 fik hun bryst nr 2 og selvom hun først sov kl 21.30, så er hun først vågner her kl 3.30 :o Dvs jeg har sovet ca 5 timer (S tog hende og fik hende til at sove :yay).. Total optur, især efter en vanvittig jul og nytårsaften med mad hver anden time.. Mon Edith også er glad for armt være hjemme :wee Jubii' det lyder dejligt :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Jubii' det lyder dejligt :-)) Det er SÅ dejligt! Hun skal hun bare i seng igen og så håber jeg at få et par timer mere :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Min lille gyngepige :wub Hun gik i seng "allerede" kl 24!! Og har været vågen med skrig en enkelt gang, hvor vi forsøgte alle de gode råd, vi har fået i forhold til natteskræk. Det virkede, og vi havde hende ikke oppe af sengen, og det tog ½ min med skrig, og ellers bare lidt bevægelse og hulken, men alt sammen med lukkede øjne.. Årh hvor er det dejligt at høre... (og NUHR.... :wub cutie) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Det er SÅ dejligt! Hun skal hun bare i seng igen og så håber jeg at få et par timer mere :yay Lækkert, håber du fik lidt mere søvn. Og mon ikke "ude godt, men hjemme bedst" princippet også gælder for de små? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Man kan jo nærmest stille uret efter Mies bonus ble :rolleyes - nå men i dag ventede jeg med flasken til efter puslen og nu sover hun igen :loveshower så jeg HÅBER på et par timer mere også :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Min lille gyngepige :wub Hun gik i seng "allerede" kl 24!! Og har været vågen med skrig en enkelt gang, hvor vi forsøgte alle de gode råd, vi har fået i forhold til natteskræk. Det virkede, og vi havde hende ikke oppe af sengen, og det tog ½ min med skrig, og ellers bare lidt bevægelse og hulken, men alt sammen med lukkede øjne.. Nåååårh hvor er hun bare sød :wub Og vildt så meget ældre hun virker end Valdemar :o Hun er godt nok dygtig til at sidde :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Hun er en cutie :wub Motorisk virker hun på nogen punkter lidt ældre.. Til gengæld "taler" hun ikke så meget.. Og hun triller fx heller ikke fra ryg til mave endnu! Nogen gange ville jeg gerne brems Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Øv øv øv. Lillemanden er blevet snot hamrende forkølet :boo . Prøvede alt i nat. Hævet liften i hovedenden, saltvandsdråber i næsen, sugning med næsesugeren og fjerne de værste bussere med en vatpind. Prøvede også at ligge ham mere over på siden hvilket hjalp i ca 30 min. Han vågnede flere og begyndte at skrige og græde. Tager en tur forbi lægen kl. 11.30 for en sikkerheds skyld. Og så kan jeg i samme ombæring lige få lyttet på mine egne lunger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Griner af min svoger.. Elsker hans logik. Christian skiftede Camille, gav hende mad - Også lavede hun en ordentlig bonus.. Min svogers forundrende kommentar: Jamen du har jo næsten lige skiftet hende! Sådan fungerer det ikke med babyer unge mand :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Griner af min svoger.. Elsker hans logik. Christian skiftede Camille, gav hende mad - Også lavede hun en ordentlig bonus.. Min svogers forundrende kommentar: Jamen du har jo næsten lige skiftet hende! Sådan fungerer det ikke med babyer unge mand :P haha, desværre nej.! Men det kunne man ønske det gjorde.. Jeg har formået at skifte Anabella tre gange på et kvarter, lige da vi skulle ud af døren! Første gang nåede hun i autostolen, anden gang fik hun tøjet på og tredje gang nåede jeg kun lige at give strømpebukser på! Og der var meget hver gang - forstår ikke, hvor det kommer fra, haha!! P.S., jeg kan ikke se billedet af Camille længere oppe? Mystisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 :yay - Anders tager en halv barselsdag i dag :lol sådan ca 4 mdr for sent :rolleyes - Men det er dælme dejligt!!! Så er der kun 2 barselsdage tilbage!!! Og hvad skal vi så bruge dagen på??? oprydning :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 haha, desværre nej.! Men det kunne man ønske det gjorde.. Jeg har formået at skifte Anabella tre gange på et kvarter, lige da vi skulle ud af døren! Første gang nåede hun i autostolen, anden gang fik hun tøjet på og tredje gang nåede jeg kun lige at give strømpebukser på! Og der var meget hver gang - forstår ikke, hvor det kommer fra, haha!! P.S., jeg kan ikke se billedet af Camille længere oppe? Mystisk! Prøv at trykke F5 (det hjælper nogle gange her) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 :yay - Anders tager en halv barselsdag i dag :lol sådan ca 4 mdr for sent :rolleyes - Men det er dælme dejligt!!! Så er der kun 2 barselsdage tilbage!!! Og hvad skal vi så bruge dagen på??? oprydning :wacko Ej hvor dejligt :) men lidt øv at i skal bruge den på oprydning. Nogen gange ville jeg ønske at Claus også kunne have taget dem sådan lidt hen af vejen, han havde jo 4 uger i starten, men kunne godt have brugt at han havde gemt de sidste 2 uger :) (det er nemt at være bagklog) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 C har bare været så dygtig til at sove et fremmede sted både til jul og nytår... hun vågner kun en gang om natten. Gid hun også gjorde det herhjemme <_< Her skal hun altid op og spise 2-3 gange. Jeg har prøvet bare at give hende sutten, men det hjælper ikke, så nu vil vi prøve at flytte vuggen. Nå ja, så har mor her lige fået en monster forkølelse oven i hatten, perfekt når nu manden er tilbage på arbejde i dag <_< :boo Så nu desinficiere jeg hænder hele tiden i håb om ikke at smitte C. Del dette indlæg Link to post Share on other sites