TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det jinxede jeg på den gode måde :yay så godnat og sov godt!

:glad håber i fik en god lur mere :)

Del dette indlæg

Er træt, træt, træt, ved godt jeg ikke skal brokke mig for jeg får mere søvn end mange andre herinde. Er lidt træt af manden, jeg tog Albert i går aftes for at han kunne gå tidligt i seng, og så han kunne tage Albert her til morgen (hans egen forslag) men på trods af det, var det mig der stod op kl 5.30 efter forsøg på at få Albert til at sove siden kl 4. C gav godt nok en flaske i nat men det tog højest 20 min så sov de begge igen.

Argh han skal ikke sige han vil stå tidlig op hvis han ikke gør det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg virkelig fået gang i bogen "leg med dit barn" og fik endelig fundet lagenet frem så hun fik en svingtur - vi trængte vist til lidt fornyelse i vores lege kartotek - tak igen til Helen Lyng Hansen for lige at minde mig om at babyer godt kan kede sig, det gjorde jeg jo også lidt selv ved de samme lege. Tror jeg skal have lavet en lille inspirations seddel med lege jeg hurtigt kan finde frem en tidlig lørdag morgen så man ikke altid ender med de samme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er træt, træt, træt, ved godt jeg ikke skal brokke mig for jeg får mere søvn end mange andre herinde. Er lidt træt af manden, jeg tog Albert i går aftes for at han kunne gå tidligt i seng, og så han kunne tage Albert her til morgen (hans egen forslag) men på trods af det, var det mig der stod op kl 5.30 efter forsøg på at få Albert til at sove siden kl 4. C gav godt nok en flaske i nat men det tog højest 20 min så sov de begge igen.

Argh han skal ikke sige han vil stå tidlig op hvis han ikke gør det.

Øv - så må han rode bod på det og give dig mulighed for en god lur senere! (og så er det HELT ok at brokke sig over søvn selvom andre har det være - søvn er det VÆRSTE at mangle som mor).

Jeg fik en halv time og nu sover hun igen så det må jeg også hellere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius kunne ikke finde ro igår aftes. Så han endte med at falde i søvn liggende på siden helt op ad mig. Fik ham vendt og han har sovet imellem os. Fik mad ved 4 tiden og vi har sovet til halv ni :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det ser endelig ud til at Caroline er ved at vende sig til at sove i barnevognen, nu har hun gjort det den sidste uges tid, nu må hun så bare gerne lære at sove lidt mere end en time af gangen

om 4 dage er Caroline ikke længere en baby, men en tumling, hvor er det vildt at tænke på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg virkelig fået gang i bogen "leg med dit barn" og fik endelig fundet lagenet frem så hun fik en svingtur - vi trængte vist til lidt fornyelse i vores lege kartotek - tak igen til Helen Lyng Hansen for lige at minde mig om at babyer godt kan kede sig, det gjorde jeg jo også lidt selv ved de samme lege. Tror jeg skal have lavet en lille inspirations seddel med lege jeg hurtigt kan finde frem en tidlig lørdag morgen så man ikke altid ender med de samme.

Er legene i den bog meget anderledes end dem i "Leg med din baby" ved du det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er legene i den bog meget anderledes end dem i "Leg med din baby" ved du det?

Hæ det er sikkert den samme :whistling total træt hjerne herhjemme :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så tredje gang Valdemar bider sig selv i fingeren :rolleyes Håber snart at han lærer at lade være, det er da ikke til at bære at han bliver så ked af det, det stakkels pus :baby3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endelig rettet min forskudsopgørelse, så jeg kan holde barsel med god samvittighed...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke rigtig uddybe her, når forummet er sådan semioffentligt, men vil godt lige råbe RØV og be om kram over dumme mennesker i små sko, der ikke kan unde andre mennesker en lille smule glæde i en halvhård tid :angry

Kæmpe :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie har nu sovet snart 5 kvarter :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie har nu sovet snart 5 kvarter :yay

Og vi nærmer os de 2 timer :balloon :loveshower :7himmel :balloons :yay :glad :wee :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været til frisør :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee nu med klapvogn, Albert er godt nok ikke stor nok til den endnu, men den stod der og var sat ned, da det var en udstillingsmodel (den fejlede intet) så den var vi nød til at have :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee nu med klapvogn, Albert er godt nok ikke stor nok til den endnu, men den stod der og var sat ned, da det var en udstillingsmodel (den fejlede intet) så den var vi nød til at have :yay

Fantastisk :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor har vi fået os et snakketræ her over julen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg savner min baby :boo

Hun er vokset så meget mens jeg har været syg, og jeg har bare ikke haft noget at gøre med hende :(

Nu vil jeg bare gerne være rask snart :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har afsat Marius i nat og så vil vi op og købe tøj til ham på udsalg i morgen formiddag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har en lille selskabspapegøje :)

Skal lige love for hun er 'vågnet' de seneste dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

HADER fyrværkeri! Og har altid gjort det. Men om muligt hader jeg det altså endnu mere nu, hvor det kan være til gene for Sophias (og min) søvn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne ha en rask baby

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne have en træt baby ;)

Ej :kram2 :kram :kram2 til jer med syge børn.. Det må bare ikke være sjovt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

ENDELIG faldt David i søvn. Håber jeg også kan sove, for trænger virkelig til det!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER